Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fout afgelopen, de AMK heeft het ook, waarom Gummen niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zonder emblemen en merknamen had ik hem nog gaaf gevonden ook. Al had ie in mijn ogen nog wat meer moeite kunnen doen om de herkomst van de neus te verbergen, maar dat was nou juist niet zijn doel...
    Every second of your life is a part of your song

Comment

• 8C 2900 door Bart Bartoni.
      4 uitlaten, brede banden, verlagen, gechopped dak...het ziet er van de zijkant niet eens zo slecht uit als het een Ford/Chevy zou zijn. Maar het hoort gewoon niet op een 8C...

maar het ergste: een LS3 V8 met automaat

https://www.mecum.com/lots/CA0818-33...-custom-coupe/
      Attached Files
      Last edited by Veloce; 11-01-19, 14:24.
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ach, het is aan de andere kant van de plas.
        En het was nog slechts een overblijfsel in de vorm van de body. ;)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Gelukkig was het geen 8C 2900 body. Het was een redelijk gave body van een 6C Pescara 4-deurs zonder verdere delen., desalniettemin zonde van zo'n mooi model.Het huidige model had evengoed een Chevy body als donor kunnen hebben....

https://www.alfabb.com/bb/forums/lim...orto-body.html

Attached Files

Comment

• shaguar.jpg

Comment

• Een Top Gear ombouwsel?

Comment

• Oei, dat ziet er niet best uit.

Comment

• Maar wel met grijs kenteken dus lage wegenbelasting.
                  "Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"

Comment

• Brrr, niet best. Alhoewel ik de kont van een XJS nooit mooi vond, was dit ook niet nodig geweest. :)

Die 8C is bijna niet meer te herkennen als een Alfa. Als je had gezegd dat alleen grille en koplampen uit Milaan kwamen had ik het ook geloofd. En liever gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 58_spyder Bekijk bericht
                      Zoek je een Busso, kom je dit tegen.....................
                      't Is ook in Apeldoorn :-)

Alles goed met je? Weer aan de gang?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht

't Is ook in Apeldoorn :-)

Alles goed met je? Weer aan de gang?
                        Al weer aan de gang, verhuisd etc. maar nog niet aan de auto bezig (De werkplaats staat vol met de spullen van de zolder, waardoor de siata nu in een hoekje staat van de garage, maar ze is al wel hier te bewonderen). Schouder en enkel zijn hersteld voor zover dat kan, maar het zal dus nooit meer hetzelfde zijn qua kracht en bewegingen. Maar het had allemaal veel erger kunnen zijn, dus ik mag mij gelukkig prijzen.

Comment

Al weer aan de gang, verhuisd etc. maar nog niet aan de auto bezig (De werkplaats staat vol met de spullen van de zolder, waardoor de siata nu in een hoekje staat van de garage, maar ze is al wel hier te bewonderen). Schouder en enkel zijn hersteld voor zover dat kan, maar het zal dus nooit meer hetzelfde zijn qua kracht en bewegingen. Maar het had allemaal veel erger kunnen zijn, dus ik mag mij gelukkig prijzen.
                          Goed om te lezen dat je de gang weer te pakken hebt. Wordt dus tijd dat ik mij achter de pc pruts en een routebeschrijving in elkaar draai om weer eens gezellig met een stel op pad te gaan? :-)

Maar, verhuisd? Je was toch al bezig met het opknappen van jullie huis of ben je van locatie veranderd?

Comment

• Ik heb ooit de plannen gedeeld in het bouw draadje van Rutger......de oude hoeve hebben wij volledig afgebroken incl. de stal (dat alleen omdat het moest van de lokale ambtenaar) en vervangen door een nieuwbouw. incl. een nieuwe garage. De garage is ruim, waarbij wij het achterste stuk open hebben gelaten zodat er een brug in kan. Na 10 meter zit er een tussenpoort in zodat het voorste stuk echt als garage kan dienen voor de oldtimers en daarachter de werkplaats. Tuintje en de schuur achter het huis vragen nog wel wat werk ;-) In huis is er nog wel wat werk met afkitten, kasten maken en wat lampen (in de hal op 5,5- 6 meter hoogte, geweldig idee van mijn vrouw om daar een cluster van lampen te maken), de zolder moet ook nog afgewerkt worden en er moet nog een trap gemaakt worden naar de zolder toe etc. etc. , maar het wonen bevalt er prima, is ook 10 minuten dichter bij mijn werk en dat is wel fijn, ik ben er feitelijk 3 jaar lang voorbij gereden waarbij je af en toe denkt `anders was ik nu al thuis geweest`.....

. IMG_0832[1].JPG

Comment

• De voordeur hangt er trouwens niet scheef in, die stond op een kier. Alles is perfect recht en goed gebouwd, goed werk kost tijd, maar dan heb je ook iets.

Comment

• Geen slecht hok hoor. :)
                                Mini Cooper Clubman
                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Mooie casa idd!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dit is toch het huis waar je tijdens het Gummen Zeeland toertje al mee bezig was?

Comment

• Prachtig huis, Spiderman, en een Gummen-waardige garage. #zouikookwelwillen#

Comment

• Lekker 4x4en op de oprijlaan!

Comment

• Het is verkeerd afgelopen met deze 75'er Datsun 120Y: hij lijkt netjes onder een doek te staan, maar heeft rolschade. Erg jammer, want wanneer zie je nu zo iets? Lijkt op een enkelzijdig ongeval. Het verbaast me niet. De (jonge) bestuurder gaf regelmatig lekker veel gas, en heeft hem waarschijnlijk door onbenulligheid en gebrek aan ervaring in de poeier gereden. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.....

IMG_1849 (1).jpg

IMG_1850 (1).jpg
                                          ''Thank God for the internet experts''

Comment

De voordeur hangt er trouwens niet scheef in, die stond op een kier. Alles is perfect recht en goed gebouwd, goed werk kost tijd, maar dan heb je ook iets.
                                            De postbode heeft ook geen bril nodig voor het huisnummer :-)
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Gezien op vleesboek. Een gemodificeerde Silver Wraith uit 1954.....

FB_IMG_1564601197451.jpgFB_IMG_1564601213789.jpgFB_IMG_1564601191032.jpgFB_IMG_1564601200845.jpgFB_IMG_1564601187898.jpgFB_IMG_1564601194063.jpg
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die hoort in het draadje: "Aahrrg mijn ogen !"

Comment

• https://www.stuurmanclassiccars.nl/c...se-sedan--406/

Als dit een: erg mooie en uitzonderlijk originele Mercedes 250 SE is , wil ik niet weten hoe een auto "van hullie" eruit ziet als tie enige ervaring heeft

Comment

• Originele koplampen doen wonderen.
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Jawel, maar een beetje "naald en draad" in het interieur doet er ook wel goed aan.

Comment

Working...
                                                      X