Het is nu eenmaal het beroep van die man, foto's maken in het WK, en die wil hij natuurlijk beschermen. Vind ik persoonlijk ook het eerlijkst, er zijn uitgevers die er geld voor betaald hebben, en nu zou dan iedere noob ze gratis van het internet kunnen plukken.
Als jullie Reinhard een mailtje sturen met uitleg waarom/waarvoor jullie de foto's willen gebruiken, kun je ze ook zonder watermerk krijgen...
Helemaal mee eens axirally! Ik heb zojuist weer foto's bij hem besteld. Die gaan voor meer dan twee tientjes per stuk en ik heb er ondertussen heel wat. Ik zou alles gratis willen doen, maar de service die dit bedrijf levert is onbeschrijfelijk!!! Wellicht zijn zijn boeken ook wat beter dan gemiddeld....
Enfin, oude autosport foto's als topic hier is geweldig! Ik zoek bijvoorbeeld foto's van vd Marel uit het seizoen 82.
Het is nu eenmaal het beroep van die man, foto's maken in het WK, en die wil hij natuurlijk beschermen. Vind ik persoonlijk ook het eerlijkst, er zijn uitgevers die er geld voor betaald hebben, en nu zou dan iedere noob ze gratis van het internet kunnen plukken.
Als jullie Reinhard een mailtje sturen met uitleg waarom/waarvoor jullie de foto's willen gebruiken, kun je ze ook zonder watermerk krijgen...
Ik vind een watermerk niet erg, maar wel eentje die de hele foto verpest. Ik koop die foto's niet, maar kan er wel van genieten. Nu kan dat gewoon niet.
De foto's zijn klein, dus echte liefhebbers hebben echt wel geld over om een groot formaat foto te bemachtigen als ze echt interesse hebben.
Laat de amateur-liefhebbers die toch niet kopen dan gewoon genieten van de kleine plaatjes.
Gelukkig doen de meeste fotografen het ook zo en zijn dit uitzonderingen.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
In questo inseguimento automobilistico, da un film poliziesco francese (titolo originale: "Trois hommes à abattre"), una Lancia Gamma (guidata da Alain Delon...
12.49 ik on line, dacht het niet, toen liep ik bij Appie de grootgrutter :-)
Slechte eigenschap, PC aan laten staan, Gummen en nog een heleboel andere zooi open en dan iets anders gaan doen. Moet ik niet doen.
Morgen zie ik zoonlief en zal hem eens onder druk zetten.
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
wat een vreselijke schijthokken die talbots...
en dat vond ik toen ze nieuw waren ook ;-)
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Wel wereldkampioen rally bij de merken in 1981. Zo'n schijthok kan het dan niet geweest zijn.
je hebt toch geen poep in je ogen? ;-)
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
6 exemplaren! van een heel merk.. niet eens alleen een specifiek type
Comment