Nu de winter er aan zit te komen en het buiten lekker vochtig is, staat de oldtimer weer gestald in de garage.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie de (klassieke) auto gestald hebben? En wat voor eventuele maatregelen jullie treffen om de auto van het voorjaar weer probleemloos en zonder roestgaten uit de schuur te kunnen halen.
Om met mezelf te beginnen, de TR6 staat in een volledig geïsoleerde garage, maar die is niet verwarmd. De banden zijn extra opgepompt en olie/oliefilter zijn vooraf ververst.
Waar ik me echter zorgen over maak is eventueel vocht in de garage. Ondanks de goede isolatie is het koud en lijkt het soms wat vochtig. Ik twijfel nu of ik een luchtontvochtiger zal aanschaffen, of een kachel, of dat ik de cv moet doortrekken naar de garage en er een radiator ophang. Hoe pakken jullie dat aan?
Nu ben ik benieuwd hoe jullie de (klassieke) auto gestald hebben? En wat voor eventuele maatregelen jullie treffen om de auto van het voorjaar weer probleemloos en zonder roestgaten uit de schuur te kunnen halen.
Om met mezelf te beginnen, de TR6 staat in een volledig geïsoleerde garage, maar die is niet verwarmd. De banden zijn extra opgepompt en olie/oliefilter zijn vooraf ververst.
Waar ik me echter zorgen over maak is eventueel vocht in de garage. Ondanks de goede isolatie is het koud en lijkt het soms wat vochtig. Ik twijfel nu of ik een luchtontvochtiger zal aanschaffen, of een kachel, of dat ik de cv moet doortrekken naar de garage en er een radiator ophang. Hoe pakken jullie dat aan?
Comment