Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Af te bouwen (restauratie)projecten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Af te bouwen (restauratie)projecten

Je moet soms even zoeken en wat verder kijken dan je neus lang is, maar soms staan er tussen de vele niet afgebouwde restauratieprojecten wel wat interessante auto's. Laten we dit draadje vullen met dat soort projecten.

Zelf vind ik deze wel erg leuk: http://link.marktplaats.nl/244051599 en dan niet de Bonito, maar die Lotus Europa S2 met nieuwe chassis en Alpine- of originele motor. Als je die afgebouwd hebt, heb je een leuk sturende klassieke Lotus.

Eh, nou ik eh, nee laat maar :-)
    fka v164

Comment

Maar je bedoelt zoiets

Ik begin er even niet aan. Eén project is genoeg, blijkt
      fka v164

Comment

Ja eigenlijk is die Marcos nog in 't begin van een restauratieproject, er is nog niets gerestaureerd zo te zien. Eigenlijk is 't meer een demontageproject wat is gestrand. Misschien nog wel gunstiger, qua prijs en als je zeker wilt zijn van wat je koopt. :)

Dit draadje is uiteraard alleen bedoeld voor droogfappers zoals wij V164, mensen die dit daadwerkelijk kopen zitten niet op forums te ouwehoeren. lol

Ik vind dat trouwens wel erg leuke auto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
          Dit draadje is uiteraard alleen bedoeld voor droogfappers zoals wij V164, mensen die dit daadwerkelijk kopen zitten niet op forums te ouwehoeren. lol
          * houdt zich wijselijk even stil *

Comment

Ha, die V4;

[wordt stiekem toch nieuwsgierig]
            Scherven brengen gelul.

Comment

V4 heeft puur uit sentimentele overwegingen die Bonito aangeschaft. :)

Comment

Ja, de emoties worden me elke keer teveel als ik zo'n ding zie :-)

Hier een M530, gedemonteerd. Stuurwiel is niet origineel, maar dat is nog maar de minste van je problemen als je dit ding koopt :-)

Comment

Wegens het opzeggen van de stalling/sleutelruimte
                  Leuk eufemisme van Hans voor 'ik ben op straat gezet'
                  Ding ligt helemaal uit elkaar en je kan de 'ellende' dus goed bekijken, denk dat ie voor heel weinig weg mag/moet
                  fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                    Ja, de emoties worden me elke keer teveel als ik zo'n ding zie :-)
                    Daar hadden meer mensen last van :-)
                    fka v164

Comment

Working...
                    X