Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corolla with a twist

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Corolla with a twist

Volgens mij is hij al eens voorbij gekomen toen hij op Ebay aangeboden werd. Ik heb even gezocht maar kon niks vinden in de gum archieven. Iemand anders misschien wel? Hoe dan ook, *klik* hij is leuk :-)

TOYOTA COROLLA KE70, WITH NISSAN 200SX TURBO RUNNING GEAR
    3,995

THIS TRANSPLANT HAS BEEN DONE PROFESIONALLY TO THE HIGHEST STANDARDS AND REALLY MUST BE SEEN TO BE APPRECIATED.

THE SHELL IS PERFECT IN EVERY WAY ONLY COVERED 50,000MILES FROM NEW.

STILL IN ITS ORIGINAL PAINTWORK AND NEVER WELDED,

THE INTERIOR IS ALSO UNTOUCHED OTHER THAN AN OMP SUEDE STEERING WHEEL AND TOTALLY IMMACULATE.

I HAVE ONLY EVER USED THIS CAR ONCE AT LLANDOW CIRCUIT AT A DRIFT DAY, WHERE THE CAR PERFORMED AWESOME, ONLY THING HOLDING IT BACK WAS MYSELF.

IT IS AROUND 240BHP WITH A MASSIVE FRONT MOUNTED INTERCOOLER AND A WELDED DIFF. THIS CAR IS VERY FAST, VERY LIGHT AND VERY SIDEWAYS,AND NOT FOR THE FAINT HEARTED!!!! DRIVES LOVELY, STARTS AND SOUNDS PERFECTLY NO SMOKE OR RATTLES. MUST BE VIEWED
    Jammer dat z'n capslock is blijven hangen en ook dat er een migdiff onder hangt. Een fatsoenlijk sperdiff vinden dat past zal niet heel eenvoudig zijn, stel ik mij zo voor.
    Attached Files
    Hubraum statt Spoiler

Vraag me af waarom de huidige eigenaar hem weer verkoopt (binnen een half jaar).

En ja als het Toyota is en niet emMeR2 dan zal ik het wel gepost hebben ;-), wellicht in het museum. Maar zeker weten bij de TACN.
    Last edited by Steven; 22-07-09, 21:44.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ding is al verkocht ook.
      De remmen zijn wel erg iel voor zoveel vermogen.

Maar wel erg leuk, zou nog leuker zijn als ie niet zo laag zou liggen.
      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Working...
      X