Iedereen hier zal wel -net als ik- een mooi mapje bookmarks hebben met links naar favoriete classic-websites. Ik kon er op Gummen zo snel geen discussie over vinden. Is die er? Anders nu:
Ik zie de een na de ander hier op de proppen komen met mooie foto's, gave evenementen, leuke deals en topevenementen. Er zijn naast Google vast ook wat geijkte rijtjes websites die daar een bron voor vormen. Ik vroeg me af: van welke -los van de vele kleine websites- ook handige en mooie verzamelplaatsen / portals maken jullie regelmatig gebruik?
Misschien aardig om eens top-10 samen te stellen? En wat tips en kritieken uit te wisselen? Zit te denken aan de volgende categoriën:
> Kopen / verkopen
> Foto's / filmpjes
> Evenementen (sport, beurs, ...)
> Merk/model-info
> Technische tips & tricks
> Automobilia (boeken, gadgets, ..)
> Verzamelsites van bovenstaande
Ben benieuwd!
Ik zie de een na de ander hier op de proppen komen met mooie foto's, gave evenementen, leuke deals en topevenementen. Er zijn naast Google vast ook wat geijkte rijtjes websites die daar een bron voor vormen. Ik vroeg me af: van welke -los van de vele kleine websites- ook handige en mooie verzamelplaatsen / portals maken jullie regelmatig gebruik?
Misschien aardig om eens top-10 samen te stellen? En wat tips en kritieken uit te wisselen? Zit te denken aan de volgende categoriën:
> Kopen / verkopen
> Foto's / filmpjes
> Evenementen (sport, beurs, ...)
> Merk/model-info
> Technische tips & tricks
> Automobilia (boeken, gadgets, ..)
> Verzamelsites van bovenstaande
Ben benieuwd!
Comment