Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deltarally 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Deltarally 2009

De eerste rally voor ons van het 2009.

En ik zie meer gummers in de startlijst:
    PeterS
    Fred H
    Ducatist
    Maple
    Parohl
    TinoJee
    MauritsV
    9elfje
    Veloce13
    (ik ben er vast een paar vergeten ;-) )

Dit is toch hopelijk geen voorspelling van de uitslag....:)

Comment

wat is daar mis mee dan?

Comment

Nou 9elfje doet even nergens aan mee. In de Winter trail zijn ze op hun dak geëindigd en enkele meters lager dan de weg. Niet goed voor de auto en dus ook niet voor 9elfje, gebroken sleutelbeen en hij klaagt dat dat erg pijnlijk is. Ben niet van plan het uit te zoeken of hij gelijk heeft! Maar voorlopig geen rallies voor hem.

Zelf doe ik in een nieuwe combinatie mee met Michel Perridon. Dus PeterS, de competitie is fierce en gewonnen heb je poas als je met de beker in je handen staat! Het beloofd in ieder geval een leuke rit te worden en ik hoop jullie te zien.
        Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Comment

Dat is minder Ed, doe hem de groeten en wens 9elfje beterschap van me.
          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Dat is idd minder.... Wens hem sterkte en hopelijk is de auto ook nog te redden.

@Ed02 : Dat klinkt goed! In wat voor auto is dat dan? Of 'gewoon' met de '02?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Sterkte 9elfje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                Sterkte 9elfje.
                Ook van deze kant beterschap!

Comment

Ed02 : Dat klinkt goed! In wat voor auto is dat dan? Of 'gewoon' met de '02?
                  Harry: is te lezen in de deelnemerslijst. Startnr 27

Niet te gemakkelijk worden :-))
                  Co-Pilot

Comment

Oke :-)

Even voor de andere luie gasten : Volvo Amazone.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ha dat gaatniet door. Michel Perridon heeft met die auto ook meegedaan aan de Winter trail en die auto staat nog wel even bij Toncar. Wel zonde twee speciaal gebouwde rally Amazonnes in de kreuk in de eerste rally waaraan ze meededen. Het ziet er naar uit dat de auto van 9elfje total loss is.

Waarschijnlijk rijden wij dan ook in de reserve auto, een Alfa GT in witte kleur met inderdaad nr 27.

Comment

Schrik enorm van het ongeluk van 9elfje. Wens hem sterkte!!

Maar als ik bovenstaande lees, hoeveel auto's hadden er dan schade bij de wintertrail? Kan toch niet de bedoeling zijn.

Comment

Scherpe CM @ pc Cav

<Amazones hebben meer te maken met zuid-amerikaanse vulva's dan zweedse Volvo's>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 240rs Bekijk bericht
                            Schrik enorm van het ongeluk van 9elfje. Wens hem sterkte!!

Maar als ik bovenstaande lees, hoeveel auto's hadden er dan schade bij de wintertrail? Kan toch niet de bedoeling zijn.
                            Als de omstandigheden slecht zijn en je wil er vol voor blijven gaan, worden de risicos groter denk ik Peter.
                            Dat was een beetje wat ik van Tino begreep, je punt van stoppen of in ieder geval het risico beperken of doorgaan is individueel afhankelijk. De bedoeling is dan je eigen keuze.

Comment

Aftellen is begonnen...

Reglement online:
                              Last edited by Ruud; 02-03-09, 11:36.

Comment

ik kom aanmoedigen (en foto's nemen ) :-))

Comment

Misschien kun je van de organisatie een pers routeboek bekomen! Even een mail sturen misschien? Kun je mooi zien waar je moet gaan staan, dan zien wij jouw foto's later weer hier terug.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ed02 Bekijk bericht
                                    Misschien kun je van de organisatie een pers routeboek bekomen! Even een mail sturen misschien? Kun je mooi zien waar je moet gaan staan, dan zien wij jouw foto's later weer hier terug.

Wel een goed idee, Ed,

Bij de weg, ik heb nog een foto van de 2007 editie voor jou en 9elfje

Comment

Morgenmiddag eerst naar de beurs in Antwerpen en zaterdag naar Spijkenisse. Helaas geen reactie van de organisatie op mijn mail gehad voor info voor goede plekken fotoshoots. Maar waarschijnlijk kom ik er via een ander kanaal wel aan ;-)

Zal trouwens een gok worden, die foto's. Bij gebrek aan een deugdelijk toestel (nwe eigenaar van de oude heeft zich nog niet kenbaar gemaakt, laat staan dat ie betaald heeft), leen ik er eentje.

Tot zaterdag.

Comment

Ton,

Om te fotograferen bij de de Delta rally.
                                        Hier het Email adres van Erik Bruens.
                                        XXXXXXXXX
                                        Misschien kun je hem vragen om een persmap klaar te leggen voor je bij de start.
                                        Ik zorg dan voor mijn fototas met Canon EOS incl tele en statief, extra batterij en geheugen.
                                        Co-Pilot

Comment

Ton,

XXXXXX in je mailbox
                                          Co-Pilot

Comment

Gisteravond nog een team aanmelding gedaan voor de Krabbenrijders met daar in de winnaar van vorige editie.
                                            http://www.rallyworks.nl/paginas/Deelnemers2009
                                            29 Rover P6 3500 (1974)
                                            47 BMW 2002 (1971)
                                            63 Renault Alpine A310 (1977)
                                            74 Lotus Cortina (1965)
                                            Co-Pilot

Comment

Auto net klaar gemaakt, bandjes op spanning, raampjes gepoetst etc.

