Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Legend of the Fall

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Legend of the Fall

Hier was nog geen draadje van

Heeft Bart (veloce13) nog wat te vertellen hierover?

Met startnummer 100 een bekende auto voor de mensen die de 1e TT hebben bijgewoond.
    Last edited by Ton van S; 08-10-08, 20:38.

ENORME SCHOP, want deze rit zit er aan te komen op 13 oktober.
    Het 1e linkje uit Ton zijn post brengt je naar de homesite, dat werkt ook voor 2012.
    Voor de voorlopige deelnemerslijst moet je hier zijn: http://home.scarlet.be/~bdenhart/LR2012startlijst.htm

Doen aardig wat landgenoten mee, voor Tinojee en mij is het het de eerste deelname aan deze rally, we zijn benieuwd.
    Met de kwaliteit zal het wel goed zitten gezien dat de wedstrijdleider veloce13 is.
    We moeten maar eens bekijken of we een Gummenteam in kunnen schrijven of een "Ollandersteam"
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Veel plezier heren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
        Doen aardig wat landgenoten mee, voor Tinojee en mij is het het de eerste deelname aan deze rally, we zijn benieuwd.
        Met de kwaliteit zal het wel goed zitten gezien dat de wedstrijdleider veloce13 is.
        We moeten maar eens bekijken of we een Gummenteam in kunnen schrijven of een "Ollandersteam"
        Parohl, ik vind dat redelijk disciminerend, een Ollandersteam ... :D
        Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
          Heeft Bart (veloce13) nog wat te vertellen hierover?
          Niet zo heel veel, behalve dat we (over)vol zitten ...

De rally heeft in de loop der jaren al bijna heel Belgisch Limburg doorkruist en ook dit jaar is dat weer het rallygebied met kleine uitstapjes naar Nederlands Limburg en Brabant.
          Voor diegenen die willen komen kijken wil ik wel een paar leuke punten aanwijzen.

Een extra team met 'Ollanders' is prima, we kunnen wel wat extra teams gebruiken.
          De team-inschrijving is helaas niet zo populair ondanks het uitzonderlijk laag inschrijfgeld van € 0,- !

Comment

Mijn wagenpark begint meer en meer vormen van bruikbaarheid te vertonen.
            Dit jaar zit het er nog niet in, maar gezien de verhalen van degenen die in het verleden al hebben meegedaan kan ik niet anders zeggen dan: "het klinkt en ziet er erg aanlokkelijk uit"

Dan maar in 2013 aan de start zien te staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veloce13 Bekijk bericht
              Niet zo heel veel, behalve dat we (over)vol zitten ...

De rally heeft in de loop der jaren al bijna heel Belgisch Limburg doorkruist en ook dit jaar is dat weer het rallygebied met kleine uitstapjes naar Nederlands Limburg en Brabant.
              Voor diegenen die willen komen kijken wil ik wel een paar leuke punten aanwijzen.

Een extra team met 'Ollanders' is prima, we kunnen wel wat extra teams gebruiken.
              De team-inschrijving is helaas niet zo populair ondanks het uitzonderlijk laag inschrijfgeld van € 0,- !
              Inderdaad, heb hier een mailtje liggen van Paul die hetzelfde zegt ... de volgende keer er maar vroeger bij zijn, denk ik dan.
              Zal'm al op de calender voor volgend jaar zetten. Of een team inschrijving inderdaad - Gummenteam.
              Rock on. RS.

Comment

Wij vinden hem zo leuk dat we dit jaar weer eens een keer van start gaan. (De vorige keer was meen ik 2008)
                Zelfs de (moderne) Altenarally, die haast voor de deur langs komt laten we er voor schieten.
                Wij starten met Double Triple in de Sportklasse, verwachten geen hoge klassering, rijden niet zo veel meer én een week nachtdienst er voor zal daar ook niet aan bijdragen.
                Last edited by metisse; 02-10-12, 21:40.
                VW Polo GTI 2006
                Skoda Fabia RS 2005
                TVR 3000 M
                Kever 1300S
                Ducati Pantah caféracer 1987 (verkocht)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metisse Bekijk bericht
                  Wij vinden hem zo leuk dat we dit jaar weer eens een keer van start gaan. (De vorige keer was meen ik 2008)
                  Zelfs de (moderne) Altenarally, die haast voor de deur langs komt laten we er voor schieten.
                  Wij starten met Double Triple in de Sportklasse, verwachten geen hoge klassering, rijden niet zo veel meer én een week nachtdienst er voor zal daar ook niet aan bijdragen.
                  Ik ben er ook bij, voor mij de eerste keer (2e jaar dat ik navigeer). Eerste keer deelname van een rally in de expertklasse! We zullen zien waar het ons brengt maar hebben er verschrikkelijk veel zin in!

Comment

Een Ollanders Team gaat voor mij een combinatie worden onder de naam “Krabbenrijders”.
                    Winnaars van vorig jaar in de tourklasse De Bock, Peter- Meeusen, Francois en de winnaars uit de sportklasse Meeusen, An- Pieters, Christel zijn halve Krabbenrijders combinatie.
                    Christel Pieters is eigenlijk Expert nivo. Omdat er in België geen verplichting is om naar een hogere klasse te gaan blijft ze haar punten pakken.
                    Ook krabbenrijders zijn de kersverse klassieke kampioenen toerklasse NRF van Hoeve, Simon- van Hoeve, Suzan met in Nederland de verplichting dan om in de sportklasse te rijden wat ze hier ook gelijk doen.
                    Pa en ikzelf hebben als krabbenrijder de A status lang geleden gekregen moeten eigenlijk downsizen en doen het niet omdat je altijd het meeste wedstrijd in de hoogste klasse krijgt.
                    Co-Pilot

Comment

Proficiat Rogier. Mooie prestatie en zeker in dit deelnemersveld.

