Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fout afgelopen, de AMK heeft het ook, waarom Gummen niet ?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Fout afgelopen, de AMK heeft het ook, waarom Gummen niet ?

    Ik vind dit echt fout afgelopen:

    http://link.marktplaats.nl/238811812

  • Ton van S
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door 58_spyder Bekijk bericht
    Zoek je een Busso, kom je dit tegen.....................
    't Is ook in Apeldoorn :-)

    Alles goed met je? Weer aan de gang?

    Leave a comment:


  • 58_spyder
    replied
    Zoek je een Busso, kom je dit tegen.....................

    https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...eviousPage=vip

    17.jpg
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Brrr, niet best. Alhoewel ik de kont van een XJS nooit mooi vond, was dit ook niet nodig geweest. :)

    Die 8C is bijna niet meer te herkennen als een Alfa. Als je had gezegd dat alleen grille en koplampen uit Milaan kwamen had ik het ook geloofd. En liever gehad.

    Leave a comment:


  • bugger
    replied
    Maar wel met grijs kenteken dus lage wegenbelasting.

    Leave a comment:


  • Minuteman
    replied
    Oei, dat ziet er niet best uit.

    Leave a comment:


  • Streamz
    replied
    Een Top Gear ombouwsel?

    Leave a comment:


  • smileyspeedster
    replied
    shaguar.jpg

    Leave a comment:


  • 58_spyder
    replied
    Gelukkig was het geen 8C 2900 body. Het was een redelijk gave body van een 6C Pescara 4-deurs zonder verdere delen., desalniettemin zonde van zo'n mooi model.Het huidige model had evengoed een Chevy body als donor kunnen hebben....


    https://www.alfabb.com/bb/forums/lim...orto-body.html






    Attached Files

    Leave a comment:


  • w220l
    replied
    Ach, het is aan de andere kant van de plas.
    En het was nog slechts een overblijfsel in de vorm van de body. ;)

    Leave a comment:


  • Veloce
    replied
    8C 2900 door Bart Bartoni.
    4 uitlaten, brede banden, verlagen, gechopped dak...het ziet er van de zijkant niet eens zo slecht uit als het een Ford/Chevy zou zijn. Maar het hoort gewoon niet op een 8C...

    maar het ergste: een LS3 V8 met automaat

    https://www.mecum.com/lots/CA0818-33...-custom-coupe/
    Attached Files
    Last edited by Veloce; 11-01-19, 14:24.

    Leave a comment:


  • MN-Power
    replied
    Zonder emblemen en merknamen had ik hem nog gaaf gevonden ook. Al had ie in mijn ogen nog wat meer moeite kunnen doen om de herkomst van de neus te verbergen, maar dat was nou juist niet zijn doel...

    Leave a comment:


  • Nielsje
    replied
    respect voor het aanpaswerk maar wat een gedrocht zeg.

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Het is wel creatief, want de overgangen zijn best netjes gemaakt. En 350Z's rijden er toch wel genoeg rond, zeker in Japan. Voor het maximaal verwarrende effect had je kop en kont in een ander kleurtje moeten spuiten, beetje à la die Peugeot's GTi van de laatste tijd.

    Leave a comment:


  • Kleintje
    replied
    *Spuugt koffie tegen scherm!

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Niet voor in het museum, maar wel fout afgelopen...

    https://www.carscoops.com/2018/11/ni...erati-porsche/

    Leave a comment:


  • slimenslecht
    replied
    Gisteren in Amsterdam Westpoort, een knalrode Corrado met een wide body uitbouwset eromheen, en heule brede velgies. Zag er lekker Sjonnie uit, maar ook wel weer leuk fout!

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Zo zag ik van de week een M4 in dat lelijke goudgeel met een enorme widebody. Daarbij vergeleken was die CLK beschaafd. Ik was te laat om een foto te nemen, maar misschien vinden jullie ogen dat wel zo fijn. :)

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    Vette stens gvd!

    Leave a comment:


  • floris_s
    replied
    https://www.motor1.com/news/276301/h...n-car-auction/

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
    Eerlijk is eerlijk, airride kills it, maar eigenlijk vind ik m stiekem wel goed fout...
    Hij staat nu veel te laag inderdaad, maar afgezien daarvan is ie heel cool. Details zoals die spiegels van een moderne GTE-racer maken hem af.

    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    Ja, go for it! ;-)
    Kleur is sowieso gaaf, vind ik.

