Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chauffeur gezocht voor maidentrip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Chauffeur gezocht voor maidentrip

Chauffeur gezocht voor maidentrip.
    Zo juist ingeschreven voor de Elburgsche Poorte http://www.ellerijders.nl/dep.html
    Mijn BMW 2002 gaat daar zijn eerste wedstrijd rijden op zondag 21 september met mezelf als copilot. Met deze wedstrijd erbij heb aan alle wedstrijden voor het NK klassieke kaartleesritten 2008 deel genomen
    Deze week nog nieuwe schokdempers er onder en vandaag de tandwielen ophalen voor de tripmaster en het oudje staat klaar.
    De mogelijke chauffeurs Parohl en Rosa hebben al een druk programma en durf die niet te vragen.
    De inschrijving heb ik gedaan met mijn broer als chauffeur op het inschrijfformulier . Er moet toch iets ingevuld worden. Dus test-piloten geef een bericht naar tinoApestaartje.tjongmansPunt.nl.
    Als je ongeveer op de route Roosendaal-Elburg woont kan ik je thuis oppikken.
    Co-Pilot

Pa en rosa doen samen de Mirabelleclassic op de 21e, helaas.
    Maar een leuke kans voor Cav....?
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Je hebt mail.
      Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Hoi Tino,

Zet mij maar op nr. 2 dan achter Nico.
        Elburgse Poorte + 02 ervaring aanwezig in mijn geval.

Lijkt me leuk, maar als je er met Nico uit komt, even goede vrind'n uiteraard.

Groeten,

Dennis

Comment

Sorry Cav, ik was je voor......

Hoewel ik uit de post begrijp dat het hier slechts om een 1-malig optreden gaat, hoop ik goed voor de dag te komen en vaker een kans te krijgen om als chauffeur mee te mogen.

En Tino, ik haat verliezen ;-)
          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Al nieuws hier Tino?
            Rosa en ik hebben het in de Mirabelle classic niet zo erg goed gedaan 24e na een slecht ochtend traject en een wat beter middagtraject.
            Was wel gezellig, maar teveel rustpauzes, een beetje een balletjes rally :-)

Comment

Ook hier nieuws.

Na een mistige rit aangekomen in Elburg. In de auto hadden we alvast besproken wat de bedoeling was, want alles was nieuw voor mij. Aan de auto heb ik op de heenweg gelukkig al wat kunnen wennen, want zonder alle hulpmiddelen (oa stuurbekrachtiging) is alles toch even anders. Ik moet zeggen dat de auto goed op de weg ligt en in bochten geen krimp geeft.
              Na de start heb ik gewoon geprobeerd om te doen wat Tino me zei te doen en dat lukt aardig, ik moest er wel mijn koppige houding voor opzij zetten en klakkeloos de aanwijzingen volgen. Ik begreep dat de route niet super moeilijk was, maar de bordjes stonden soms op wat erg sneaky plaatsen. Als ik zelf de bordjes had moeten vinden, dan had ik er over de dag misschien 5 totaal gevonden...... Laat Tino maar de rit inhoudelijk van commentaar voorzien, hij kan er waarschijnlijk wel iets zinnigs over zeggen.
              Ik heb in ieder geval een zeer prettige zondag gehad en heb veel plezier gehad aan het sturen over al die smalle weggetjes. In de loop van de dag kwamen er een ppaar kleine dingetjes aan de auto naar boven waar Tino nog aandacht aan zal moeten besteden, maar de auto heeft ons niet 1 maal in de steek gelaten. Ach ja een BMW, je verwacht ook niet anders.

Ok, ik heb vol bewondering naar Tino zitten kijken terwijl hij de routes aan het uitstippelen was, wat een werk lijkt me dat. Ik was blij dat ik mocht rijden.....

Goed, de uitslag, 15 teams in de sportklasse en wij zijn 8e geworden.

Ik wil Tino nogmaals bedanken voor de eer om zijn auto op de maidentrip te mogen besturen en voor de zeer gezellige dag! Ik zal zo nog wat foto's posten.
              Nico

Comment

Leuk Nico !
                Dus naar je zin gehad!

Comment

En de plaatjes.
                  Attached Files
                  Nico

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                    Leuk Nico !
                    Dus naar je zin gehad!
                    Zeker, ik zou het zo weer doen!
                    Nico

Comment

prima prestatie! Klinkt goed nico, t was je gegund. Jullie hadden mooi weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                        Was wel gezellig, maar teveel rustpauzes, een beetje een balletjes rally :-)
                        A, ik zal mijn pa tippen voor volgend jaar ;)
                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Haha, die Carbodies :) 50 pk uit een 1700 cc benzine blok en hoeveel ton massa?
                          Lijkt me desalniettemin gaaf, voor incidenteel.
                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe2 Bekijk bericht
                            Mijn kennis is niet erg adequate.
                            http://www.lti.co.uk/previous-models/fairway/ is al beter. het Ontstaan van het merk is ook interessant overigens: een samengaan en overgenomen worden, enz.
                            * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                            * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Gaaf hoor. Is dat een soort vergrootglas dat Tino in zijn hand heeft ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe2 Bekijk bericht
                                Neemt aan veel ritten deel. Ondermeer bij de Oosterschelderit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                  Ja, home made en werkt perfect, je kan er zelfs afstanden op de kaart mee meten. Zo van, "over 550 meter rechtsaf"
                                  Nico

Comment

Zou Tino al bekomen zijn van de dag? Het blijft verdacht stil ;-)
                                    Nico

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                      Op het oude forum heeft hij zelfs eens een handleiding hiervan gepost volgens mij.
                                      Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                      Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Bedankt voor de belangstelling.
                                        Het gaat goed met me.

De BMW en Nico hebben zich goed gehouden met als enige negatieve, pareltjes op het voorhoofd van Nico :-) en teveel olieverbruik van de 2002.
                                        Bij Nico is training genoeg om dat op te heffen (het is werken met een oldtimer). De 02 zal een andere aanpak nodig hebben.
                                        Het rijden was in eerste instantie bedoeld om te zien wat er nog mankeerde aan de 02 en minder op de prestatie. Je hoopt altijd op het beste en weet dat mechanische malheur vaak dichtbij is.
                                        Roset-van Geel bleken bij de rust een remblok verloren te hebben “Hij trekt scheef. Even kijken”
                                        50 meter na de herstart stonden ze al weer stil. Pas na 20 minuten lukte het om weer te gaan rijden na de carburateurs met water gekoeld te hebben !?.

Zelf een lekkere voorbereiding gehad op de rit door op de dagen vooraf aan de “Elburgsche poorte”
                                        de Classic Dutch Rally te mogen controleren met Herry aan het stuur van de Lotus Elan.

Deze week nog druk bezig geweest met een routeboek maken voor een weekje motorrijden in het zuiden van Spanje. Vrijdag naar Alicante.
                                        Co-Pilot

Comment

Working...
                                        X