Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdschriftenwormen?? (David Sutton's rally auto's)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdschriftenwormen?? (David Sutton's rally auto's)

Ik ben een paar maanden niet door de klassiekertijdschriften gegaan. Wellicht sommigen onder ons wel.

Blijkbaar heeft er (een paar maanden geleden??) in meerdere tijdschriften iets gestaan over de verkoop van een deel van David Sutton's collectie. Dat alles te koop stond wist ik, maar blijkbaar is er gepubliceerd over wat verkopen. Hoorde zelfs over een veiling. Wat ik hoorde was dat alle (en dat waren er heel wat) Audi's naar Audi zelf zijn gegaan, een Sunbeam naar Noord Ierland. Ik zag dat de S4, 037 etc nog te koop staan. Hier een kopie van de oude advertentie:

Weet iemand in welk tijdschrift hierover geschreven is?

Gerucht is inderdaad dat zes van de zeven quattro's door Audi zijn opgekocht. Maar bevestigt is dat gerucht niet.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Meerderen lijken van dat gerucht te weten. Stond het ergens??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
        ....bevestigt...
        Beetje off-topic, maar zo'n d/t-foutje valt me nou wel van je tegen, brun! :))

Comment

Kan het ook eigenlijk niet geloven dat Audi dit koopt. Het waren allemaal Audi UK auto's. Vond trouwens net nog een linkje naar de achtergrond van ieder van die audi's: http://www.vwvortex.com/artman/publi...ter_2441.shtml

En omdat ik zelf bijna nooit links open en ik vind dat dit nogal bijzondere gummuseumwaardige karretjes zijn hier de foto's van de collectie:

En natuurlijk:

Comment

Ja, gore tikfout inderdaad *mea culpa* - ik ramde de tekst even snel tussen twee opdrachten door.

Anyway: ik kwam het gerucht ervan tegen op het Britse urquattro-forum, dat gewoonlijk aardig op de hoogte is. Maar daar werd er ook aan getwijfeld, omdat Audi niet bepaald bekend staat als fabriek die heel slagvaardig even geld uittrekt voor zes klassiekers.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Gaaf spul zeg!!

Audi is wel meer bezig met historie de laatste tijd. Ze doen sinds kort ook elk jaar mee aan de Mille Miglia met inmiddels zelfs 2 DKW Monza's van het museum!

Dus in die lijn zou het wel passen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Zo dacht ik ook Harry. Eigenlijk vraag ik me af: waarom zouden ze ze niet kopen?

Comment

Omdat het Audi UK auto's zijn en niet de echte fabrieksauto's. Die zijn ook te koop....

Heb trouwens net gezocht op het net en toch een hoop sh&t gevonden tussen twee mannen. O,o,o! Partij1: eigenaar en fabuleus rijder van de quattro S1 E2 in de Eifel. Partij2: bekende (en ik vertrouw hem ook niet) handelaar van dit soort auto's. De een beschuldigd de andere van het verkopen van een 205T16 evo fabrieksauto met een MI16 motor, de ander van het hebben van een fake en het niet betalen van een rekening aan zijn buurman. En dat wordt nog eens lekker aangedikt door Mr. Audi (eigenaar van 5 fabrieks quattro's). Bij interesse zoek het linkje nog eens.

Maar de vraag blijft dan wat er met die sunbeam gebeurt is.

Comment

Werkt aanstekelijk, Iep. Ik bedoel 'gebeurd' met 'd'.

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