    Leave a comment:


  • Elentinos
    replied
    Pff, die Giulia...

    Deze is vorige week gepresenteerd op SEMA. Eerlijk is eerlijk, airride kills it, maar eigenlijk vind ik m stiekem wel goed fout...

    http://www.speedhunters.com/2018/10/...-body-328-gts/





    Leave a comment:


  • Harry
    replied
    wtf
    Wat lelijk man....
    Moet haast wel een Duitser zijn die is verhuisd naar Italië :-)

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Alsof dat destijds wel mooi was. :)

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    Nou ja het is allemaal period correct dus prima toch??

    Leave a comment:


  • Veloce
    replied
    :-)
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Joep
    replied
    Ik vind het wel een cool ding eigenlijk.:)

    Leave a comment:


  • bugger
    replied
    Een GTV met een chevy erin die er meer uitziet als een opgeblazen Sud dan een GTV...

    Leave a comment:


  • Jasper
    replied
    Och. Het is one of a kind. En ik vind die overdreven verheerlijking van wat gewoon een fokking bestelbus is sowieso onzin.

    Leave a comment:


  • bugger
    replied
    sprakeloos
    1973/2014 VW Bay Window Custom No reserve Titre de circulation britannique Châssis n°2322019603 - Look Rock'n Roll unique - Transformation totale récente - Un vrai Rat'road incroyable ! - No reserve Cet incroyable van VW Type 2 est le fruit de l'imagination de John Sandford et d'une restauration complète qui a duré près de 5 ans. Le projet de Sandford a été largement inspiré selon ses dires par les bus Futureliner dont le dessin est du à Harley Earl. La carrosserie a été déposée pour en créer une nouvelle utilisant des panneaux de différentes provenances : certains de la carrosserie d'origine du Bay Window, d'autres d'un Split Screen et enfin des panneaux en acier. Le châssis d'origine a été conservé et a constitué la base de la restauration. D'importantes modifications ont été exécutées avec notamment : son avant étroit provient d'un Split Screen découpé puis soudé, le toit a été lui aussi découpé pour être rabaissé. L'ensemble de ces modifications ont rabaissé la carrosserie de 70 cm. Les ailes arrière ont servi de base pour créer de nouveaux passages de roues. Les marchepieds situés le long de la carrosserie entre les passages de roues proviennent quant à eux d'un camion Ford F-100. Les portes ont été soudées et l'accès à l'habitacle se fait par une porte unique placée sur le côté droit. Dans la cabine, la conduite est centrale, n'accueillant que le chauffeur à l'avant. Un siège supplémentaire a été installé latéralement, derrière le siège conducteur. Pour parfaire ce superbe intérieur un important lit équipe l'arrière du van et le sol est en imitation herbe et bois. La voiture, immatriculée pour la première fois en 1973, sera vendue avec son titre de circulation anglais qui a été édité avant qu'elle ne soit modifiée en 2014. Ce VW Bay Window Custom est un hod/ rat rod unique en son genre, prêt à prendre les routes des campagnes et à faire tourner les têtes sur son passage ! British title Chassis n°2322019603 - Amazing look - Freshly restored - A genuine Rat'road - No reserve This amazing modified VW type 2 Camper van was extensively re-built and modified during a 5 year restoration. John Sandford who customized the car was inspired by Futureliner Buses designed by Harley Earl. The body was taken off the chassis and created a new body using some of the original usable panels and some panels from a Split Screen model. The rest was hand formed in steel. A donor front from a Split-screen bus was cut in two halves and joined together to form a narrow front, the roof is also substantially lowered. In all, the body is 70 cm narrower than the original one while retaining the original chassis. The cab steps and rear wheel arches became the frames to create the new wheel tubs. The side-steps between them are actually from a Ford F-100 truck. The doors are welded and access to the vehicle is now through a single side loading door on the right hand side. Inside, the driver is in a central position with a gear lever between the legs. The cab is fitted with an extra seat behind the driver, a bed at the rear and an imitation grass and wood floor. The car was first registered in 1973 and will be sold with its British title which has been issued before the car was modified in 2014. This one of a kind singled seater VW camper hot rod is fully functional and will be a sensation on every road! Photos © Peter Singhof Estimation 30 000 - 50 000 €

    Leave a comment:


  • Toon van Driel
    replied
    **BRAAK**

    En die Alpine... Lijkt wel een Vector!

    Leave a comment:

Working...
X