Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fout afgelopen, de AMK heeft het ook, waarom Gummen niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aber warum?

http://ww3.autoscout24.nl/classified...tm_term=detail
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
      Aber warum?
      Dat zal diegene die aan de ombouw begonnen is zich halverwege het project ook afgevraagd hebben, vandaar dat hij er mee gestopt is ;-)

Comment

• Er is ook een tijd geweest dat 911's gewone wegwerpauto's waren en iemand dacht met zo'n ombouw een oud lijk weer nieuw leven in te blazen...

Comment

• Ook een mooie ombouw...

http://www.autotrader.nl/auto/alfa-r...lietta-sprint/

Comment

• Heeft iemand free-style spatborden opgezet omdat origineel niet meer te koop is? Raar verhaal.
            Ziet er niet uit en dit zijn juist zulke prachtige auto's.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• als je het doet, doe het dan goed:

"Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"

Comment

• Jezus:

http://link.marktplaats.nl/m1036500459

Attached Files
                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• "Testarossa-look" dat was toen hip ;)

Comment

• Echt zo'n typische jaren 80 bodykit in de stijl van de Koenig apparaten. Deze RX7 kost wel minder dan originele Koenig plastic-fantastic dingen.

http://m.autoscout24.nl/anbod/jaguar...wart-271399031

Last edited by Elentinos; 31-03-16, 09:04.

Comment

• Die tupperware Mazda en Jaquar heb ik al eens eerder gezien, maar geslaagd is inderdaad anders. Alhoewel in mijn jeugd die Testa-look heel populair was (en lekker vaudt).
                      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                      Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• [ATTACH=CONFIG]n945349[/ATTACH] Hoort deze ook hier?
                        En is het waar?
                        Of kwam er een 1 april-staartje achteraan?
                        Geen idee...

Comment

• grrrrr, ik ben te weinig actief op Gummen... Nu weet ik niet eens meer hoe ik in mijn post een foto op normaal formaat kan plaatsen...

Comment

• foute jag.png

bizar zoveel als er aan dit ding verkracht is...
                            Last edited by bugger; 07-05-16, 06:26.

Comment

• Superklein plaatje.... XK8 zo te zien?
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                Superklein plaatje.... XK8 zo te zien?
                                Ja, een "fully loaded" xk8: ondanks dat ik originele grootte had geselecteerd gaar uploaden nog niet lekker...

Comment

• Dat is ondanks het formaat volgens mij de Jag die ik een maand of wat geleden in het gespot draadje gepost had. Echt heel erg kansloos. En ik kan wat hebben :)
                                  Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                                  In Assen; Een XK8(of XKR) coupé in het zwart. Vol met 'go-fast' stickers, waar onder '007' met als kers op de taart een GT-spoiler op de kofferbak. Nou ben ik niet tegen individualiseren, maar dit was 3 Golden Gates te ver.
                                  Last edited by MN-Power; 07-05-16, 10:22.
                                  Every second of your life is a part of your song

Comment

• Daar istie weer!

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/b...ontent=160x600

'07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Hé balen, was ik die maar vorige week tegengekomen toen ik zin had in een andere auto. ;)

Comment

• De fak!!!
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Wat een lelijk hok zeg. En dat interieur is een puinhoop.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik zag deze net in een add-banner staan. Wtf?
                                            http://veiling.catawiki.nl/lots/6007...content=active

Comment

• Voor iemand die een Z3 wil die wel goed stuurt 😀

Deze is ook aardig. http://m.marktplaza.nl/auto/ferrari/...-50412101.html

Comment

• Deze hadden ze van mij ook origineel mogen laten. Ze hebben wel een paar leuke auto's staan in de showroom.

https://home.mobile.de/SCUDERIA-AUTO...#des_225387061

$_27.jpg

$_28.jpg

$_25.jpg

$_26.jpg

Comment

• En dat voor 28K eur :-))

Comment

• Deze mag er hier ook wel bij:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...akamai-feo=off

En dan gelijk bij ambitieuze vraagprijzen posten ;-)

Comment

• Comment

• Eerder Alfa 164...
                                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Lol, waarom zou je dat doen. De gelijkenis met die Deawoo die ik al lang vergeten was is treffend, maar volgens mij komen die koplampen van een Citroën XM.

Comment

• http://www.classicandsportscar.com/b...errari-special

2 jaar geleden voor €61k en een beetje op de veiling verkocht.
                                                            dak dicht is echt ugly.....
                                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Zoals W220 hem laat zien is ie inderdaad nog beroerder.

Comment

• Zo kun je als 156 ook eindigen...
                                                                Giulia 1600 Super '65
                                                                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                                                  Zo kun je als 156 ook eindigen...
                                                                  Och, als 2e leven nog niet zo beroerd
                                                                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Working...
                                                                  X