Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie zocht er maar weer een Lotus Omega, Toes?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wie zocht er maar weer een Lotus Omega, Toes?

Via het kant en klare rally auto's draadje draadje kwam ik deze Lotus Omega tegen.
    Past niet in het goedkoop, oud en leuk draadje :-)

fka v164

Cool hok hoor, maar die prijs gaat helemaal nergens meer over.

Comment

zijn dat eigenlijk homologatie specials?

Comment

Volgens mij niet, maar ik geloof dat er wel een EVO-uitvoering van de 3000-24V is, ivm de DTM.
        '84 Nissan 300ZX T-Bar twoseater/'86 Alfa 33 1,3 Milano/'88 Lancia Prisma 1600IE/'98 Peugeot 306 XRDT Break

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 300ZX Z31 Bekijk bericht
          Volgens mij niet, maar ik geloof dat er wel een EVO-uitvoering van de 3000-24V is, ivm de DTM.
          Yep maar die EVO500 haalt het bij lange na niet in vergelijking met de Lotus..over die prijs verbaas ik btw niets,krengen zijn gewoon aso duur en met die km stand..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TOES Bekijk bericht
            Yep maar die EVO500 haalt het bij lange na niet in vergelijking met de Lotus..over die prijs verbaas ik btw niets,krengen zijn gewoon aso duur en met die km stand..
            Veel goedkoper, minder kilometers gereden, en in 1996 pas op de weg gekomen...

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
            Veritatis simplex oratio est

Comment

en dit is ook meteen in de buurt van de bodemprijs waar ze voor aangeboden worden,veel cheaper ga je ze niet vinden.dan is deze btw wel een koopje..
              Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
              Veel goedkoper, minder kilometers gereden, en in 1996 pas op de weg gekomen...op de vierde foto staat er btw een EVO 500 voor..

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
              Last edited by TOES; 13-06-08, 21:10.

Comment

Ik zag laatst een Lotus Omega rijden. Ik werd er gewoon blij van.
                Wat een icoon is dat toch.
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

in Nieuwegein rijdt er ook 1....is nog van een bekende ook
                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Deze maand een uitgebreide vergelijking tussen Omega Lotus en Lancia 8.32 in Classic & Sportscars magazine!
                    Doe mij de Lancia maar!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik heb begrepen dat bij deze wagentjes het probleem niet de aanschafprijs is. Maar meer de runningcost.

Als er iets Lotus specifieks stukgaat mag je echt keihard je knip opentrekken.

Er is/was zo een Engelse site over de Lotus Omega, alles over running costs etc. (was ook opgezet door een Lotus Omega eigenaar). Kleur van de site is gummen groen...

Comment

Een klant van me gaat op zoek naar een Lotus Omega, ik ben benieuwd of 'ie die hierboven gaat bekijken. Ik stuur 't even door.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                          Deze maand een uitgebreide vergelijking tussen Omega Lotus en Lancia 8.32 in Classic & Sportscars magazine!
                          Doe mij de Lancia maar!
                          Dat lijkt me nou echt appels met peren vergelijken..Auto's hebben een totaal verschillend karakter..maar ik ga dat blad wel even scoren,dat dan weer wel :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                            Ik heb begrepen dat bij deze wagentjes het probleem niet de aanschafprijs is. Maar meer de runningcost.

Als er iets Lotus specifieks stukgaat mag je echt keihard je knip opentrekken.

Er is/was zo een Engelse site over de Lotus Omega, alles over running costs etc. (was ook opgezet door een Lotus Omega eigenaar). Kleur van de site is gummen groen...
                            Ja dat heb ik ook begrepen en er zit meer specifieks aan dan je op het eerste gezicht zou denken..ik heb bv al hororprijzen gehoord over een bumpertje en meer van dat soort onderdelen..

Comment

Working...
                            X