Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aparte klassieker advertenties

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• in groen/goud vond ik hem toch interessanter dan in dit ongedefinieerde bruin(?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
      Via het Prijsontwikkelings-draadje kwam ik dit ding tegen, best wel 'apart'

http://www.goodingco.com/vehicle/196...hooting-brake/

een 330 GT SB by Vignale. Ik vind het helemaal niks, lijkt eerder op een verbouwde Jensen dan een Ferrari..
      Ziet er uit als een lijkwagen. In het genre one-off Shooting-Brake / station vind ik de 928 / 942 één van de betere terwijl als het niet one-off hoeft te zijn de XJS Shooting-Brake in aanmerking komt.
      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Je TZ1 van €1.300.000,- op Facebook proberen te verpatsen
        Attached Files
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• lol, mooi man.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Tja zo kan het ook.

Comment

• Een roestvrije 633 uit 1980 :-)

0342115764001.jpg?fd76917e5a0c15dd9844b6e9df8c8d33.jpg

https://www.autoscout24.nl/aanbod/bm...cf2d?cldtidx=1

Comment

• "Van de vrachtwagen gevallen"... waar ken ik dat van.
                It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Plaatwerk voor zo'n ding is best prijzig..maar zo te zien is er weinig bruikbaars meer aan wat dat betreft!

Comment

• Toch serieus kut als je net opgehaalde (en betaalde) projectje van de trailer afdondert. Ik snap op zich wel wat die kerel bedoelt met zijn advertentie, maar ik snap ook heel goed waarom hij hier gepost wordt. :)

Comment

• Even een post van 4 jaar geleden terughalen (#915 van 21-3-2015).

Oorspronkelijk geplaatst door Spyder64 Bekijk bericht
                      Weet iemand hier wat meer over te vertellen?

[ATTACH=CONFIG]26258[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]26259[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]26260[/ATTACH]
                      [ATTACH=CONFIG]26261[/ATTACH]

Ik zie nu op de site van Classic and Sportscars dit ding terugkomen. Het zou gaan om een rebodied Mercedes, en het ding wordt binnenkort geveild in Parijs.

Over de historie:
                      who was responsible for the bespoke body? Auction house Bonhams points to two possible theories. One is that, after its accident, the Benz received the unique shell from MHK – a German technical college known for its work producing special coachwork for cars.

The alternative theory is that it was made by an established coachbuilder in Belgium, although there’s no evidence as to which one it might have been.

Link: https://www.classicandsportscar.com/...coachwork-sale

Dus geen verherbouwde Lancia met Mercedes onderdelen...

Comment

Working...
                      X