Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mahy a family of cars, de reserve collectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mahy a family of cars, de reserve collectie

https://www.expo-mahy.be/nl/

tot 31 oktober 2021​​​​​​​
    "Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"

Dat is een bekende collectie, maar ik vind het een beetje bedenkelijk dat ze de auto's niet restaureren.
    Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Ja maar toch wel gaaf.
      Als het dichterbij was, zou ik gaan kijken.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
        Dat is een bekende collectie, maar ik vind het een beetje bedenkelijk dat ze de auto's niet restaureren.
        Ergens wel, en de staat van sommige auto's lijkt hier en daar wel erg slecht. Maar het is juist ook mooi als auto's een verhaal vertellen, en niet tot in de perfectie gerestaureerd zijn. Een van de mooiste auto's in het Louwman museum vind ik de Toyoda die gevonden was in Rusland, en nog steeds hetzelfde erbij staat als toen deze werd gevonden. Fascinerend vind ik dat.
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Die Toyoda bij Louwman kan ik me goed herinneren, juist omdat dat de enige ongerestaureerde auto was. In dat geval is dat een goede, bewuste keuze.

Bij de collectie van Mahy heb ik het idee dat het meer een keuze uit armoede is. Vroeg of laat valt die collectie uit elkaar, en worden de auto's alsnog gerestaureerd.
          Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

Working...
          X