Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fout afgelopen, de AMK heeft het ook, waarom Gummen niet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ha, die Lenny;

Voor een enkele blower is niet zoveel loodgietershuisvlijt nodig. Ik schat dat er nog tenminste twee van die slakkenhuisjes ook aan die buizen zijn gekoppeld.
    Scherven brengen gelul.

Comment

• Zelfs met twee extra turbo's moet dat toch netter zijn op te lossen?
      En ik kan zo snel geen enkele turbo vinden, alleen die compressor.
      Je hebt nu een blinde vlek als bestuurder waar je de intercity groningen-rotterdam in kwijt kunt.

Wel een goede plek voor de luchtfilters, altijd koude lucht ;-)

Lijkt me wel een alfa blokkie, met een uitkijk toren bovenop.

Volgens de advertentie kun je altijd een bakkie komen doen!
      ;-)
      Last edited by Q4Jan; 27-01-12, 05:26.
      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

• Ha, die Q4Jan;

Verdomd; niet eens geeneens geen turbo's! Wat een belachelijke set-up dan, enkel voor zo'n maf blowertje.
        Scherven brengen gelul.

Comment

• "the car can be viewed in phalaborwa"

Grappig, daar ben ik twee keer geweest. Slaperig maar ook wel charmant mijnstadje aan de rand van het Krugerpark, en daarom een goede uitvalsbasis voor safari's. Echt "the end of the road", je hebt daar aan een normale Alfa GTV al geen fuck, laat staan aan dit geval. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ah, ik zat er flink naast dus :-). Denk niet dat die motor het heel lang houdt.

Comment

• VET gave Ferrari GTO-replica.
              En dan ook nog een cabrio van en model dat nooit als cabrio is gebouwd....

http://link.marktplaats.nl/522442406
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Hij is nog niet af he, je kan er ook zelf nog een dak op zetten als jij dat wilt...

Comment

• ...
                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• LOL, eindelijk een passend front voor de G.
                    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• http://link.marktplaats.nl/522271429

Wat zonde nu, wie bedenkt nu van een bijzondere klassieker maak ik iets aparts.
                      Gewoon afschieten zonder pardon.
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Mwoah. Niet zo heel moeilijk weer in oorspronkelijke staat te krijgen, toch?

De taartschep en voorspoiler zijn over the top, maar die uitgebouwde wielkasten vind ik, euh, wel een soort van cool eigenlijk. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die wielkasten zijn nu juist standaard Jasper, dus ergens blijk je toch smaak te hebben :-)
                          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Oh, zie je wel! :)

Echt een model wat je tijd moet gunnen, vroeger vond ik het een enorme sjonnenbak. Was het ook wel natuurlijk. Maar kijk nou eens:

Cool man.
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Geen foto, maar... ik zag vanochtend een BMW E36-coupe (de shoarmajankende baarsjesbak die ook in Halfweg populair is, dus), met... E60-achterlichten!!!!1

Ik ga het je zweren, jonge. Echt waar! Er zat ook nog een (doormidden gebroken) M3-achtige voorspoiler op. Heel treurig allemaal.

Comment

• Deze? Is een cabrio zo te zien, maar ik snap dat je er niet te lang naar kijkt. Of er rijdt nog zo'n smaakicoon rond.

Comment

• Nee, het was geen cabrio, en hij was zilvergrijs.

Comment

• Goed voorbeeld doet goed volgen. :)

Comment

• Man man man...

Comment

• Lees ik nu "Italian Pauper" ?

Comment

• Comment

• Italiaanse klasse idd. Erg stijlvol gedaan.

Comment

• Lol Ton...

Comment

• Hoort hier ook wel thuis, volgens mij.

http://link.marktplaats.nl/542108634

Lijkt me in ieder geval geen originele kleur en ik vraag me bij dit soort projecten (90% klaar?) altijd af of je uiteindelijk de restauratie nog een keer opnieuw zult moeten doen.

Comment

• Ik heb er ook nog wel een, afgelopen zaterdag in Dusseldorf gespot...

En dan hoop je dat de motorkap echt carbon is. Maar helaas. Slechte kwaliteit wrappen ook nog!
                                                  http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                                                  Citroen 2CV 1982
                                                  Saab 9-3 2.0T 2002
                                                  Citroen C1 2014
                                                  Solex 3800

Comment

• Zulke troep zie je veel tegenwoordig.
                                                    Nieuwe Audi A5 met matzwarte wrapping en verchroomde velgen. Cayenne's etc etc.

Er zijn ook sjonnies met geld helaas.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Een "WTF" is hier toch wel op zijn plaats.......en toen was het geld voor het interieur op:

http://link.marktplaats.nl/581779086

Giulia 1600 Super '65
                                                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• "Prijs 1,- Euro"

Man, ik moet minimaal 25.000euro toe krijgen wil ik daar in gaan rijden.

Comment

• Je moet eigenlijk gaan proefrijden in dat hok en dan op een drempel al die tupperware eraf rijden. /*BATMAN 1957 on*/ BAM!! KRAK! /*BATMAN 1957 off*/
                                                          Daarna wel gewoon kopen en de rest van dit trieste hoopje in de fik steken, zodat hij niemand meer oogpijn kan bezorgen....

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Inruil alles mogelijk.
                                                            Dat blijkt.

Comment

• erg veilige auto zo te zien, met zn lange vooroverhang...
                                                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• http://www.autoblog.nl/wat-een-prach...and#post-53185

**Ziet Harry moordneigingen krijgen***
                                                                '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Je kent ze wel, van die jongens die geilden op Strosek Porsches.

Poster boven 't bed

Handig met polyester en spuitbusjes

Autotuning styling gids in de aanslag

en dan zoeken naar een geschikt slachtoffer in de vorm van een Porsche 924.

Tig jaar later is dit het resultaat:
                                                                  http://link.marktplaats.nl/594275484

Comment

Working...
                                                                  X