Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RTL GP Magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• RTL GP Magazine

Vandaag de nieuwste editie gescoord bij de lokale bladenboer. Erg leuk blad om te lezen. Heeft nog echt de romantiek, passie en mooe verhalen bij het racen (voor mij dan). En bij een van de verhalen, vielen er een paar dingen op z'n plek:

Dit is een foto van Huub Rothengatter's Spirit uit 1984 met een 3 jaar oude Ti-Tourist in de cockpit (op z'n knieen). Foto is genomen in de showroom van Pon Porsche, destijds nog in Amersfoort. Heel leuk om nu meer achtergronden over dat geheel te weten te komen in RTL GP.

Heb een aantal jaren later voor een spreekbeurt op de basisschool Rothengatter's Zakspeed-F1 spullen kunnen lenen (in ruil voor een speculaaspop en een heel zorgvuldig geschreven bedankbrief)

Mooie herinneringen.

Hoop dat het blad nog lang doorgaat.

Inderdaad een erg leuk blad, en met name door de historische artikelen.
    Ik ben nog geen abonnee, maar ik ga waarschijnlijk switchen van Formule1.nl naar deze.

Comment

Ik hoef geen abonnee te zijn om 't te ontvangen... ;)
      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik zal de smit niet naar zijn geheimen vragen, maar ben wel nieuwsgierig.

Comment

Het heeft iets met schrijven te maken... ;-)
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Mooie auto trouwens, in je avatar, scuderia...
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Dank je. Stond in de Brabham lounge op de Nurburgring. Ik had trouwens nog beloofd om wat foto's te posten over dat weekend. 's kijken of dat lukt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                Het heeft iets met schrijven te maken... ;-)
                Vanavond alweer voor 't volgende nummer zitten pennen...

Comment

Herkenbare foto in de lezerspost van RTlGP-magazine nummer 5, Ti-Tourist!

Comment

idd een mooi blad ! mooie mix tussen nu, vroeger, in de volle breedte van auto en motorsport. Beetje gadgets.. nee gewoon top blad ! ik heb geen abbo maar heb ze allemaal vanaf #1 :-))))
                    Geef me iets met een motor en ik ben in mijn sas

Comment

Working...
                    X