Tot morgen!

Comment

Tot morgen, ik kijk er naar uit !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                                  Tot morgen, ik kijk er naar uit !
                                                  Wij ook!

Comment

Vandaag nog contact met de org. gehad. helaas is de tijd waarop ik een infopakket kan halen niet haalbaar. Ik zal pas rond half 11 in het wedstrijdgebied zijn. Als we daar zijn neem ik tel. contac met ET, die ons verder zal loodsen naar leuke plekken.

Tot morgen, we zullen zwaaien ;-)

Comment

present!

Vanmiddag in de buurt van ouwe Tonge Pa Rohl en Ruud gespot!

Ik was die lange met die zwarte jas die achter Dick G stond, toen ie julie fotografeerde op dt verlaten dijkweggetje :)

Comment

Vanochtend om een uur of tien thuis met de Golf vertrokken, nadat m'n maatje uit België was gearriveerd. Vanochtend vroeg heb ik eerst nog met contact gehad met Dick/ET en die heeft voor ons de informatie meegenomen. (Nogmaals bedankt Dick, ook namens Ivo) Bij Ouddorp hebben we ET ontmoet, nadat we vooraf al een stuk achter een aantal deelnemers aan hadden gereden. Dick had op dat moment, ca 11.00 uur, al meer dan 500 foto's geschoten!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat hebben we gezien vandaag? Een test bij de Brouwersdam, een test bij de Grevelingendam en een test bij Willemstad. Verder een stuk van de route gevolgd en onderweg, in de buurt van Nieuwerkerk, nog even op een kijkpunt gestaan.

Gedurende de gehele dag nog een aantal "het Museum" bezoekers gesproken, waarbij ik sommigen nog niet eerder had ontmoet. leuk om weer een paar gezichten bij de nickname's te hebben.

Als volgend jaar mijn MGB klaar is, dan is het wel duidelijk, wat Ivo betreft. "De Deltarally een keer rijden". Omdat het verzekeringstechnisch moeilijk ligt voor de Belgen om aan niet door een Belgische organisator georganiseerde rally deel te nemen, kunnen we de 914 namelijk niet uitlaten in Nederland.

Foto's kan ik helaas niet tonen. Gisteren heb ik tijdens de Klassiekerbeurs in Antwerpen met het toestelletje dat ik had geleend nog getracht foto's te maken. Die sloegen echter nergens op. Maar zoals gezegd, Dick/ET had er om een uur of 11 al meer dan 500 geschoten en ik heb deze auto ook nog zien staan bij de test aan de Grevelingen, http://www.digafoto.nl/vivio/38.jpg dus er zullen nog wel meer foto's komen. :-)
                                                        Last edited by Ton van S; 08-03-09, 17:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                                                          Vanmiddag in de buurt van ouwe Tonge Pa Rohl en Ruud gespot!

Ik was die lange met die zwarte jas die achter Dick G stond, toen ie julie fotografeerde op dt verlaten dijkweggetje :)

Lol, wij vroegen ons al af wie dat was die bij Dick stond.
                                                          De vraag beantwoord krijgen voor we hem hier konden stellen is wel lollig.

Comment

Wij hebben ons prima geamuseerd vandaag.

Vooraf met enige gemengde gevoelens hier naar uitgekeken, maar het was een topdagje vandaag. Lekker gereden, lekker genavigeerd, lekker weer, gewoon lekker.

Resultaat was minder, we zijn iets van 56e geworden, maar dat boeit me nu ff niet. Deltarally was de eerdere twee keren ook een redelijke technische rally met veel kaartleesgeintjes. Ik vrees dat we lang niet alles gezien hebben. Vanavond napratend met andere gummers kijk je wat van de fouten na en kom je ook weer tot nieuwe inzichten. Volgende keer beter.

Nu nog ff wat zooi opruimen en dan mijn mandje in, wel vermoeiend zo'n dagje.

Comment

Ook weer thuis................gelijk na de finish van de rally, één cola en van Spijkenisse naar een personeelsfeest in Nijkerk in 5 kwartier, weer een paar cola's en naar huis.
                                                              Ik weet ook geen uitslag, maar toppie zal het niet zijn.
                                                              Begin me wat moe te voelen, vreemd hè

Comment

was een geslaagde dag idd !! wij Maple en ik hebben ons bijzonder geamuseerd :-) ennnn wij hebben ons doel bereikt het verslaan (voor de 2e keer) van het Reinders/Berkhof senior team. 5e als eind resultaat was Maple wat minder tevreden over... Maar wel de Koni Test wel gewonnen :-) moest de eer weer een beetje redden Bert D die verkeerd reed en 9elfje afwezig ivm zijn "strijdwonden" uit de trail..
                                                                ow ja onderweg ook nog even Michel en Ed geholpen hun Alfa deed het niet meer, gelukkig was het alleen maar een zekeringetje daarna starten lopen !

Gelukkig heeft het weer ons ook niet in de steek gelaten gister de wereld ziet er toch heel anders uit wanneer het daar ook nog eens regent...

nogmaals een leuke seizoensopener !
                                                                Geef me iets met een motor en ik ben in mijn sas

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