Even voor de echte rallymannen. Kennen jullie de “Criterium Lucien Bianchi rally” van weleer? Ooit daaraan mee gedaan? Kwam namelijk oude verslagen tegen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lucien Bianchi Rally
Collapse
X
-
Bianchi
Mooie rally, spannende KP's, dat waren nog eens rally's ! Echte KP's over meerdere dagen i.pv. een middagje geneuzel op een industrieterrein.
Volgens mij zijn er nu plannen voor een hernieuwde Bianchi. Ik zal eens zoeken, heb er ergens iets van gelezen.
-
-
Het criterium ken ik niet, maar de man Bianchi uiteraard wel. Interessante en veelzijdige coureur, die helaas op een akelige manier te vroeg aan zijn einde is gekomen.
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
-
Dan hoef je niet ver te zoeken Leon, www.bianchirally.be/index.php, kwam daar ook wat Datsun’s tegen [ in de early days] vandaar………. :-)
Ja, een ruig gebeuren in de hills van Charleroi en omstreken."Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Datman Bekijk berichtDan hoef je niet ver te zoeken Leon, www.bianchirally.be/index.php, kwam daar ook wat Datsun’s tegen [ in de early days] vandaar………. :-)
Ja, een ruig gebeuren in de hills van Charleroi en omstreken.
Ja ja, inderdaad, ik kreeg voor de zomer post van hun, over die historic.
Het was me te snel na de Deutschland, en dus helemaal niet meer aan gedacht.
Mijn gegevens staan daar schijnbaar nog in de archieven.
Comment
-
-
Nooit aan toegekomen destijds, ken de rally wel.
Wel Haspengouw en de 12 heures d, Est, zelfs één keer de beruchte Boucles de Spa, vreemd eigenlijk...deze dus nooit."Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
-
-
Dat waren nog eens tijden :-)
Comment
-
Comment