Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

20e ATM - Memorial Gilbert Staepelaere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 20e ATM - Memorial Gilbert Staepelaere

Ook dit jaar weer de ATM. De eerste keer dat ik hieraan meedeed was het als bestuurder van Tino Jee. Vorig jaar heb ik als kaartlezer met Ivo deelgenomen in zijn 914/4 2,0

Andere Gummers waren Ruud en Dennis (Cavallino) in de Manta van Ruud

Een leuk, betaalbaar kaartleesevenement voor klassiekers, youngtimers en moderne auto's.

Gezien de modder die onder de 914 vandaan kwam, iets waar Ivo het niet zo op heeft, zullen we als we dit jaar weer meedoen,waarschijnlijk met mijn Golf 1 gaan.

Nog Gummers die plannen hebben?

Ik zeg: Pijlen-een-na-kortste-route

:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
      Ik zeg: Pijlen-een-na-kortste-route

Met Dennis alles goed?

Comment

Moe maar voldaan sloten wij als laatste bij de finish aan. :)

Comment

Hier staat t GVD weer, maar dan in een andere tekst:

--
          b. Toerklasse :
          - gewone en gestilleerde bol-pijl opdrachten en de variante visgraat,
          - kaartlezen op basis van: - ingetekende lijn
          - pijlenrit
          - puntenrit
          eventueel met nevenopdrachten zoals bv de op één na kortste route tussen de punten of het maken van een alternatieve route in vooraf bepaalde situaties.
          --

Als je snelleest dan sla je dat stukje met EVENTUEEL en NEVENOPDRACHTEN over.
          Tenminste, zoiets was vorig jaar mijn smoes. toen kon je zo'n zelfde zin op 2 manieren opvatten. Dacht ik, totdat we 't later nog eens hardop teruglazen met een vlaams accent. :)

Comment

Reglementering Dennis, is al waar ’t om draait……………… je wint er mee of verliest er van.
            "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
            The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Jep dat klopt, maar 't stond er wel heel knullig toen hoor. :) alleen waren wij de enige die 't zo hadden geinterpreteerd. Ipv 220 km hebben we toen 330 km gereden en diverse tijdcontroleurs laten fronsen. De grap is dat je bij de ATM je eigen tijd mag bepalen aan de hand van je gereden km's, dus je ontdekt je fout niet zo snel. Je hebt alle tijd om zoveel te rijden... tot je als laatste binnenkomt bij allerlei controles, bij sommigen 3 keer, terwijl de rest er maar 1 keer is geweest. :)

Comment

GT

Gaan er hier nog mensen de Grand Tour rijden bij de ATM?

Overigens komen de reglementproblemen mij niet onbekend voor. Het heeft ons een paar rally's gekost om aan belgische reglementen te wennen maar dan heb je ook wat.

Comment

Vanwege de restauratie aan mijn ogen hadden we voor de dit jaar niets meer op de agenda staan. Dus ook de ATM zat er dit jaar niet in.

Als ik naar de bagger kijk is dat maar goed geweest ook. Zelf heb ik er niet zo'n moeite mee, maar mijn stuurman is niet zo blij als zijn auto's vol modder komen te zitten.

Zo te zien had de 0 rijder wat moeite om op de weg te blijven.

de rest op http://www.altena-vzw.be/index.htm

Comment

Nou, bij nader inzien hadden wij beter ook niet mee kunnen doen! En niet vanwege de bagger, daar zijn wasstraten en hogedrukspuiten voor.
                    De sportklasse had heel pittige trajecten. Lastige constructies, veel omrijdingen, maar vooral heel veel gepiel op de vierkante millimeter. Je bleef constant over dezelfde wegen rijden! Daar kwamen wij nog wel redelijk uit, al hebben we liever een meer gestrekte route.
                    Maar in het middagtraject ging het om een uur of halfvier goed mis. We hadden een ronde, bijna haakse bocht naar links en van de tegenovergestelde kant kwam een toerklasser in een TR3, die dus een haakse rechts had. Wij bleven netjes op onze eigen weghelft, maar die ander niet. Daar schrok hij blijkbaar van en ging vol in de ankers. Gevolg op een nat wegdek? Volledig blokkeren en doorschuiven in de richting waarin je gaat. Ergo: hij raakte ons vol in de flank. De hele linkerkant van de BMW (portier, achterspatbord, velg links achter, band links achter) flink gehavend! Na de band gewisseld te hebben konden we nog wel doorrijden, maar de lol was er een beetje af. In het begin van het avondtraject hebben we dan ook maar de snelweg richting huis genomen.
                    Tot onze verbazing zijn we nog in de uitslag opgenomen, terwijl we onze laatste controlekaart nog in de auto hebben liggen!
                    BMW gaat naar de reparateur, laten we hopen dat het alleen plaatschade is. Dan zijn we er begin maart in de Deltarally weer bij!

Comment

Dat is minder goed nieuws Fred!
                      Betaalt die doube nog wat mee?
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ja, zijn verzekering mag ik hopen. En hij heeft mij toegezegd (na het incident en vandaag ook weer via de mail) dat, als dat problemen oplevert, hij toch alles betaalt. Nu maar afwachten wat de schade is...

Comment

Ik sta er wat dubbel in. Om mee te maken is het een heel leuk evenement. Nadeel is dat er in het verschrikkelijk grote deelnemersveld altijd wel een paar dombo's zitten. In 2004 heb ik voor het eerst deelgenomen, als chauffeur voor Tino Jee. Wij hadden in onze buurt toen een stel jonge gasten met een Alfa Berlina die je op het ene moment met een noodgang voorbij kwamen en en even later weer tegemoet. En vooral dat laatste baarde ons nog wel eens zorgen als we op dat moment in een buitenbocht zaten.

Comment

Working...
                          X