Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fout afgelopen, de AMK heeft het ook, waarom Gummen niet ?
Collapse
X
-
Helemaal mee eens Pa.
Met beide, het draadje en de auto.Attached Files
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk berichtHelemaal mee eens Pa.
Met beide, het draadje en de auto."Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
-
-
Aaargh. Die is zelfs niet interessant als onderdelen donor.....Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk berichtWat is er mis met het draadje ? Je hebt trouwens mail bijdehandje :-)
Over het draadje en de ascona-cabrio, nikt mis met het draadje, leuk juist.
En die ascona is inderdaad erg verkeerd afgelopen.
Comment
-
[QUOTE=Ruud;79085]Mail gezien, verkeerd bouwjaar om te rallyen, als dat je bedoeling was.
QUOTE]
Ruud, maar wel geschikt voor Slowley Sideways, inderdaad niet voor de historische regelmatigheidsrally's"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment
-
buurman, laat je hond effe ergens anders schijten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smoezels Bekijk bericht
Huis tuinkeuken MG bedoel je met spuitwerk ala Austin-Healey.Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtHealey ???
Huis tuinkeuken MG bedoel je met spuitwerk ala Austin-Healey.
goh had ik niet gezien ;-)buurman, laat je hond effe ergens anders schijten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smoezels Bekijk berichtgoh had ik niet gezien ;-)Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht
Gr Jeroen"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
2019 Volvo V60 T6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TR6ME Bekijk berichtAaaargh! En dan dat suffe mandje er nog op! Idd geen gezicht zo'n double butt! Maar die Cobra is wel [deutsch]ueber-geil![/deutsch]
Erger nog, dat mandje staat op een fietsendrager............"Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk berichtHier nog zo'n grapjas:
"Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Comment
-
Zo, maar weer eens een oud draadje uit het stof halen. Aenleiding is dit OMG WTF momentje dat ik had op het Alfaforum...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1963-...item4aa431daa6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk berichtDragracer?
Gelukkig nooit afgemaakt, en zal ook niet snel gebeuren ;-))Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Comment