Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alfaholics Nurburgring Report augustus 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Alfaholics Nurburgring Report augustus 2009

Gave reportage!
    En trots er diverse keren in te staan! :-)

http://www.alfaholics.com/news/document_91_7.php

Mooi man!

Die eerste foto, is dat flugplatz?

Comment

Mooie plaatjes en mooie auto's! Super zeg.....
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Gaaf verhaal ook van Alfaholics! Ziet er uit als een topweekend Erwin!
        Last edited by Gijs; 07-10-09, 14:22.
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

De 1e foto is Pflanzgarten na de hobbel!
          Cool he als je ziet hoe er met die oude hokken geknald werd :-)

Comment

Geweldige foto's, geweldige verhalen, geweldige stuurmanskunsten! Wat ontzettend gaaf allemaal...

Als ik dat soort verhalen lees krijg ik de neiging om de M3 ACCUUT een schop te geven en een well sorted Juultje uit te zoeken. Maar ja. Even goed nadenken. Twee linker handen en geen goede overdekte stalling. En ik sta weer met twee benen op de grond...

Tot die tijd fijn meelezen hier. Keep up the good work!
            Hubraum statt Spoiler

Comment

Semi OT en al eens besproken in een ander draadje, maar toch. Binnenslaapertje h, zoiets?
              http://link.marktplaats.nl/268950587
              Nee, dat dacht ik ook. *multi fappioni*
              Hubraum statt Spoiler

Comment

Schitterend allemaal.
                Super mooi om te zien hoe deze museum stukken op hun falie krijgen, zoals het hoort.
                Een mooie Alfa in racetrim naast de wrx zie ik wel zitten :-)
                E
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Leuk jullie reacties!
                  Tja je kunt je oldtimer wel in de garage laten staan, maar knallen is veel leuker!
                  Naast mijn springfoto vind ik deze stiekum ook wel cool! :-)

Comment

Die foto is absoluut cool, net als de hele reportage. Je ziet aan het lichte overstuur dat er cht mee gereden wordt. Dat moet een mooie ervaring zijn, met zulk oud spul over de Ring boenderen.
                    ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ha die Erwin
                      Welk type is dat nu, die groene van je ?
                      Ik kan die namen maar niet onthouden....
                      E

Comment

Origineel was het een (Giulia) GT 1600 junior, maar deze is nu omgebouwd tot een replica GTA. 180pk erin, ander onderstel, andere wielen, kooi, kuipjes, bumpers eraf, etc, etc.

Comment

180pk, mafkees....

:)
                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Hey Erwin,

Machtig mooi spul man! In mijn ogen vele malen mooier dan al die GT3's, M3's etc die je met bosjes tegelijk over de Ring ziet gaan. In het vuurrood was hij nog gaver geweest ;) Dit jaar niet zo veel op de Ring geweest met dat apparaat of wel?

Vind de foto van de rode met het wiel los echt helemaal top!

Comment

Die groene heeft anders 4 wielen los op die eerst foto :-).
                              En groen is juist leuk man, ze zijn allemaal al wit of rood.

180pk heeft die groene echt, is echt supersnel, maar die rode schijnt iets van 215-220pk te hebben! Is wel mbv TwinSpark techniek, want uit een gewoon nordblok haal je dat niet.

Comment

Origineel was het een GT 1300 Junior :-) Rofl !!
                                Heeft idd. 180 pk, de rode met de witte neus heeft een TS met 198 pk,
                                en de geheel rode is van Mr.Alfaholics zelf Max en heeft 210pk....
                                Wbt. de kleur wat Lennart zegt ze zijn allemaal rood, en vind deze kleur echt rulen, krijg er ook veel (positieve) reacties op!
                                Ik wilde graag deze motor erin aangezien ik die voor de revisie al 12 jaar in mijn Supertje had!
                                Snelheidsverschillen zijn overigens klein ondanks het pk verschil hoe wonderbaarlijk ook!?
                                Ben dit jaar idd. alleen in dit weekend op de Nordschleife geweest, want auto was niet eerder klaar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinGTA Bekijk bericht
                                  Origineel was het een GT 1300 Junior :-) Rofl !!
                                  Dus die 1600 was al niet meer origineel die erin zat?

Comment

Ik neem aan dat de Bertone is verbeterd met onderdelen vanuit het magazijn van Alfaholics want ook jou Alfa hangt, zoals het hoort, goed achterover. Mooie foto's en ik ben ook zeer onder de indruk van de aangeboden GTA replica onderdelen van Alfaholics.

Comment

Ze bouwen complete nieuwe GTA's voor je op
                                      Sodeknetters zeg wat machtig mooi allemaal
                                      Er bekruipt mij een hebberig gevoel dat ik sinds 1980 zo vlak voor Sinterklaas in de Bart Smit voor het laatst heb gevoeld..............
                                      Heb voor de zekerheid net even gemaild of ze die dingen toevallig niet LHD bouwen, ik hoop van niet anders wordt ik weer erg onrustig enzo :-)

Comment

@Lennart nee was origineel een 1300!
                                        @Eric, klopt idd, gaaf spul he, wil je gaaf spul voor een 105 Alfaatje kom je gewoon bij hen terecht!!

