Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Isotta Fraschini

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Isotta Fraschini

Tot een week geleden had ik nog nooit van deze merknaam gehoord.....totdat ik tijdens de CarbageRun op zoek moest naar zoveel mogelijk Italiaanse automerken. De rit van die dag was gepland tussen Venetië en Pisa, maar wij hebben een kleine omweg gemaakt via "museo Bonfanti" en daarna ook "garage Bonfanti". We hebben daar uiteindelijk zóveel tijd doorgebracht dat we de dag beeïndigden met "slechts" 13 merken, maar damn wát een dag :-)

Voor foto's zie: HIERRR

Dat ziet er inderdaad uit als een zéér vermakelijke dag. Grappig, in mei heb ik die Beta op precies dezelfde plek in Maranello zien staan...
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Op 't oude forum had ik ook ooit een draadje over dit prachtige merk gestart. Supermooi man. Coole foto's trouwens. :)
      Last edited by Dennis Cavallino; 22-07-09, 12:02.

Comment

Cool! Erg leuk merk idd.
        Maar die Alfa 8C 2900 man! Wat ongelooflijk gaaf!

http://picasaweb.google.com/DennisFl...26536571120130

IF-filmpje van Villa d'Este in 2008 :
        http://www.youtube.com/watch?v=hZcbEfNiWN8

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Wat de situatie helemaal te gek maakte is dat níemand elkaar kon verstaan. Wij praten met z'n drieën geen woord italiaans. Nou vooruit, primo piano en prego kennen we inmiddels :-)

Maar goed. Die kerel merkte direct mijn kippenvel op mijn armen. Hij was daarna vstberaden om die IF te starten. Eerst natuurlijk met handen en voeten uitgelegd dat het een 8-cilinder lijnmotor met 7,5liter inhoud betrof, en dat ie van een nederlander was :-) (het woord otto cilindri ken ik weer van Maserati geloof ik :-)) Daarna allemaal grooote verhalen over de rest van de collectie....waaruit ik alleen de woorden Topolino, lancia en innocenti kon opmaken :-) Hij vond het echt prachtig dat ik de meeste ouwe meuk kon herkennen :-)

Comment

Dan zal 'ie wel gaan huilen van blijdschap als V4 langskomt. :)

Comment

Working...
            X