Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoelen in klassieke rensport wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stoelen in klassieke rensport wagens

Nu ik zowaar bezig ben de 164r op te bouwen zat ik mij af te vragen wat daar eigenlijk voor stoelen in moeten. Originele stolen zijn geen optie, zit prima, rijdt minder. Stoelen van een p1800 rijden beter denk ik, maar zal nog niet voldoende zijn. Nu zie je wel oude wagens rijden met moderne kuipstoelen, maar kan dat eigenlijk wel? Of is het qua stoelen ook een 7 jaar marge?
    Attached Files
    fka v164

zoiets is wel passend

http://www.bf-torino.de/BF-Sitze/RALLY_ST/rally_st.html

Comment

Mooi, maar ook te duur, dat geld stop ik dan liever elders in de auto, indien
      fka v164

Comment

wat denk je dat die stoelen kosten op jouw fotoootje?

Comment

Niks, die zitten er al in :-)
          Attached Files
          fka v164

Comment

Liever kuipjes dan ass/scheel etc sportstoelen?
            fka v164

Comment

http://www.cobraseats.com/classic_cs.htm voor klassiek uiterlijk. Kan ik binnen enkele dagen leveren, afhankelijk van de gewenste uitvoering/kleur.

Ligt eraan wat je wil, gister een setje verse Sabelt Gt2 verkocht, welke in een BMW 2002 turbo komen. Met deze auto wordt de komende Horneland gereden. Ondanks dat het niet verplicht was voor de Horneland, koos de klant voor moderne stoelen en dito gordels met FIA.
              Tis maar wat je met je auto wil gaan doen en wilt uitgeven. Wil je in de toekomst toch officiŽle wedstrijden gaan rijden, kies dan voor stoelen (en gordels) met FIA.
              Last edited by axirally; 01-10-09, 07:49.

Comment

Dank voor de input, ik begrijp dat de Cobra's die ik heb een 'one of the most popular seats of all time' in de auto heb zitten. Alleen niet voor het 'echte werk' dus, maar voorlopig goed genoeg.
                fka v164

Comment

Working...
                X