Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ATM Memorial Gilbert Staepelaere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ATM Memorial Gilbert Staepelaere

Afgelopen week kreeg ik een mailtje binnen van de

In 2004 heb ik als bestuurder deelgenomen met Tino Jee in zijn Alfa 146 en in 2007 als kaartlezer met Ivo in de VW-Porsche 914/4.

Blijft, zeker voor de gevraagde centen, een leuk evenement. Altijd een groot, gevarieerd, startveld en een route door een mooi gebied.

Nog Gummers die plannen hebben?
    Last edited by Ton van S; 16-05-09, 00:31.

jazeker, voor de 11de maal alweer.
    helemaal goed wat ze daar voor ca. 80,- in elkaar schroeven, mag wat mij betreft 'n voorbeeld zijn voor den ollanders.
    overnachten doe je dan bij van der valk in beveren, fantastische keuken.
    buurman, laat je hond effe ergens anders schijten

Comment

Lijkt me leuk om weer te doen, maar dan zonder belgisch-nederlandse taal interpretaties die niet juist blijken te zijn. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
        Lijkt me leuk om weer te doen, maar dan zonder belgisch-nederlandse taal interpretaties die niet juist blijken te zijn. :)
        Bij ons geen punt, natuurlijk!!! Ivo, als geboren Antwerpenaar, voor de Vlaamse interpretatie en ik voor het ABN? :-)

Comment

Hmmz... Wellicht eens leuk om naast de NvW te doen. Ieder half jaar een ritje. Jeroen?
          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smoezels Bekijk bericht
            van der valk in beveren, fantastische keuken.

????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
              ????
              vooraf aan de gilbert nemen we altijd 'n overnachting in beveren bij het van der valk hotel waar je heerlijk kunt eten dus

Comment

@smoezels

Ik begreep wel wat je bedoelt, maar de combinatie "fantastische keuken" en "vd valk" zie ik niet zo duidelijk :-)

Comment

ton, wij waren ook verrast

Comment

@smoezels

Ik begreep wel wat je bedoelt, maar de combinatie "fantastische keuken" en "vd valk" zie ik niet zo duidelijk :-)
                    lol

aan de andere kant ,is het niet "culinair" en als je niet zoveel gewend bent kan het best ok zijn ,als het lichaam er maar stront van maakt ;-)
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Jeroen et moi net ingeschreven. Zien jullie daar!
                      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Nog even met m'n maatje overleggen of we dit jaar maar weer eens van de partij zijn. We zullen dan waarschijnlijk van plaats wisselen en met mijn Golf gaan.
                        Last edited by Ton van S; 16-11-09, 20:39.

Comment

Heb ons als boven vermeldt ingeschreven, maar nog niks gehoord... :s

Comment

Dan zou ik er nog maar eens een mailtje aan wagen, "Toon van Driel"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                              Heb ons als boven vermeldt ingeschreven, maar nog niks gehoord... :s
                              Baur en jij staan op de lijst.

Comment

Kreeg van het weekend een mailtje, of we nog gingen betalen, met een betalingstermijn van 24u... :S Sorry hoor, nou laat maar.

Comment

Ja Toon,

Het is gebruikelijk dat je op eigen initiatief bij inschrijving gelijk betaald.
                                  Bij veel ritten wordt de inschrijving pas definitief na betaling en ga je dus pas mail met reglementen etc krijgen als de betaling is geregeld.

Ik meen me met de ATM te herinneren dat we toen cash bij aankomst hebben betaald, maar dat had ik wel van te voren geregeld. Die uitzondering maken ze in B wel vaker voor buitenlandse equipes.

Comment

Hmmm zou best kunnen, ben nog niet zo ingevoerd in "het wereldje"... Maar toch vreemd, kreeg niet eens een bevestigingsmail oid. Dus toen ermaar vanuitgegaan dat de inschrijving vol was.

Volgende keer maar meteen betalen, dan komt het wellicht beter op z'n pootjes terecht.

Comment

Toon

Op 13 september zei ik al dat je er eens een mailtje aan moest wagen. Normaal gesproken wordt je inschrijving altijd per mail bevestigd. Als dat dan niet gebeurt is het m.i. jouw verantwoording om de vinger aan de pols te houden en niet de organisatie. Correct me if i'm wrong.

Comment

Nog even met m'n maatje overleggen of we dit jaar maar weer eens van de partij zijn. We zullen dan waarschijnlijk van plaats wisselen en met mijn Golf gaan.

Aangezien de Golf qua carrosserie (lees: voorschermen)bijna uit elkaar valt van ellende, had ik niet ingeschreven voor de ATM.
                                        M'n maatje leest nu de kaart in een '65 er 911, met rugnummer 163

Comment

Toon

Op 13 september zei ik al dat je er eens een mailtje aan moest wagen. Normaal gesproken wordt je inschrijving altijd per mail bevestigd. Als dat dan niet gebeurt is het m.i. jouw verantwoording om de vinger aan de pols te houden en niet de organisatie. Correct me if i'm wrong.
                                          Ja heb je gelijk in... Beetje gemakzucht van mijn kant, vrees ik. Maar komt nu planningstechnisch wel goed uit eigenlijk ;)

Comment

Mag ik stellen dat er weinig nieuws is van de Gummers die hebben deelgenomen?

