Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

60 jaar PORSCHE IMPORT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 60 jaar PORSCHE IMPORT

Wij ontvingen gister dit schrijven van PON misschien ook iets voor de gummers

Geachte,

Bent u de trotse bezitter van een Porsche of kent u iemand in uw omgeving die er één rijdt? Dat komt dan goed uit. Want ter gelegenheid van het 60-jarig bestaan van Pon Porsche Import zijn we op zoek naar alle Porsches van Nederland. En omdat we trots zijn op Porsche is er nu 'Proud, het Porsche fotoalbum'. Iedere Porsche in Nederland kan hier een plaats in bemachtigen en meedingen naar de titel de 'Mooiste Porsche met het meest bijzondere verhaal'.
    Alle modellen horen erbij ongeacht bouwjaar, kilometerstand of conditie.

Upload nu een foto van uw Porsche en vertel ons waarom u trots bent op uw model. De eerste duizend plaatsingen krijgen de speciale 60 jaar Pon Porsche jubileum editie toegestuurd van Insider, het Nederlandse Porsche magazine. En onder alle inzendingen verloten wij 100 tweepersoonskaarten voor de AutoRAI 2009.

Maar er is meer. Een vakkundige jury – met als voorzitter niemand minder dan Harm Lagaaij – kiest uiteindelijk de winnaar. Het winnende model krijgt vervolgens een prominente plek op de Porschestand tijdens de AutoRAI 2009.

Bovendien wordt hieraan in Insider, het Porsche magazine, aandacht besteed. Georges van Wensveen, gerenommeerd fotograaf, zal het winnende model speciaal fotograferen. Kortom: een unieke kans om uw Porsche in heel Nederland op de kaart te zetten.

Ga dus snel naar www.zestigjaarponporsche.nl en deel uw trots in 'Proud, het Porsche fotoalbum'! Uiteraard is het ook mogelijk een foto van uw Porsche met het achterliggende verhaal op te sturen aan: Pon Porsche Import / 60, Antwoordnummer 6, 3800 VB Amersfoort. In dit geval zorgen wij ervoor dat uw foto alsnog op de website komt.

Met vriendelijke groet,

Pon Porsche Import
    Geef me iets met een motor en ik ben in mijn sas

Jammer dat ze het niet internationaal doen, dan kon de 356 Carrera Abarth die ooit van Ben Pon is geweest wel winnen imho.

Comment

2e foto's rechtsonder, en kijken maar :-)
      Geef me iets met een motor en ik ben in mijn sas

Comment

Cool, die SX-70-29!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
        X