Comment

TSM ja hoor ze bouwen ook LHD Alfaatjes hoor! :-)

Overigens is de auto op jouw foto's geen zogenaamde brievenbus (Bijnaam voor de vroege Bertones!),
                                          vergelijk deze voorkant maar eens met de neus van mijn groene monstertje!;-)
                                          Last edited by ErwinGTA; 08-10-09, 20:41.

Comment

gaaf draadje !
                                            Toch moet ik eens weer een Juul of een Bertone......
                                            Staan er nog leuke te koop? Eis vr 1972 !
                                            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Moooooie auto's zijn het toch. En 't verslag van de Ring is ook schitterend. Het lijken me ongelooflijke pretklassiekers.

En respect natuurlijk dat 't geen clubje van poetsers is, maar dat de wagens ondanks de leeftijd zonder mededogen over de baan geprgelt worden.

Trouwens...

[gummen-prioriteit]
                                              Wie is die ene met dat lange zwarte haar?
                                              [/gummen-prioriteit]

:-)
                                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                                Origineel was het een (Giulia) GT 1600 junior, maar deze is nu omgebouwd tot een replica GTA. 180pk erin, ander onderstel, andere wielen, kooi, kuipjes, bumpers eraf, etc, etc.
                                                Nog een paar GTA deurkrukken en popnagels in de dakrand en niemand die het verschil meer ziet?

Comment

Gta deurgrepen heb ik liggen maar komen er hooguit in als ik de auto toch moet spuiten!
                                                  Wel grappig te melden is dat iemand die ik ken met 3 originele Gta's mij zei:
                                                  waarom wil jij een originele Gta? Jouw groene kermit rijdt veel beter :-)
                                                  Maarja zon aluminium Gtatje is natuurlijk wel ubergaaf (helaas een echt goede overstijgt de ton ruimschoots tegenwoordig)!!
                                                  De upgrades die Alfaholics verkopen maken de autootjes dermate veel beter,
                                                  dat kun je niet geloven :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                                    gaaf draadje !
                                                    Toch moet ik eens weer een Juul of een Bertone......
                                                    Staan er nog leuke te koop? Eis vr 1972 !
                                                    Ik heb nog een 70-er origineel Nederlands wit brievenbusje voor je te koop..
                                                    Dus met staande pedaaltjes.

Comment

Heb even gemaild met Max van Alfaholics.
                                                      Nou een 215pk versie LHD komt op ca 65000gbp incl donor auto..................
                                                      Feitelijk een koopje voor die wagen want hij is gewoon helemaal nieuw, en geen BPM natuurlijk.
                                                      Op dit moment boven mijn budget. Morgen ook trouwens LOL.
                                                      Eerst de subaru weer aan de praat krijgen (nieuwe motor, bak en achtertrein), daarna komt er op 99% zeker een NA alfa met RWD, de step-nose/brievenbus of de non stepnose (zoals hierboven).
                                                      Zoals ik zei ik wordt hier hyper van :-)
                                                      Wat een beauty zeg.
                                                      E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                                        Heb even gemaild met Max van Alfaholics.
                                                        Nou een 215pk versie LHD komt op ca 65000gbp incl donor auto..................
                                                        Feitelijk een koopje voor die wagen want hij is gewoon helemaal nieuw, en geen BPM natuurlijk.
                                                        Op dit moment boven mijn budget. Morgen ook trouwens LOL.
                                                        Eerst de subaru weer aan de praat krijgen (nieuwe motor, bak en achtertrein), daarna komt er op 99% zeker een NA alfa met RWD, de step-nose/brievenbus of de non stepnose (zoals hierboven).
                                                        Zoals ik zei ik wordt hier hyper van :-)
                                                        Wat een beauty zeg.
                                                        E
                                                        Heb ik iets gemist? driftsetup van je is moordend voor bak en achtertrein ja maar motor ook kaduuk

Comment

Het kan natuurlijk ook wel voor minder dan dat bedrag, zoals bijvoorbeeld die groen van ErwinGTA. Nauwelijks minder snel, nauwelijks minder leuk, wel een stuk betaalbaarder.

Comment

wat een gave auto's en foto's! mooi draadje dit.
                                                            Forza!

Comment

@ Sjeft
                                                              ja WRX is feitelijk technisch total loss..............maak wel ff een nieuw topic in GFO

Heb lijst gekregen van Max met onderdelen met prijzen.
                                                              Zeer redelijke prijzen.
                                                              Ja kan voor veel minder.
                                                              Voor 20K heb je een hele leuke staan :-)
                                                              E

Comment

Maar even voor het idee, wat kost het om zo'n Erwin GTA versie op te bouwen :-) Is namelijk wel echt ongelooflijk gaaf zo'n ding!
                                                                Last edited by Jurgen; 09-10-09, 11:09.

Comment

Working...
                                                                X