Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scimitar V8 handbak

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Scimitar V8 handbak

Wat een gave auto zeg: http://link.marktplaats.nl/241596075

Ha, die Cav;

Nette conversie, die Rover/Buick V8.
    Scherven brengen gelul.

Comment

Is dit niet iets voor je? Leuke bak voor ww-verkeer en LPG is al aanwezig.
      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Vooral de elektriesche ramen! De e is een optie, neem ik aan...

Comment

Mooie auto, maarm niet origineel

V8 eruit pleuren en terugbouwen naar een Essex 3.0. (Tot 1978, daarna een Köln 2.8i)

Comment

Bij voorkeur een goed omgebouwde Rover V8 dan een originele Essex V6 want dat maakt het natuurlijk nog feestelijker. Is volgens mij wel profi omgebouwd want de man blijkt een Rover V8 'deskundige'.

http://www.rover-v8.nl/dutchroverarchives/webindex.html

Comment

Blijft een leuke auto, de Scimitar.
              Inderdaad ook liever een originele met een Essex 3.0, van de andere kant heb ik er niet zo'n moeite mee dat hier een V8 in hangt, een partsbin special is het toch al tenslotte.

Comment

Als het nu een Middlebridge zou zijn, dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Maar een echte uit Tamworth, waar er al zo weinig van over zijn? Nee, dat gaat er bij mij niet in. Dat is cultuurbarbarisme

Comment

Mwah, in de UK zijn er volgens mij zat van, en ze brengen nog immer niet veel op. En wellicht was dit ooit een bijna-dood exemplaar, je weet het niet.

Comment

Wow, gaaf hok. v8, handbak en mooi kleurtje ook! En lpg zonder wegenbelasting is ook top.

Comment

Working...
                    X