Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hornelandrally
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk berichttsja, wat moet je nu met zo een bericht?
Valt het gelijk of kort voor of na een ander evenement?"Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Comment
-
-
Bestaat er zoiets als ‘oudste rechten’? Het is natuurlijk raar dat je een week voor een andere rally gaat zitten.
@ Ruud, Op de delta site staat 7 maart en in mijn agenda staat Horneland 13 maart."Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Datman Bekijk berichtBestaat er zoiets als ‘oudste rechten’?
Het is natuurlijk raar dat je een week voor een andere rally gaat zitten.
En er zijn wel meer voorbeelden
@ Ruud, Op de delta site staat 7 maart en in mijn agenda staat Horneland 13 maart.
Comment
-
-
c/p van de website:
Geen Horneland Rally in 2009
Na 11 opeenvolgende Horneland Rally’s heeft de organisatie besloten om in 2009 een sabbatical in te lassen.
De steeds strengere eisen van diverse instanties, het niet respecteren van elkaars wedstrijddatum en de steeds voller wordende historische rallykalender heeft de organisatie hiertoe doen besluiten.
Voor 2010 zal de organisatie dan ook bekijken bij welke instantie(s) zij zich eventueel aansluiten en wat de beste manier is om een historische rit te organiseren, zodat de toekomst voor historische ritten gewaarborgd blijft.
12e Horneland Rally
De 12e Horneland Rally zal georganiseerd worden op 13 & 14 maart 2010.
Noteer deze datum alvast in uw agenda. De stichting IHHR zal haar best gaan doen om er weer een onvergetelijke Horneland Rally van te maken, zoals u van ons gewend bent
Comment
-
-
Wel jammer, want maart is wel een mooie deadline om mijn Daf Horneland-proof te hebben. Maar goed, genoeg andere evenementen zoals ze al zeggen.
P.s. rechts onderin je beeld staat 'Archive', als je dat aanklikt kom je op 't oude forum uit, weliswaar niet met zoekfunctie, maar toch: http://www.gummen.org/forum/archive/index.php
Comment
-
-
'k Lees dit net op de site van de Hornelandrally:
Horneland Rally
Het niet doorgaan van de Horneland Rally voor 2009 heeft veel stof doen opwaaien.
De organisatie heeft vele hartverwarmde telefoontjes gekregen van mensen die spontaan aanboden te komen helpen om de Horneland Rally in 2009 alsnog van de grond te krijgen. Om een evenement, zoals de Horneland Rally, te organiseren is veel tijd nodig. De tijd om een 2-daagse Horneland te organiseren is nu te kort. Voor 2010 komt er zeker een 12e Horneland Rally.
Leuk alternatief
Door de vele telefoontjes en gesprekken met deelnemers, heeft de organisatie besloten om een Horneland Rally in het klein te organiseren in 2009. In de nacht van 13 op 14 maart 2009 zal er een nachtrit worden georganiseerd met als basis het Horneland systeem. De Kleine Horneland Rally (Nacht van het Horneland) zal Weert als start en finish locatie hebben, en ongeveer 450 km lang zijn. We gaan rijden op Michelinkaarten en stafkaarten (Punt tot punt vrije route, het Horneland systeem). De start zal rond 19.00 uur zijn en de finish 12 uur later omstreeks 07.00 uur in de morgen. Na de rit zult u kunnen genieten van lekker ontbijtje. De inschrijving zal woensdag 17 december open gaan.
Druk bezig
De organisatie is op dit moment druk bezig om van de “nacht van het Horneland” een mooi evenement te maken zoals u van ons gewend bent. Wij zullen u op de hoogte houden over de ontwikkelingen rondom de “nacht van het Horneland”.
Voor meer informatie kijk op www.hornelandrally.nl
Comment
-
-
's nachts op wegen rally rijden met alle obstakels vind ik wat linker dan de testjes op die afgesloten terreinen in de DCR."Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Robert W Bekijk berichtVolgend jaar mogen toch weer 4 lampen?
Ik heb daar nog nergens iets van bevestigd gezien.
Comment
-
-
Ik geef het toe.
Een haast onmogelijke taak.
Duidelijk is te zien dat ik me geweldig schrap moet zetten.
Zelf ontspannen is onmogelijk in de oude zetels.
Een maandje terug lid geworden van de 02 club.
Me op het forum voorgesteld en er een paar foto’s bij gedaan.
Er rijden meerdere BMW’s in mijn rallyfamilie waar ik de laatste in gereden heb.
Kort er voor was er een mailtje van de Hornelandrally binnen gekomen met de uitnodiging voor “het kleintje” met daarin de bewuste foto.
Na een verzoek van de BMW club voor de foto in groot formaat als mogelijke kandidaat voor de kalender, van de Hornelandrally het gevraagde ontvangen.
Foto is gemaakt door eigen fotograaf van de Hornelandrally en niet door een van de bekende.
Met dank aan de Hornelandrally die daar als fotograaf hoort te staan.Co-Pilot
Comment
-
-
Dank nog voor het stoppen destijds, TJ. Jij zat in de mooie CS. Aandrijfas was gebroken. En aangezien abarth aandrijfassen redelijk zeldzaam zijn moest ik nog vriendelijk kijken ook toen ik een set vond voor 1200eur ex.
En die hebben ons bij de vorige horne tot de finish gebracht. Moet het afkloppen, maar ik verwacht daar niet de problemen. Maar ongetwijfeld loop ik weer een risico. We gaan dus rustig aan doen....
Comment
-
Comment