Comment

Uitslag? Ben benieuwd, we zijn maar na het eten vertrokken want het leek lang te gaan duren.
                        Was wel een leuke rit, veel regen gehad, bijkomend voordeel is géén fietsers en wandelaars.
                        Onze prestatie zal niet in de boeken komen als geweldig verwacht ik.

Comment

UITGEVALLEN....... kaartlezer(ster) ziek......
                          VW Polo GTI 2006
                          Skoda Fabia RS 2005
                          TVR 3000 M
                          Kever 1300S

Comment

He gte, bedankt! Uitermate tevreden met het behaalde resultaat! Eerste deelname, direct 3e plaats in de Expert (nooit eerder in de expert deelgenomen).
                            Uitermate leuk en gezellig evenement, in mijn ogen erg goede prijs/kwaliteit verhouding! Idd veel regen maar relatief goede wegen en fantastische routes gereden! Over 2 weken de Limburgia als volgende rally op de kalender!

Wie is hierbij?

Comment

In slaap gevallen :-((
                              Co-Pilot

Comment

Ja, ik wacht ook nog op foto's en een uitslag...
                                Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TinoJee Bekijk bericht
                                  Al was onze uitslag Kwalitatief Uiterst Teleurstellend, heb al verschillende keren zitten kijken of er iets bekend was, vooral de foto's natuurlijk.........
                                  VW Polo GTI 2006
                                  Skoda Fabia RS 2005
                                  TVR 3000 M
                                  Kever 1300S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
                                    Ja, ik wacht ook nog op foto's en een uitslag...
                                    En het vervelende is dat Bart niet reageert, niet op mail, niet op zijn fb account..........

Comment

De uitslag:

Misschien even f5 gebruiken.

Comment

13e, netjes toch. Tevreden?
                                        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

De uitslag
                                          Mooi. De winnaars in ieder geval toegevoegd aan het verslag. Nu nog een fotootje. :)
                                          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                                            13e, netjes toch. Tevreden?
                                            Nee, eigenlijk niet gezien het grote verschil. Maar mogelijk wil ik teveel :-)

Enne Dutch, ik blijf het proberen hč..............

Comment

ja dat zijn jullie niet gewend he....wachten op foto's! Stelletje verwende nesten! :-P
                                              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                ja dat zijn jullie niet gewend he....wachten op foto's! Stelletje verwende nesten! :-P
                                                Zeg luie donder, waarom ben jij dan niet foto's gaan maken?

Comment

Net wakker.

Co-Pilot

Comment

Jee Tino, lang geslapen dan :)

29-10-12, 19:39
                                                    Ton van S

1-11-12, 06:31
                                                    TinoJee

Net wakker.
                                                    M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                                                    Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                                                    Rally organisatie: Rally-Events
                                                    Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

12 Oktober is het weer zover, ik ga in ieder geval proberen te kijken indien ik tijd heb, komen er nog andere gummers? Parohl?

groeten,

Jelle

Comment

Zaterdag ga ik mijn eerste rally meerijden, ik mag als Navigator mee in een BMW 2002. GAAF

De rijder verwacht gelukkig niet teveel van mij, hij gaf aan dat hij bij zijn eerste rit meteen ook eerste werd in de toerklasse, daarna 6 in de sportklasse etc. maar meedoen is belangrijker dan winnen.....
                                                        Last edited by 58_spyder; 09-10-14, 19:58.

Comment

Succes en veel plezier. leuke rally !

Comment

Cool man!
                                                            Ik ben benieuwd. Wat voor 2002? Standaard auto, of geprepareerd?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Succes en veel plezier. leuke rally !
                                                              Inderdaad een leuke rally, veel plezier en succes !!!
                                                              VW Polo GTI 2006
                                                              Skoda Fabia RS 2005
                                                              TVR 3000 M
                                                              Kever 1300S

Comment

De BMW was standaard, echter de remmen bleken niet helemaal in orde, waardoor wij rustig aangedaan hebben. De rit was zoals je hem mocht verwachten van Bart den Hartog, veel verborgen letters op de langste weg (in geval van een Y splitsing moet je niet de directe weg nemen, maar altijd de langste route). Al met al 7 letters gemist waardoor wij uiteindelijk 47 zijn geworden. Er zou een stuk van de route geneutraliseerd worden aangezien wij enkele kilometers buiten de route gereden hebben aangezien er ook een wielercriterium op de route lag.....dit was nog nooit eerder voorgekomen, gelukkig was een van de deelnemers bekend met de route, deze gaf gelukkig aan waar wij weer op de route kwamen waardoor wij toch weer konden aansluiten, sommige equipes hebben daar twintig minuten gestaan.
                                                                Overall is het leuk om eens te doen, zeker nadat je er handigheid in krijgt hoe de route boeken te lezen en je op elkaar afgestemd bent.
                                                                Het was een zeer divers veld, pre-war (respect voor deze groep, die eigenlijk allemaal zonder enige bescherming de regen en wind moesten trotseren (er was trouwens ook af en toe een lekker lente zonnetje)), van een kleine Amilcar tot een paar Lagonda's (LMB racing is altijd wel aanwezig), de sportauto's uit de 50-er jaren (Jaguar C-type, twee HRG's, lancia flaminia sport zagato) tot moderner spul (Lotus Esprit Lancia Delta Integrale, Ferrari 348 en enkele nieuwe Aston Martin modellen).

De plaatjes staan op Oldimerweb Legend of the Fall

Echt een herfst rit met mooie herfstkleuren:

DSCN1173.jpg

DSCN1261.jpg

DSCN1276.jpg

DSCN1277.jpg
                                                                Last edited by 58_spyder; 12-10-14, 18:54.

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