Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DHRC Rallyhappening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• DHRC Rallyhappening

Als je het over value for money hebt, kijk dan eens op de DHRC site http://www.dhrc.nl/dhrc/pages/rhappening/2009/rh09.htm naar het laatste nieuws over de DHRC Rallyhappening. 300,- voor twee dagen incluis overnachting en diner en lunch en prijsuitreiking! Met een geduchte uitzetter, die in het verleden het mij en anderen menig Tulpenrallye moeilijk heeft gemaakt. De penningmeester had kennelijk nog een spaarpotje.
    Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Ja Edje,

Daar gaan we maar weer een keertje voor....... Altijd leuk als afsluiter van het jaar. En het kan 's avonds namelijk errug gezellig worden. De vorige keer was ik 2 uur te laat bij de start van de 2e dag.......

Was mij nog nooit overkomen. Is ook niet mijn schuld, Hadden ze de bar en discotheek maar eerder dicht moeten gooien.

Comment

Dat was zeker in het hotel waar de dames en heren met taxibusjes tegelijk werden aangevoerd? Waar de muur openschoof om een giga discotheek te onthullen? Waar een bekende Rohac navigator zo de weg kwijtraakte dat hij een kansrijke positie volledig verspeelde en de volgende dag er erg brak uit zag? Waar hij niet de enige in was? Dat was inderdaad erg gezellig!

En nu weer een Duitse overnachting, daar kan ik me nu al op verheugen!
      Last edited by Ed02; 23-07-09, 21:42.
      Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Comment

Nou, ik kom jullie ook dit jaar weer vervelen, vorig jaar was het al gezellig dus nog beter mag altijd.
        "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
        BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Working...
        X