Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sls 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Sls 2009

Je kunt nu inschrijven voor de SLS 2009 maar je moet wel over een heel ruim budget beschikken. Na 15 mei bedraagt het inschrijfgeld € 1.575,00!! Dat is maar liefst € 325,00 meer dan vorig jaar, een verhoging van 26%.

En dat voor iets meer dan 2 dagen rijden en 2 overnachtingen in een low budget hotel. Vorig jaar zat er ook nog een avondtrajectje in, dit jaar ook niet. En dat allemaal onder het mom van de kredietcrisis?? Maar ja, de Chinees of Italiaan in Luxemburg zal wel weer veel goed maken?!

Voor dit bedrag kun je het hele jaar wel 10 leuke dagevenementen rijden of maar liefst meer dan 6 jaar lang alle Klip's van de DHRC.

Classic SLS 2009

Programma 17e SLS Classic

Zaterdag 22 augustus 2009
    - 10:00/16:00 uur: Technische keuring Vakgarage Tinga Leimuiden
    - FIVA IC alleen vereist voor de Sportklasse

Vrijdag 28 augustus 2009
    - Vanaf 08:00 uur technische keuring en documentencontrole (Sportcentrum Papendal nabij Arnhem)
    - Om 09:30 uur briefing (Sportcentrum Papendal nabij Arnhem)
    - Vanaf 10:00 uur start op Sportcentrum Papendal (NL)
    - Route inclusief aantal tests (op Niederrhein) via NL, D en B naar Houffalize (B)
    - ’s-Avonds gezamenlijk diner
    - Overnachting in Ol Fosse d’Outh in Houffalize (B)

Zaterdag 29 augustus 2009
    - ‘s-Morgens ontbijt en start in Houffalize (B)
    - Route door B en LUX naar Luxemburg Stad (LUX)
    - Versterking van de inwendige mens op de Place Guillaume II
    - Route door LUX en B naar Veldhoven (NL)
    - Drankje en avondsnack
    - Overnachting in NH de Koningshof in Veldhoven (NL)

Zondag 30 augustus 2009
    - ’s-Morgens ontbijt en start in Veldhoven (NL)
    - Route door Brabant naar Dordrecht (NL)
    - Lunch in Dordrecht
    - Route via Duindigt naar Scheveningen (NL)
    - Finish op de Boulevard in Scheveningen
    - Drankjes, hapjes en prijsuitreiking bij “La Galleria” te Scheveningen

Wel fors duurder geworden:

Kredietcrisis
    Dat de kredietcrisis is toegeslagen is een ieder bekend. Ook voor de SLS Classic is dit voelbaar. Een aantal trouwe sponsors hebben door de economische ontwikkelingen tot hun spijt moeten mededelen dat ze de sponsoring voor dit jaar niet kunnen verlengen. In verband met het wegvallen van een aanzienlijk bedrag uit de begroting zijn we genoodzaakt om het inschrijfgeld voor dit jaar te verhogen.
    Last edited by Ruud; 02-03-09, 11:26.

Comment

Inschrijfgeld

Er moet toch iemand zijn waar de kredietcrisis aan voorbij gaat. Of is dit een ordinaire manier van zakken vullen!
      Drive like hell and you'll get there!!

Comment

Dus 26% duurder dan 2008 en je krijgt er minder (geen avondrit) voor terug??
        Of zien jullie iets over het hoofd?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik kom wel weer gratis foto's maken. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bert1 Bekijk bericht
            En dat voor iets meer dan 2 dagen rijden
            dat is wel een wat overdreven negatieve voorstelling van zaken.

Wel jammer dat de proloog er weer afgevallen is.

Comment

Je was 5 minuten later met inklokken Ruud.

Weer geen prijs :-))
              Co-Pilot

Comment

FYI : Ik heb beide draadjes even samengevoegd.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                  FYI : Ik heb beide draadjes even samengevoegd.

Thanx Harry, wel jammer dat de poster "Bert1" en "VroemVroem" als eerste post ooit zo'n lekker "positieve" bijdrage doen in dit draadje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bert1 Bekijk bericht
                    En dat allemaal onder het mom van de kredietcrisis??

Wel even bij de les blijven bert1 (stel je trouwens eens voor, dan weten de Gummers met wie ze te maken hebben)

Kredietcrisis
                    Dat de kredietcrisis is toegeslagen is een ieder bekend. Ook voor de SLS Classic is dit voelbaar. Een aantal trouwe sponsors hebben door de economische ontwikkelingen tot hun spijt moeten mededelen dat ze de sponsoring voor dit jaar niet kunnen verlengen. In verband met het wegvallen van een aanzienlijk bedrag uit de begroting zijn we genoodzaakt om het inschrijfgeld voor dit jaar te verhogen.
                    Als ik dit zo lees dan is er door het wegvallen van een aantal sponsors een aardig gat in de schatkist geslagen. Mochten daar twijfels over bestaan lijkt het mij sportiever om daar de organisatie direct op aan te spreken ipv van het hier te doen zonder je bekend te maken.

Maar wie is bert1?
                    Last edited by Ton van S; 02-03-09, 18:40.

