Op zich wel op zijn plaats natuurlijk om in passende kleding te verschijnen; als je de hele tijd een veel te ruime broek met een hand moet ophijsen is natuurlijk ook geen gezicht. ;-)
Je bedoelt een moderne auto Ruud?
Een MX5 is eigenlijk een klassieker in wording?
Wel een aardig idee van je!
Desnoods buiten mededinging, kan mij het skele....
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Je bedoelt een moderne auto Ruud?
Een MX5 is eigenlijk een klassieker in wording?
Wel een aardig idee van je!
Desnoods buiten mededinging, kan mij het skele....
Of de sommige vrouwen in het door jou genoemde pantervelletje Pa :-)
Maar sommige niet hè Ruud...........We noemen géén namen dat is te gevoelig.
Jezus waar hebben we het over zeg......we gaan wat rijden en een feestje bouwen. Ik wil gewoon een trui aan :-)
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Tenue de ville of wandelkostuum
betekent letterlijk stadskleding, d.w.z. nette kleding voor overdag (geen avondkleding). Voor heren een net pak, al dan niet driedelig, donkerblauw of grijs (niet bruin), met overhemd en das, zwarte (gepoetste) schoenen en donkere sokken.
't was nog laat doorsleutelen, maar de 2002 doet het weer.
Nog wat last gehad om de koppeling goed afgesteld te krijgen, maar ook dat gaat nu redelijk. Morgenavond nog wat routine klussen en dan kunnen we zaterdag weer.
Overigens was het niet de schuld van de bakken monteur, alle kritiek was hierboven dus niet terecht. Of hebben we bij de montage iets fout gedaan of een kogel is bij het transport verschoven, maar dat was de oorzaak.
Comment