Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RMU Classic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• RMU Classic

Vandaag naar Spa geweest, RMU Classic. Ff wat fotootjes delen:

Pleasure in the Carpark

Brun!Brun!

Paddock-pics

Stond ook nog een 250GTO...Dacht ik. En verder ongeveer iedereen. Iedereen Von Faphausen zum Rukstrassen. Was dus 250JYJ. Zoek maar eens op google. Ga er niet eens een foto van posten. GVD.

[wankermode]Kom er alleen net achter dat ik alle foto's nu geresized heb naar 640X480... Zonder origineel te behouden... Fok![/wankermode]
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Mooi dagje uit! Jammer dat die F2's niet rijden in het Six Hours-weekend...
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Die zachtgele single seater met die PreXflow Cosworth in, heb je daar meer fotos van ??

Comment

En wat feauteaux van zondag. Zijn van mijn telefoon. Betere komen nog. ;)

Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

En nog wat.
          De 250GTO was dus wel duidelijk een replica op Datsun-basis. Je hoefde maar even op de body te kloppen en voelde dat die van polyester was. Wel een gaaf ding om te zien trouwens.
          (onderaan nog even een bonus voor Jeroen;-))

Giulia 1600 Super '65

Comment

En nog wat van de parkplatz

Giulia 1600 Super '65

Comment

Ziemlich toll ja! Nog aan mijn verzoekje gehoor kunnen geven? Die DeTomaso zag ik 1,5jaar terug vaker in de spits over de A2 gassen; gaaf ding.
              Zie ook nog een Murena, dikke Corvette en twee 75s op je PPfotos? Gister stond er een Venturi Atlantique (of 350/400 ofzo), maar was al weg voordat ik een foto kon maken.
              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

@Axi> Nee sorry... Was zoveel te zien; heb bijna nergens meer dan een foto van gemaakt.

Comment

Ja, die andere had ik ook nog wel gespot. Maar die 75's hoorde bij het groepje waarmee ik was.
                  Vanwege 't goede weer echter niet veel op de binnenplaats rondgehangen maar een rondje om het circuit langs de baan gelopen. Daarom dus niet veel foto's van in de pits. Heb dan ook geen gehoor kunnen geven aan je verzoek, omdat ik de Hurst-McLaren niet van dichtbij gezien heb. :-(
                  Giulia 1600 Super '65

Comment

&$&#%#B! Hunt-McLaren dan ook he amigo ;) Maar is niet erg, I'll take the beating. Dinsdag spuiten? 13:00?

Comment

Sgoedjong! ;-)
                      Giulia 1600 Super '65

Comment

Maar toch, deze wilde je toch hè? :D

Giulia 1600 Super '65

Comment

Ja ook, maar eigenlijk de F1 McLaren van James Hunt... Hebbie die ook groot?

Comment

Working...
                          X