Comment

Hebben er gummers deelgenomen dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                                                Hebben er gummers deelgenomen dan?
                                                smoezels
                                                toon van driel alsnog?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                                  Dennis, het ligt niet aan de belgisch-nederlandse taal interpretatie.
                                                  Ook Belgen begrijpen het verkeerd, in de editie van gisteren.

Kijk maar:

voor de luien onder ons hier de quote:

pijlenrit (met de op één na kortste route)
                                                  Zo stond het letterlijk in het bijzonder wedstrijdreglement (lees briefing 's morgens voor de start) vermeld, tenminste voor iedereeen wie de toerklasse reed.
                                                  Traject 1 waren 29 bol-pijl situaties en dan een pijlenrit op schaal 1/25000 van S naar F.
                                                  Wij de briefing indachtig zijnde, contrueren onze route met de op één na kortste route. Dit was echter fout. In het roadbook stond bij de pijlenrit niet vermeld dat deze op basis van de op één na korste route moest worden verreden.
                                                  Vrienden rittensporters, ik ben niet zo lang naar school geweest, doch wanneer ik examen had en de leraar zei dat je je woordenboek mocht gebruiken, dan primeerde dit. Evenzo geldt dit hier, wanneer de organisator in zijn briefing schrijft dan pijlenrit(met de op één na kortste route) is, dan moeten (alle) pijlenritten op dit principe worden gereden en niet enkel deze indien het nogmaals is vermeld in het roadboek.
                                                  Indien je een (STR) dient te noteren en in de briefing staat dat je de letters van de nederlandse straatnaam moet opschrijven, dan dient dit niet nogmaals te worden vermeld bij de desbetreffende bol-pijl situatie.
                                                  Neen, zegt de organisatie, de eerste pijlenrit was een normale, de tweede was er één via de op één na korste route, want daar stond het vermelde in het roadboek. Waarom schrijft organisatie dan niet in hun briefing ; pijlenrit (eventueel met de op één na kortste route). En wij waren zeker niet alleen. Ik hoop hier enkel mee dat de organisatie hun fout toegeeft en hieruit leert. Voor de rest niets dan lof, prima geammuseerd, zeer mooie routes. Volgend jaar komen we terug en met ne vollen tank !!

Comment

voor het eerst in de 12jr dat we deze gereden hebben dat ik denk dat de uitzetters doorgeslagen zijn in het gebruik van blokkades en keercontroles, ben er al geen fan van maar deze aflevering was de druppel.
                                                    nog steeds pijn in m'n klauwen van het draaien.
                                                    wel heerlijke wegen en door de aanhoudende hoosbuien geen wielerploegen op de weg (watjes).
                                                    als je heel leuk rallyspul wil zien (volgebouwde TR7 zie je ook niet dagelijks) is het nog steeds 'n aanrader voor weinig geld.
                                                    wat betreft de verkeerd aangegeven "wat te doen met deze route"....kan je voorkomen door even 'n belletje te plegen met de organisatie...ik weet dat dat niet echt de bedoeling is maar bij twijfel wel zo makkelijk.

Comment

Voor ons was het de eerste keer dat we de sportklasse reden. Hiervoor altijd toerklasse omdat we opzagen tegen de keercontroles. Naar ons idee viel dat keren reuze mee. We hebben ons heerlijk vermaakt. Geen last dit jaar van regularities aan de 25 of 30 km/u (enkel voor de toerklasse). Die zijn echt saai en te gemakkelijk. Volgend jaar willen wij revanche.
                                                      M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                                                      Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                                                      Rally organisatie: Rally-Events
                                                      Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Naar aanleiding van dit:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                                                        Daar was ook niet iedereen "happy" met de reglementering en de toepassing daarvan...

Oorspronkelijk geplaatst door BiHorNie Bekijk bericht
                                                        @ Ruud: dat klopt, maar voornamelijk in de Tour klasse; en niet enkel dit jaar.

Trouwens: de toerklasse daar is nog nooit zuiver geweest. Weet je. Iedere cateogerie heeft op de ATM een andere parcoursuitzetter. En, daar zal de reden liggen. De sportklasse is er beter dan de toer. Als je rechtstreeks naar de sport-uitzetter gaat, dan luistert die wel. Toen ik de ATM in de Toer klasse reed had ik het er totaal niet naar mijn zin.

Idem met mijn broer vorig jaar. Ondanks zijn overwinning in de Toer klasse toch een slecht gevoel aan overgehouden.

Daarom: voor ons is de ATM interessant in de sportklasse.
                                                        Wel opvallend: verschillende uitzetters per klasse.

Wij reden in 2007 ook tourklasse, en gingen daar ook de fout in met de interpretatie van het reglement.

Comment

Working...
                                                        X