Comment

Coppa d'Europa laagste tarief € 1.350,- ofwel € 540,- per dag (3,5 dag) all in, incluis hotel en slotdiner

Tulpenrallye € 1.800,- ofwel 320,- per dag (5,5 dag) excl. hotel incl slotdiner

SLS €1.375,- ofwel € 555,- per dag (2,5 dag) incl hotel excl slotdiner

Classic Dutch € 975,- ofwel € 363,- per dag ( 2,5 dag) incl hotel en slotdiner prijs 2009 nog onbekend

Classic Gelderland € 190,- per dag incl slotdiner

Kortom het ontloopt elkaar niet zo veel en je kunt natuurlijk op het laatst pas betalen maar dat kost overal geld. Gewoon op tijd betalen scheelt bij de SLS 200 euri dus geen € 1.575 maar "slechts" € 1.375,-

Beste bert, niemand verplicht je mee te doen!
                      Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ed02 Bekijk bericht

Beste bert, niemand verplicht je mee te doen!
                        Precies Ed, mijn idee.
                        Als de prijs prestatie verhouding niet naar je zin is, dan doe je toch niet mee!

Beetje goedkoop (hoe toepasselijk) om op het oh zo platte internet van achter een (relatief) anonieme nickname dit soort negatieve berichten de wereld in te helpen. Deze kritiek geldt overigens voor beide posters.

Comment

Kredietcrisis
                          Het kreditcrisismes zal toch wel aan twee snijden....? De deelnemers gaan zich toch ook bezinnen.
                          "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
                          The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Als er was aangekondigd dat op e.e.a. bezuinigd was en ze daarom het inschrijfgeld gelijk hadden gelaten, was het ws beter overgekomen. Maar ik kan niet in hun begroting kijken, dus weet niet wat er allemaal aan 'vaste' lasten is.
                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

begium westhoek classic.
                              550 km 70 euro 1 dag.
                              net zo veel lol volgens mij.

gr jeroenski

Comment

Dat bedoelde ik dus met het verschil: BWC wordt volledig bevolkt met mensen die lekker willen rijden. Maakt niet uit met wat voor een wagen, ook de 2004 astra is welkom.
                                De SLS ken ik niet, maar de SCSR wel: alleen voor (lookalike) sportwagens of oudere sportieve wagens of echt oude wagens. Deelnemerspubliek wil vooral lang borrelen op vrijdag en zaterdag, gezien worden met de wagen en vooruit ιιnderde is echt geinteresseerd in het rijden. Bijna de helft rijdt niet de avondetappe op vrijdag, een kwart vult de kwis niet in en een kwart gaat niet in de F1 simulator zitten.
                                Daarnaast is het begrip 'vrijwilliger' in Belgie meer aanwezig geloof ik als ik BiHorNie zijn inbreng goed heb onthouden.
                                Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

De SLS is wel verschillend van de sportcarsprinrally Steven, geheel onvergelijkbaar.
                                  Ook de deelnemers.
                                  Ik denk ook meer dat het verschil zit in wel of gιιn vrijwilligers zoals ik al schreef.
                                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                    De SLS is wel verschillend van de sportcarsprinrally Steven, geheel onvergelijkbaar.
                                    Ook de deelnemers.
                                    Ik denk ook meer dat het verschil zit in wel of gιιn vrijwilligers zoals ik al schreef.
                                    De evenementen zijn idd in zijn geheel niet te vergelijken.

Aan de andere kant moet je ook bekijken of een evenement, zoals o.a. de SLS, nog wel te organiseren is met vrijwilligers. Als je de lijst ziet, waaraan een NK evenement moet voldoen dan denk ik dat dat heel moeilijk is om te doen.
                                    Daarom vinden wij het op dit moment ook helemaal niet erg om niet meer mee te tellen voor het NK. Het geeft ons als organisatie (vrijwilligers!) toch wat extra mogelijkheden.

Comment

iemand van jullie de gilbert staepelaere van de atm gereden???
                                      volle dag lol in belgie voor 80,- inclusief alles er op en er aan, super georganiseerd, breed startveld, schitterende trajecten.
                                      buurman, laat je hond effe ergens anders schijten

Comment

@Smoezels je hebt wat gemist.
                                        Kijk eens in het draadje Belgian Westhoek Classic

In prijs en het gebodene was de vorige maand verreden Ronde door Vlaanderen ook een lekker ding.
                                        Co-Pilot

Comment

zo zeg ziet er niet verkeerd uit, even de agenda van els-els verstoppen.
                                          bedankt voor de tip
                                          buurman, laat je hond effe ergens anders schijten

Comment

Coppa d'Europa laagste tarief € 1.350,- ofwel € 540,- per dag (3,5 dag) all in, incluis hotel en slotdiner
                                            Volgens mij is € 1.350,00 / 3,5 dag €385,00 en geen € 540,00. Resumι de meeste rally's blijven ruimschoots beneden de 400 euri per dag. De SLS is dus ruim 40% duurder.

Comment

Oeps, dom foutje, weet je meteen waarom ik nooit verder kom dan de sub top.
                                              Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Comment

Hey Bert1,

Je kunt het ook anders bekijken. De SLS is een driedaagse rally die in het weekend valt. Dit kan voor een aantal loonslaven met beperkte vakantiedagen goed uitpakken. Uiteindelijk ben je toch drie dagen bezig met een echte buitenlandse rally. Toch jammer dat er weer geen reglement wordt aangeboden. Misschien mag je dit jaar ook wel met een 85'er Opel Kadett meerijden. Lekker goedkoop en dan valt het totale budget voor deze rally toch meer mee......

Comment

Working...
                                                X