Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Automobiele ergernissen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Automobiele ergernissen

Ik ondek ineens een oud Duits tv-programma dat ik niet kende. Over constructiefouten in auto's van toen. Soms is het geneuzel, soms heel herkenbaar. :-)

D'r staan diverse van op YouTube.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Ah ja, die heb ik een hele tijd geleden ook al eens gezien. Leuk, kneuterig, en een beetje Geelhoed ameisenfickerei er tussen.

Comment

LOL, bij een Citroen GSA dus zeg elk jaar een nieuwe dynamo, dat waren nog eens tijden :).

We hadden hier ooit ook onze Gummen-variant op. "onbenulligheden aan je auto" of zoiets. Dat topic kan ik alleen niet meer vinden, was dat nog het oude forum ?(< 2008..)
      Last edited by Taeke; 28-11-18, 23:14.

Comment

Ik had een keer zo'n draadje geopend over "bad design" (tenminste zo herinner ik het me) dat ook over dit soort dingen ging. Ga de link even zoeken.
        Volvo V70 --- Lexus IS300h
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Hmm, nee. Dat is onderstaand draadje maar dat gaat over afzuigkap perikelen en zo. Er was ook iets waarin in mekkerde over het slechte ontwerp van het achterlicht van een Peugeot 207. :)

I'll be back ....

https://www.gummen.org/forum/diverse...l-prutsontwerp
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja! Gevonden! Hiero!

https://www.gummen.org/forum/auto-s/...ritante-dingen
            "Jasper val dood." - RH

Comment

afzuigkap
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                LOL, bij een Citroen GSA dus zeg elk jaar een nieuwe dynamo, dat waren nog eens tijden :)
                LOL, mijn vader heeft toch in 10 jaar tijd 2 GS’ en versleten. Hij heeft er veel aan moeten vervangen, maar geen dynamo’s...

Comment

haha heerlijk dit! klapperende stoelen in de 2CV, ja dat ken ik wel ;-)

http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                  Citroen 2CV 1982
                  Saab 9-3 2.0T 2002
                  Citroen C1 2014
                  Solex 3800

Comment

De korte versnellingspook van de Allegro die je niet in zijn twee kreeg als de stoel in de voorste stand stond. Tja, MdV heeft korte beentjes...
                    Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                    Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Mooie filmpjes en leuk tijdsbeeld. Wel bizar wat voor designfouten er vroeger in auto's zaten. Sommige ronduit levensgevaarlijk.
                      Bijbetalen voor gelaagd glas, LOL.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                      X