Oef die Simca! Wat is die onwijs mooi zeg. Zoiets zou ik ooit eens willen. Echt uniek, leuk en heel erg mooi. Die Lancia ook, maar die had ik al gezien.
Supermooi die Simca's en die Flavia Zagato heb ik al een paar keer bekeken. Echt supergaaf!!
Tijdens Villa d'Este reed er een olijfgroene voorbij en dat is echt zo onvoorstelbaar gaaf.
Hij kan er soms heel lelijk uit zien (op foto's), maar zo in het wild in goede staat en in de juiste kleur is het echt een beauty!
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Ik heb die laatste Fulvia Zagato enkele malen irl gezien, en het is idd een nette auto. Eigenaar is een man op leeftijd, die er erg zuinig op is maar er wel regelmatig mee rijdt.
Deze stond nog ergens in mijn photobucket-account, foto heb ik in 2006 gemaakt.
In Ferrari kringen is het vrij normaal: een 250GTE slopen om een 250GTO of Testarossa na te bouwen. Maar dat dit ook met een Lancia Flaminia wordt gedaan is nieuw voor mij. Het is een prachtig ding en de betrokkenheid van ex-Zagato medewerkers is natuurlijk leuk, maar het blijft dubieus. Wel de goodkoopste manier om een Flamina Sport te rijden, dat dan weer wel...
Snoepjes, allebei. Ik zou voor die Perana een wat meer understated look prefereren, maar het is wel weer helemaal seventies natuurlijk, een oranje Capri met zwarte strepen.
Een echte V8 heeft genoeg aan vier versnellingen, deze (een 302cu.in. Windsor smallblock) dus ook. Die bak is van dezelfde (Mustang) oorsprong;
een Ford Toploader dus. Grof geweld, deze combinatie in een Capri; ga maar na wat zoiets in een Fake Snake teweeg zou kunnen brengen! Meer:
Wow, die Escort, helemaal geweldig, zeg! Ding ziet er precies uit zoals een mk1 Escort er uit hoort te zien. En die 230pk uit de Zetec is prima te doen.
Die Capri is ook gaaf, trouwens. Werden daar leuke dingen gebouwd in Zuid Afrika.
Comment