Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Online) taxatie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• (Online) taxatie

Aangezien mijn Mini naar Amstelveen gaat verhuizen wil ik graag een Casco verzekering nemen. Hiervoor zal de Mini dus getaxeerd moeten gaan worden.

Nu kwam ik in mijn zoektocht deze tegen: http://www.taxatieklassieker.nl/
    Voordelen zijn dat ik geen vrije uren/dag hoef op te nemen, en dat het ook in prijs scheelt. Maar heeft iemand ervaring met deze club? Volgens mij kun je op afstand nl geen goede taxatie doen....Volgens de verzekering is een taxatie van een gecertificeerde partij voldoende, dus deze zou voldoen.

Ik ben verder een beetje huiverig voor het invullen van allerlei gegevens op een site die ik niet ken...kan iemand iets met duplicaatcodes van kopie deel III?

Jaja
    Lekker betrouwbaar.

Gewoon een vrije dag nemen, taxatierapport on-site op laten maken.

Scheelt een discussie in geval van schade.......
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Weet wel dat ook al accepteert jou verzekering een dergelijke taxatie wél, dat wil niet zeggen dat de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij dat óók doet. Let daar dus even op art 275 vs art 274 meen ik.
      fka v164

Comment

Niet online dus, bevestigd mijn vermoeden.

Gisteren kreeg ik van Eddieeeee een tip, helaas ben ik de naam vergeten. Tips zijn zeer welkom dus! :-)

Comment

Heeft voor mij op uiterst aangename wijze een taxatie gedaan.
          fka v164

Comment

Hoi OOPS, mijn tips waren Jonker Wesdorp (oudgediende, gaat binnenkort de TR6 voor de 2e keer taxeren) en Jack van der Hoek. De laatstgenoemde staat ook volop in clubblaadjes, bijv. die van Jensen en Triumph. :-)
            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Schopje !!

Wil eindelijk de BMW wel eens laten taxeren, nu vond ik deze, lekker in de buurt.
              Iemand ervaring met deze taxateur:

Bij Oldtimertaxeren bent u aan het juiste adres voor een VRT goedgekeurd taxatierapport voor uw oldtimer- en youngtimer. Onze taxateurs deskundige hebben oog voor detail.
              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Nee, wel met deze http://www.taxatieklassieker.nl/
                fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                  Positief of negatief? Kan me namelijk niets goeds voorstellen bij een online taxatie.

Comment

Hey Hans, heb afgelopen oktober mijn BMW laten taxeren bij

Wel in Alphen ad Rijn, dus niet bij jou naast de deur. Maar ben er wel heel tevreden over!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FredH Bekijk bericht
                      Hey Hans, heb afgelopen oktober mijn BMW laten taxeren bij

Wel in Alphen ad Rijn, dus niet bij jou naast de deur. Maar ben er wel heel tevreden over!
                      Ik heb al jaren dezelfde taxateur als Fred, inderdaad net zo tevreden...
                      En hij komt ook op lokatie.

Comment

Maar net wat je met een taxatie beoogd. Als ie maar geaccepteerd wordt door je eigen verz mij en die vd eventuele tegenpartij. niet?
                        fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                          Maar net wat je met een taxatie beoogd. Als ie maar geaccepteerd wordt door je eigen verz mij en die vd eventuele tegenpartij. niet?
                          Dat is precies wat ik beoog v164, maar is die acceptatie van de verzekeringen er dan bij de online taxatie?

Comment

Augustijn Taxaties.

Senior wel eens ontmoet bij evenementen en die kwam op mij serieus over (zegt ook niet alles, ik weet het)

Staan ook wel goed bekend en als je de site even doorspit dan lees je bijvoorbeeld deze kreet

Het is goed te weten dat wij taxeren voor alle verzekeraars en dat we gecertificeerd zijn volgens de Europese standaard EN-45013. Tevens zijn wij lid van de Federatie taxateurs makelaars en veilinghouders en opgenomen in het register taxateurs van klassieke automobielen

Comment

Hier een overzicht van taxateurs die door FEHAC goedgekeurde taxatierapporten opstellen.

Zie ook; http://www.fehac.nl/overfehac/taxatierapporten

Comment

Deze meneer heeft mijn XK8 getaxeerd en komt ook op locatie.

Let niet op de Biereco-website, is een aardige vent. Runt tevens de lokale dierenwinkel alhier. :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

"Taxeert u ook Engelsche dieren?"
                                  Last edited by Hansv; 31-03-12, 13:45.
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

LOL!

Ja, 't is een aparte combinatie van vaardigheden. Hij heeft ook 27 (!) katten thuis zitten.

Maar de taxatie was prima.
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Hij heeft verstand van katten, zeg maar.
                                      I fart in your general direction

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                        Dat is precies wat ik beoog v164, maar is die acceptatie van de verzekeringen er dan bij de online taxatie?
                                        Ik heb het nog niet uit geprobeerd, maar dat schijn wel zo te zijn
                                        fka v164

Comment

IK heb zelf goede ervaringen met Rietveld, http://www.rietveldtaxaties.nl/. Hij taxeert in principe alles maar is zelf wel liefhebber van Italiaanse auto's, daar zal ook zijn expertise liggen denk ik. Wij kregen korting omdat we met vijf man ineens iets hadden opgezet :)
                                          Attached Files

Comment

Working...
                                          X
                                          😀
                                          🥰
                                          🤢
                                          😎
                                          😡
                                          👍
                                          👎