Zo'n neus als deze E-type neus die ik had gefotografeerd zou ik wel in huis willen als een soort kunstobject. In ieder geval ga ik de foto uitvergroten en inlijsten. Toch wil ik meer dan dat.
Weten jullie nog meer auto-objecten die als gaaf kunstobject in huis kunnen staan, of hangen?
De frontjes en kontjes van diverse auto's, zoals Fiat 500, Mini en Alfa Giulia zijn wel leuke voorbeelden die iedereen kent. Motorblokken als tafel, of zuigers als asbak zijn natuurlijk bekend. Is dat kunst? Voor sommigen wel. Ik vind dat niets voor in huis, wel voor in de garage ofzo. Ik zoek voor een leeg plekje op zolder nog iets wat ongeveer 1 meter hoog is (staand), maximaal 50 cm breed, maar niet te diep. Zolang het maar abstract of strak blijft. Het hoeft van mij niet per sé op een volwaardig onderdeel, of auto te lijken (of mensen of dieren...).
Een soort sculptuur als deze bijvoorbeeld:

Ook van hem:

Meer:
http://justacarguy.blogspot.com/2009...culptures.html
In Museum Ludwig kwam ik een tot pakketje samengeperste auto tegen als kunstobject. Had wel iets vond ik, maar erg zwaar om 2 trappen op te tillen ! :) John Chamberlain maakt zulke sculpturen:

Zijn er gummers met iets cools in huis?
Vul 't draadje maar aan met inspiratie!
Comment