Het Museum verstoft een beetje, hebben ondergetekende en nog wat liefhebbers van cultureel erfgoed de laatse tijd naar elkaar gemaild. We zien elkaar niet veel meer, er wordt weinig (of niets) meer georganiseerd. Afgelopen najaar werd bij mij al, voorzichtig, gepolst of er nog kans was op een 3e Targa Tholio. Daar ben ik wel duidelijk in geweest, denk ik. De opkomst was bij de laatste keer magertjes en nodigt niet gauw uit om nog eens zoiets op poten te zetten. Gelukkig waren het wel allemaal gezellige mensen die kwamen :-)
Toch kriebelt het wel weer bij mij. daarom rijpt hier een plannetje om in het voorjaar iets te doen voor de Gummers om eens lekker bij te babbelen, misschien ook nog een klein toerritje er aan vast te knopen en bovenal................... de Museumgangers weer onder het stof vandaan te halen die sinds het nieuwe Gummen niet meer in beeld zijn, maar waarvan ik hoop dat ze nog wel meelezen en door dit bericht zich opnieuw registreren.
EDIT
Meer info staat op pagina 2 van dit topic
EDIT 2
28 maart 2009
Adres :
Sterrenbergweg 38c
3769 BT Soesterberg
1. Welkom vanaf 10.00 uur
2. ca. 10.15-10.30 zal Henk Mannessen een inleidend woordje doen.
3. Aansluitend zullen we, in groepen ingedeeld, alle facetten van een motorrevisie gaan zien en uitgelegd krijgen.
4. Rond de middag is er tijd voor een broodje
5. tweede deel van de rondleiding
6. afsluitend deel met mogelijkheid om na te babbelen/na te kaarten
7. als ik het goed heb begrepen is er een voorstel van Brun om na het bezoek aan Mannessen nog bij het Lagonda project te gaan kijken.
Toch kriebelt het wel weer bij mij. daarom rijpt hier een plannetje om in het voorjaar iets te doen voor de Gummers om eens lekker bij te babbelen, misschien ook nog een klein toerritje er aan vast te knopen en bovenal................... de Museumgangers weer onder het stof vandaan te halen die sinds het nieuwe Gummen niet meer in beeld zijn, maar waarvan ik hoop dat ze nog wel meelezen en door dit bericht zich opnieuw registreren.
EDIT
Meer info staat op pagina 2 van dit topic
EDIT 2
28 maart 2009
Adres :
Sterrenbergweg 38c
3769 BT Soesterberg
1. Welkom vanaf 10.00 uur
2. ca. 10.15-10.30 zal Henk Mannessen een inleidend woordje doen.
3. Aansluitend zullen we, in groepen ingedeeld, alle facetten van een motorrevisie gaan zien en uitgelegd krijgen.
4. Rond de middag is er tijd voor een broodje
5. tweede deel van de rondleiding
6. afsluitend deel met mogelijkheid om na te babbelen/na te kaarten
7. als ik het goed heb begrepen is er een voorstel van Brun om na het bezoek aan Mannessen nog bij het Lagonda project te gaan kijken.
Comment