Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rohac

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rohac

In Rotterdam hebben we een prima autoklubje, de Rotterdamsch Overschiesche Historische Automobielclub. Lidmaatschap kost slechts € 25,- en dank zij de nodige vrijwilligers organissert de club zo'n 5 keer per jaar prima oefenritjes, 4 op een avond en 1 op een zaterdag. Deelname is voor leden gratis. Informatie op www.rohac.nl! Warm aanbevelend.
    Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

De gebroeders Thom en Herry hebben me al meermalen op de Rohac gewezen Ed02 en gezegd: word toch lid man !
    Maar wat moet ik hiervan denken:

Lidmaatschap
    Het lidmaatschap is voorbehouden aan eigenaren van gerestaureerde klassieke automobielen welke gebouwd zijn voor 1971.

Wat moet ik met mijn 72er BMW?

En dat de site voor het laatst is bijgewerkt in november 2008 geeft niet zo'n recente indruk, we hebben al een Wintertrial en een Deltarally achter de rug.
    Dus wat brengt het extra om lid te worden van het Rohac?

Ik heb wel in mijn prille jeugd in Overschie gewoond, om emotionele reden lid worden is het enige wat ik kan bedenken ;-)
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

De site is inderdaad wat matig up to date, maar nu is er een nieuwe webmaster aangesteld die daar ongetwijfeld verandering in zal brengen. Wat je nu nog niet ziet is dat als je eenmaal lid bent Ed02 je zal bombarderen met allerhande mails over de Rohac, dus anders dan de website doet vermoeden, is de Rohac springlevend. De Rohac schrijft je ook in de Tulp in als team; dan heb je je lidmaatschap er al bijna uit. Een zeldzaam koopje in deze tijden!

Comment

Je hebt helemaal gelijk, de site is behoorlijk verwaarloosd en dat in 2009! We hebben recent een nieuwe webmaster gekregen en het is wel degelijk de bedoeling dat hij goed wordt bijgehouden met ondermeer verslagen van door leden verreden rallies.

Inderdaad schrijft de Rohac bij de meeste rallies waar meerdere leden aan meedoen op kosten van de Rohac teams in.

Naast de ritten proberen we ook nog sociale bijeenkomsten te organiseren zoals droogritten, een filmavond met een rallyverslag etc.

Zoals MauritsV al aangeeft zijn we springlevend. Enne een bouwjaargrens? Ook dat is antiek en gaat er snel vanaf! Iedere klassieker is welkom en zelf youngtimers mogen. Trouwens onze ritten kunnen ook met een moderne auto worden verreden. Om de route te construeren helpt je navi ook niet! Er heeft in ieder geval nog niemand met een moderne auto de winst durven claimen.

Comment

Mooie opmerking over moderne bakken met navi, Ed. Je zou het eens op snelheid moeten proberen, erg lastig!!

Ik heb een keer een AMAC rit in een moderne auto met groot kleurenscherm met ieder straatje erop, vierwielaandrijving en 350pk gereden. Compleet kansloos tegen de oude bakjes. En ook nog nooit zoveel controles voorbij gereden.....

Comment

'k Ben een keer met Thom meegeweest. gezellig cluppie idd.

Comment

Ik zie nog geen overtuigende reden, probeer eens wat beters!

Comment

Beste Parohl. ik zie dat je nog wat andere wielvoertuigen hebt naast je mooie BMW en daar wil je toch ook wel bijna gratis goed verzorgde ritjes mee rijden? Dat kan bij ons. Het geeft een aanvulling op de overige mogelijkheden en je hoeft er niet voor naar Amersfoort te rijden.

Comment

Zal er eens serieus over nadenken Ed02.
                  Juist het hebben van al dat 4-wielig tuig kost zo veel tijd man !
                  Daarnaast nog zoveel hobby's en ook nog 50 60 uur met mijn job bezig om het allemaal te financieren :-)
                  En wat bedoel je met Amersfoort?
                  Ik woon nu in brabant dus rotjeknor of Amersfoort maakt niet zoveel uit.
                  Alhoewel ik als geboren Rotterdammer wel mijn stuur altijd die kant op voel trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                    Alhoewel ik als geboren Rotterdammer wel mijn stuur altijd die kant op voel trekken.

Uit laten lijnen die kar. Dat kan wel eens helpen :-)

Comment

Working...
                    X