Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfa 75 V6, BMW 325iX, Audi 80 1.9; De hoogste versnelling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alfa 75 V6, BMW 325iX, Audi 80 1.9; De hoogste versnelling

Gevonden op YT: een oude aflevering van het televisieprogramma De hoogste versnelling. Uit de tijd dat auto's nog 'getest' werden in een echt autoprogramma i.p.v. gesponsorde content met Tim en Tom Coronel. Vroeger keek ik hier altijd naar. Heerlijk ouderwetse tv:

''Thank God for the internet experts''

serieus getest inderdaad. De Audi heeft al vroeg in het filmpje wat butsen op het achterspatbord te pakken.
    Leuk om te zien
    Forza!

Comment

De butsen zijn mij niet opgevallen, maar dat kan ook aan de beeldschermkwaliteit van 25 pixels liggen. :-) Mooi dat de Audi een FWD is, en geen Quattro. De BMW juist 4WD, en geen RWD. En de Alfa, dat was toen al een bijzonder ding. Let ook op de achterwielen die loskomen op de testbaan.

Comment

Dank je voor het posten :)

Comment

Leuk! Erg fijne herinneringen aan mijn iX :)
          Every second of your life is a part of your song

Comment

Ooit eens op het punt gestaan om er een te kopen. Toch maar niet, maar het zal best een fijne auto zijn. Voor mijn doel destijds totaal ongeschikt.

Comment

Ouderwets goede review!
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Leuk dat terug te zien !
                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                  De butsen zijn mij niet opgevallen, maar dat kan ook aan de beeldschermkwaliteit van 25 pixels liggen. :-) Mooi dat de Audi een FWD is, en geen Quattro. De BMW juist 4WD, en geen RWD. En de Alfa, dat was toen al een bijzonder ding. Let ook op de achterwielen die loskomen op de testbaan.
                  Bij 2.33, de eerste test, waar ze allemaal onderstuurd de strontbult in klappen :)

buts.JPG
                  Forza!

Comment

Erg gaaf om weer eens te zien en inderdaad, helaas zien we niet meer zulke tests.

Comment

Ha, meestal zat je vol verwachting voor de buis, en dan hadden ze een test van Mitsubishi Tredia of Nissan Stanza. Of de Opel Ascona 1.6N de luxe (want de 60pk N was zuiniger dan de 1.6S). Wat langer geleden wereld op wielen met wijlen Fred vd Vlugt (van AutoVisie), die zette dan een Simca 1100 een nacht in een koelcel en dan de volgende ochtend kijken of die wilde starten...

Daar moest je dan weer een maand op teren... Wat een armoede...

Comment

Ha,die Gummers;

inderdaad een vorm van autojournalistiek die wat mij betreft op TV erg gemist wordt. Frappant hoeveel ter zake kundig gebrachte en toch vermakelijke informatie je in een kwartiertje kunt tonen.
                        Scherven brengen gelul.

Comment

LOL, dat filmpje. 'Sportief geveerd....' zegt de voice-over terwijl je ondertussen de veerwegen van minimaal 1 meter 90 in actie ziet :-)

Comment

Ha, die Brahma;

rallyerijden is ook autosport.... Maar zo te zien niet sportief gedempt.
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Die veerwegen....het lijkt wel een 330i met versleten achterschokdempers! :-)

Comment

Treffende omschrijving V4, gelukkig is er nu JoepTjoep. Waarbij dit soort oude meuk dan opeens wel weer erg leuk is om te zien.

Comment

Working...
                                X