Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liège-Brescia-Liège voor micro classic cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Liège-Brescia-Liège voor micro classic cars

    Liège-Brescia-Liège voor micro classic cars

    http://www.classicrallypress.co.uk/index.htm

    The route for Liège-Brescia-Liège 2010 runs from Liège to Liège via Karlsruhe, Munich, Cortina d'Ampezzo, Ljubljana, Bolzano, Brescia, Bolzano, Munich and Karlsruhe. The entry fee of £2995 includes 11 nights in top hotels and ALL meals for two people from dinner on Thursday, July 15 to breakfast on Monday, July 26, plus rally plates, route book, maps, special tests, mechanical back-up and luggage transport. Entry fee at this rock-bottom rate must be paid 50% by 31 July 2009, 50% by 30 November 2009.



    Co-Pilot

  • #2
    Mooi evenement lijkt me dat - met een Vespa 400...

    Nou maar hopen dat dat evenement in 2019 nog steeds georganiseerd wordt :-)

    Comment


    • #3
      Gaaf!

      For 2010 we are opening the event to cars that couldn't join us in 2008 either because their engines were a little too big or they were a little too new: 600-1200cc cars and three-wheelers.

      AND we are running an all-new event for microcars up to 700cc in September 2009, which is also open to pre-war cars up to 1000cc!
      Cool!
      Last edited by slibbe; 04-04-09, 10:27.
      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

      Comment


      • #4
        Gaaf, maar ik heb niets onder de 1200cc.
        Toch even snel zo'n GS kopen of zo? :-)
        Ik heb straks wel een Fiat 500 die daaraan voldoet, maar die zal vast niet oud genoeg zijn vrees ik...

        Comment


        • #5
          Linkje werkt niet goed.
          Dit is beter http://www.classicrallypress.co.uk/

          Het is de site van Malcolm McKay die die tijdens de Wintertrial fotografeerde.

          Hier een foto van Malcolm geplaatst in de onschatbare klassieker.

          Co-Pilot

          Comment


          • #6
            Gaaf zoiets. Ik heb ooit eens op een Italiaanse bergbas achter een hele rij vooroorlogse klassiekers gezeten. Schiet niet op, maar wel een schitterend gezicht.

            Hoe komt dat spul boven (in z'n 1 waarschijnlijk), en hoe stoppen ze weer op tijd als ze naar beneden gaan, vraag je je af, met 700cc max. en fietsremmen.
            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

            Comment


            • #7
              @Tino

              Nog zo'n evenement. Voor motoren en dwergauto's.
              Milano Taranto

              De bestuurder van de Messerschmitt (Jelle) is voor jou ook geen onbekende (op de derde foto van boven in de rechterkolom)

              http://www.milanotaranto.it/index.ph...=94&Itemid=105
              Last edited by Ton van S; 05-04-09, 11:40.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                Hoe komt dat spul boven (in z'n 1 waarschijnlijk), en hoe stoppen ze weer op tijd als ze naar beneden gaan, vraag je je af, met 700cc max. en fietsremmen.
                Met 700cc max en in een aantal gevallen tweetakts die maar beter niet op de motor met gas los kunnen remmen.
                Van de andere kant, sommige van die dingen wegen minder dan 400kg.

                Comment


                • #9
                  Eigenlijk is dat inschrijfgeld belachelijk laag, een beetje Autovisietoertje is duurder.

                  echt rock-bottom idd..
                  Veritatis simplex oratio est

                  Comment


                  • #10
                    http://auto.marktplaats.nl/oldtimers...fta_ind=5&fs=1


                    Nette 500L met snelle 650cc motor en een gesynchroniseerde versnellingsbak dus schakelen zonder dubbelclutchen en een elektrische starter.

                    Dus met het blokje wat in de Styer-Puch en de Abarth zat.
                    Vriend van Parohl reed vroeger bij het slalommen een tijd in een Styer-Puch.
                    Kon er snelle tijden mee weg zetten door zijn formaat.
                    Co-Pilot

                    Comment


                    • #11
                      Is dat niet een 126 blokje ???
                      Veritatis simplex oratio est

                      Comment


                      • #12
                        Yep, dit is een Fiat-blokje en zeker geen Steyr-Puch.

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door TinoJee Bekijk bericht
                          Linkje werkt niet goed.
                          Dit is beter http://www.classicrallypress.co.uk/

                          Het is de site van Malcolm McKay die die tijdens de Wintertrial fotografeerde.

                          Hier een foto van Malcolm geplaatst in de onschatbare klassieker.

                          Die auto, Tino, en die twee mensen die er in zitten, komen die ons niet heel bekend voor??

                          Comment


                          • #14
                            Zo goed zijn mijn ogen niet meer Fred ;-(
                            Die van Yvon wel te zien aan de uitslag in de Coppa.
                            Goed werk.

                            Twee weken samen in een mini auto is misschien te knus :-)
                            Co-Pilot

                            Comment

                            Working...
                            X