Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zomaar op straat...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oops, waar zag je hem ergens?
    Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

• In Hulst, Zeeuws Vlaanderen

Comment

• Oogst van de afgelopen dagen van minder algemene oldtimers, rijdend in het wild:
        Renault 4, zie je toch regelmatig een exemplaar van rijden;
        Renault 16, zie ik zo goed als nooit;
        CitroŽn SM, mooi.....;
        Knalgele Borgward, staat ergens in Amsterdam Zuid;
        Scimitar, ook in A. Zuid;
        Opel Manta (A);
        CitroŽn GS.
        * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Iemand van hier?

deze avond, +/- 20:30, haasje over gedaan in sijtwende tunnels en hubertustunnel met de AE 02 92, een convertible.
          Blijkt volgens RDW een Jaguar 2.4/240 SPORTS ??, ik vermoedde eerder een cobra achtig ding, was trouwens LHD...

maakte wel flink lawaai !!!

Maar leuk om even samen mee op te rijden.
          mijn boombox kan bij lange niet zoveel decibels produceren als die uitlaat...

edit: foto gevonden
          https://www.flickr.com/photos/wouterduijndam/5586084200

en nog een
          https://www.autojunk.nl/2016/05/jaguar-c-type-11
          Last edited by motard; 01-09-20, 22:13.
          It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Leuk ding. Is een replica, daar zijn er best veel van gebouwd. Herkenbaar aan de knipperlichtjes die het origineel niet heeft. :-) En LHD is sowieso een dead giveway, alle originele C-Types hadden het stuur aan de goede kant.
            Last edited by brun; 01-09-20, 22:41.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Ja hier kom je Goodwood niet mee op, maar wel een leuk ding!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• leuk idd!
                Er zijn hele mooie C-type replica's gemaakt overigens. Zelfs met alu-body.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik heb nooit zo veel 2CV's mijn huis zien voorbijkomen. Deze coronazomer waren er totaal geen clubritten, maar blijkbaar mag het nu ineens weer wel. Of deze rit was stiekem georganiseerd, zoals de tunnelrun van een zeker groen forum...
                  Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Hť, die zie je bijna nooit meer. Roemenisch Roem. Een Dacia 1300, geweldige vaandeldrager van de technische voorsprong en innovatielust in Oost-Europa in die jaren. Later heeft Renault hier nog schaamteloos de Renault 12 van gekopieerd.

:-)

Ik was in mijn jonge jaren altijd gefascineerd door die geheimzinnige exotische auto's in de auto jaarboeken. Wagens die soms wel leken op wagens die je in Nederland ook rond zag rijden, maar het toch niet waren. Dacia. Polski Fiat (die zag je later wel vaker rijden in NL). Mahindra. Holden. Dat soort merken. En de opa van een buurjongen reed in de Ranger 2500. Een zescylinder met automaat. Die Rangers zag je ook al bijna nooit, en heb ik daarna echt nooit meer gezien.

Comment

• :-) Renault 12. Mijn vader een knalgele. Als kleuter zat je natuurlijk midden op de achterbank met de handen op hoofdsteunen van de voorstoelen.
                      Klaar om gelanceerd te worden.
                      8.2 met supercharger?

Comment

• Brahma
                        Dit soort spul bedoel je:
                        ​​​​​​​https://www.google.com/url?sa=t&sour...TJCNFm4aF6F_rr
                        8.2 met supercharger?

Comment

• Zomaar op straat..

Voor wie Twatter heeft..
                          https://twitter.com/dannyctkemp/stat...09614623211523

Locale man van AFP, en fietser/wandelaar in DHg.
                          met oog voor oud spul "zomaar op straat".
                          sommige van zijn fotos weet ik te staan.. wellicht zitten er ook gummen-bekenden bij.

nb: Danny (AFP) en Anna Holligan (BBC equivalent) zijn met elkaar soms betere, en compactere, nieuwsbronnen voor DHg dan de NL pers.
                          Last edited by motard; 15-10-20, 12:53.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Leuke foto's. Nooit gedacht dat ik een Opel Kadett zou kunnen waarderen. Als hij maar oud genoeg is...
                            Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• De B-Kadett (van mijn opa) is nou juist het model waar mijn Opel afkeer mee begonnen is, en daar is niks meer aan veranderd :-)

Comment

• draadje afstoffen..
                                gisteren bij de Marqt (of hoe spel je dat, ik ben er in al die jaren slechts 1x binnen geweest)
                                een mooie Mustang.
                                20201123_161406.jpg

Comment

• Bij het oude ziekenhuis in de vogelwijk: een Reliant Scimitar.
                                  had wel wat aandacht nodig, zag er uit als een soort garage-find..

20201227_155324.jpg 20201227_155256.jpg

Comment

• Dans son jus, zoals de connaisseurs dat zo beeldend zeggen...

Comment

• een Daf.
                                      Typisch voor locatie haven-Scheveningen: veel Roest.
                                      moment de foto wil niet...

20210113_145633.jpg
                                      20210113_145648.jpg
                                      Last edited by motard; 13-01-21, 16:25.

Comment

• haha, leuk ding! Gewoon lekker zo houden met dat roest-rat-look printje, prachtig! Ik kan me herinneren dat ik die ook wel eens ergens gezien heb!

Comment

Working...
                                        X