Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interclassics 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Interclassics 2023

    Blijkbaar was er nog geen draadje!
    Gisteren geweest en ik hoorde van heel veel mensen dat het er knetterdruk was. Zaterdag was het schuifelen langs de stands blijkbaar.
    Wij zijn gisteren geweest en ik vond het erg leuk om weer veel mensen tegen te komen. Mooie auto’s gezien, soms voor acceptabele prijzen, soms ook niet. Maar overall leuke beurs gezien.

    Paar foto’s van wat ik leuk vond, meer op mijn facebook

    20230115-NBL_6533.jpg
    20230115-NBL_6543.jpg

    20230115-NBL_6545.jpg
    20230115-NBL_6548.jpg
    20230115-NBL_6557.jpg
    20230115-NBL_6559.jpg
    20230115-NBL_6561.jpg
    20230115-NBL_6564.jpg
    20230115-NBL_6571.jpg
    20230115-NBL_6598.jpg
    20230115-NBL_6600.jpg
    20230115-NBL_6606.jpg
    20230115-NBL_6608.jpg
    20230115-NBL_6628.jpg
    20230115-NBL_6644.jpg
    20230115-NBL_6652.jpg

    http://www.bloemendal-fotografie.nl

    auto's
    Citroen 2CV 1982
    Saab 9-3 2.0T 2002
    Citroen C1 2014
    Solex 3800

  • #2
    Mooie foto's! Ik ben zaterdag geweest en heb weinig foto's gemaakt.

    Was een leuke beurs! Zeker nadat het door Covid al een poos niet was geweest. Het was druk, maar wel te doen.
    Er was een gevarieerd aanbod aan auto's en dan nog een heel klein beetje onderdelen en specialisten.

    Er stond veel mooi spul. Van geëlektrificeerde Eend en Mehari tot aan prachtige Ferrari's, Maserati's, Jaguars en zelfs een Spyker en een Veyron.
    Persoonlijk vond ik veel auto's behoorlijk stevig geprijsd. Om maar eens wat te noemen: Bertones van 60-75K, een restomod 911 voor 480K (WTF) en aparte Mercedes 190's die wel apart zijn, maar hier qua prijs zo ongeveer voor 2x de marktwaarde stonden.

    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Comment


    • #3
      Paar foto's.

      De groene Bizzarini vind ik echt supergaaf.
      De goudkleurige 911 moet dus 480K kosten. Een restomod met 3.8L motor en mooie goodies, maar bijna een half miljoen???
      Triumph TR4 voor 48K. Stonden ook 2 TR6-en bij verschillende handelren. Beide erg mooi, maar ook 49K.
      Een rijdende Bertone (2 liter) met wat werk voor 32,5K.
      En natuurlijk ook een berg E-types in alle soorten en maten. Ongelofelijk waar die allemaal vandaan komen op zo'n beurs. :-)


      20230114_171921.jpg
      20230114_163934.jpg
      20230114_172031.jpg

      20230114_132656.jpg

      20230114_142056.jpg

      20230114_135231.jpg

      20230114_134924.jpg

      20230114_152754.jpg

      20230114_121808.jpg
      Last edited by Eddieee; 16-01-23, 09:42.
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Mooie platen .Flying Duckman en Eddieee.

        Mooie Fiat 1100 TV bij COG, in Brussel hadden ze een Siata Daina Gran Sport bij zich, was 1 van de 3 Siata Daina 's die er in Brussel te koop te koop stonden.

        Maastricht dit jaar overgeslagen, ik wil over een paar weken weer naar Retromobile gaan.

        Comment


        • #5
          Was weer erg gezellig, als vind ik een groot deel ook ieder jaar weer een beetje het zelfde. Voor mij is het ook altijd een beetje socializen, hoop mensen die ik mede door Corona weinig gezien had de laatste 3 jaren.
          De overdaad aan Porsches en Mercedessen is al 10 jaar het zelfde, de prijzen waar we over klagen ook. Toch wel een eervolle vermelding voor die stand met de Kevertjes van 65K. Nee, geen platte Kevers die wij Porsches noemen, maar gewone "Coccinelles". Je had ook goedkopere van rond de 50 mille, maar dan kreeg je wel een later model met het vierkante achterruitje. Ovaaltjes en Brilkever waren 65K. Mooi? Absoluut, waren echt in fantastisch mooie staat gerestaureerd, echt top. Ik heb altijd een zwak gehad voor Kevers, zelf ook een Cabrio gehad, maar niet voor dit geld.

