Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goodwood SpeedWeek 16-18 okt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goodwood SpeedWeek 16-18 okt

Wellicht interessant voor de beelden: dit weekend zijn er, als een soort combinatie van de Revival, het Festival en de Members Meeting, allerlei races en demo's op Goodwood. Om de bekende reden achter gesloten deuren zonder publiek.

Voor de livestream:
    https://speedweek.goodwood.com/?_ga=...8-340c8f6bbe51

Schedule en entry lists:
    https://www.goodwood.com/globalasset...d-16102020.pdf

Ja superleuk weer!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Had er heel graag bij willen zijn, maar het doet me erg goed om te kijken. Ik had de laatste jaren qua Goodwood wel een beetje 'seen it, done it'-gevoel, maar ik weet nu al dat mijn terugkeer (if and when) weer helemaal als nieuw zal voelen...
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Skitterend evenement, wat een goed idee. Kon vandaag weinig kijken, maar ik haak nu aan voor de laatste loodjes van vandaag. Prachtig man!
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Rally stages around the grounds zijn best gaaf
          Attached Files
          STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
          WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.

Comment

Echt heel mooi. Ik ga 't hele weekend zo vaak mogelijk kijken.

En dan 's avonds bibberend in de slaapzak op het balkon slapen voor het echte Goodwood-camping-gevoel. En 's ochtends naast de bleke buurman met z'n bierbuik staan tandenpoetsen. "Morning." En daarna slappe koffie zetten op het gasfornuis en wachten tot Dutch de eieren en spek heeft gebraden. Oh nee moet ik zelf doen want 't is coronatijd. En dan pak aantrekken en de stropdas knopen voor de autospiegel en met speldje op en armbandje om voor de pc gaan zitten om te kijken en om 11 uur de eerste Guinness van de dag drinken en en en.

*wordt melancholisch
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Sja, zo’n (semi-)lockdown doet je wel inzien welke hoogtepunten je int verleden hebt mogen ervaren.

Zoals een kennis van me, waarmee ik een jaar of tien geleden op de Revival was, zo mooi omschreef: “het was de mooiste vakantie die ik ooit gehad heb”.
              Niet bepaald een globetrotter, maar dan nog ;)
              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Ik zit nog in de categorie: bucketlist, dit moet ik nog een x bekijken... Hopelijk dat we over een paar jaar "gewoon" weer kunnen genieten van dit soort evenementen.

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                1984 Saab 900 Turbo T8
                1981 Mercedes RMB 207D
                1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

Maar het is echt een van de mooiste dingen op de planeet... morgenochtend bonen brun. En nu nog een paar schroefdoppen wegtikken en voorbij rijdende autos toeschreven vanaf het balkon.

zit de hele tijd aan mn laatste race in BB te denken. En wil toch weer een racer
                  Attached Files
                  STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                  WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.

Comment

Bonen ja...

CD104AA7-2379-42FA-A37F-6591B670C700.jpeg

Maar inderdaad een van de mooiste evenementen die je als petrolhead kan meemaken.

Comment

Black pudding!
                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Austin A35 Bekijk bericht
                        En nu nog een paar schroefdoppen wegtikken en voorbij rijdende autos toeschreven vanaf het balkon.
                        Lol, ja, met champagne op het balkon alle E-types en Bugatti's bekijken en bij gebrek daaraan maar zwaaien naar de Prius van de buurman. :-)

Overigens werd ik daarnet niet wakker van de Spitfires, maar wel van een paar startende Easyjets, de route lag blijkbaar over de stad vanochtend. Dus dat was weer een mooi toeval.

*kijkt intussen verlekkerd naar dat bordje van Elentinos*

Comment

Wat supergaaf hoe die E-types overstuurd door de bochten vegen.
                          GWSW E-type.JPG
                          Attached Files

Comment

Die was ik net ook aan het kijken, die Jag is gaaf ja!

Hier linkje naar YT-stream: https://youtu.be/GLSc3ofFf08
                            Giulia 1600 Super '65
                            Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
                            X