Volgens mij niet, maar ik geloof dat er wel een EVO-uitvoering van de 3000-24V is, ivm de DTM.
Yep maar die EVO500 haalt het bij lange na niet in vergelijking met de Lotus..over die prijs verbaas ik btw niets,krengen zijn gewoon aso duur en met die km stand..
Yep maar die EVO500 haalt het bij lange na niet in vergelijking met de Lotus..over die prijs verbaas ik btw niets,krengen zijn gewoon aso duur en met die km stand..
Veel goedkoper, minder kilometers gereden, en in 1996 pas op de weg gekomen...
Ik heb begrepen dat bij deze wagentjes het probleem niet de aanschafprijs is. Maar meer de runningcost.
Als er iets Lotus specifieks stukgaat mag je echt keihard je knip opentrekken.
Er is/was zo een Engelse site over de Lotus Omega, alles over running costs etc. (was ook opgezet door een Lotus Omega eigenaar). Kleur van de site is gummen groen...
Deze maand een uitgebreide vergelijking tussen Omega Lotus en Lancia 8.32 in Classic & Sportscars magazine!
Doe mij de Lancia maar!
Dat lijkt me nou echt appels met peren vergelijken..Auto's hebben een totaal verschillend karakter..maar ik ga dat blad wel even scoren,dat dan weer wel :)
Ik heb begrepen dat bij deze wagentjes het probleem niet de aanschafprijs is. Maar meer de runningcost.
Als er iets Lotus specifieks stukgaat mag je echt keihard je knip opentrekken.
Er is/was zo een Engelse site over de Lotus Omega, alles over running costs etc. (was ook opgezet door een Lotus Omega eigenaar). Kleur van de site is gummen groen...
Ja dat heb ik ook begrepen en er zit meer specifieks aan dan je op het eerste gezicht zou denken..ik heb bv al hororprijzen gehoord over een bumpertje en meer van dat soort onderdelen..
Comment