          De E-types vind ik altijd prachtig, ieder jaar met grote getalen aanwezig op de beurs. Maar wat mij altijd opvalt is dat je op dit soort beurzen dus zo veel E-types ziet, maar op straat zie ik ze nauwelijks. Zelfs bij bijeenkomsten niet. Allemaal gekocht door beleggers?

          Hoogtepunt voor mij was trouwens de Glas 3000 V8. Ontzettend zeldzame auto met een prachtig Italiaans maatkostuum.
          Attached Files
          Last edited by Veloce; 16-01-23, 21:10.
          Giulia 1600 Super '65
          Abarth 595 Competizione '15

          Comment


          • #6
            Gewoon weer mooi dat het kon!!
            Door omstandigheden verhinderd om op vrijdag te gaan wat voor mij tot nu toe gebruikelijk was.
            Met m'n zoon zaterdag vroeg gegaan wat prima is bevallen , stonden net voor negen uur voor de hal geparkeerd, en vrij snel binnen.
            Voordat het druk werd hadden wij het meeste al gezien, prima bevallen.
            VW Polo GTI 2006
            Skoda Fabia RS 2005
            TVR 3000 M
            Kever 1300S
            Ducati Pantah caféracer 1987 (verkocht)

            Comment


            • #7
              Die Bizzarrini is echt geweldig!
              Ik weet weinig over de "America"-versie met speciale glasfiber body trouwens. Ik weet niet of het een pluspunt is.
              Kleur en conditie echt schitterend.

              https://www.speed8classics.com/class...300-gt-america

              Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)



              Comment


              • #8
                Inderdaad, kleur en conditie zijn helemaal top.
                Volgens de verkoper was de glasfiber koets te prefereren boven aluminium als je 'm echt gaat gebruiken. De alu bodies zijn dun en zeer gevoelig voor te hard dichtslaan en bijvoorbeeld steentjes die op de auto ketsen.
                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Doe mij toch maar eentje van alu.
                  Glasfiber ruikt mij teveel naar FTO Bonito :-)

                  Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)



                  Comment


                  • #10
                    Vaak is de pasvorm van glasfiber niet zo geweldig, maar bij deze auto klopte echt alles. Hele mooie passingen.
                    Ik neem deze wel; hoeft geen strik om. :-)
                    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      De Ferrari 308 GTB Vetroresina is volgens mij op dit moment ook de meest gewilde versie toch?
                      BMW 320 Sunset Orange
                      Alpine A110 Orange Feu
                      Midas Bronze Red
                      Triumph TR6 PI Damson
                      Aprilia SL1000 Falco Rosso

                      http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

                      Comment


                      • #12
                        Ik ben op donderdagmiddag geweest. Vond er inderdaad ook erg veel mooi spul staan! Beter dan Essen. Mijn topper was toch we de e39 B10 touring. Alles van de 80's, 90' en begin 00's met meer dan 2000cc motorinhoud is wat mij betreft epic! E30 M3, 325i, 320i, Alpina's, MB's, SEC 560, S600, Ferrari's, Porsche, Lambo's... Top!

                        Hoge prijzen inderdaad. Heb evengoed het gevoel dat de markt af aan het koelen is.
                        BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door TR6 ANSA Bekijk bericht
                          De Ferrari 308 GTB Vetroresina is volgens mij op dit moment ook de meest gewilde versie toch?
                          Klopt, maar dat is toch anders.
                          Het is de 1e pure 308 en er gaan verhalen dat die auto 255pk heeft en 100kg lichter is en dus sneller zou zijn.
                          Dat is dan weer onzin, want het verschil in gewicht is veel kleiner. Maar het feit dat het de 1e is en zeldzaam, maakt hem uiteraard gewild.
                          Dus een vetro 308 is meer waard dan een stalen.

                          Die Bizzarrini 5300GT America is meer een andere versie van het origineel. Dus geen iconische 1e versie van deze auto.
                          En ik vind zelf glasfiber een minder materiaal dan alu. Dus ik vind die glasfiber 5300GT minder waard dan een Alu-versie.
                          En ik ben denk ik niet de de enige.

                          Ferrari 308 GTB QV (1983)
                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                          BMW 320Ci (van GF)



                          Comment

                          Working...
                          X