Paar weken terug in d'n Bels nog een ritje gereden, De Smokkelrit en om het maar eerlijk te zeggen. Gestart in de makkelijkste klasse, recreatie, en als laatste gefinisht. :-(
Hans, niet helemaal echt. Daar zijn er maar 12 van. De rest, net als deze, is later pas getransformeert naar een GT. Tenminste, niet iedere dikke 914/6 is een Gt. Er zijn er ook genoeg met plastic schermen. Deze heeft de echte, de stalen.
Des- & vakkundige tent, Renntech, naar ik heb begrepen. Een 2.2 met een knap setje Webers levert dan ook vast wel wat meer power dan de standaard 110 peekaas van de 914/6.
Oorspronkelijk geplaatst door Dennis CavallinoBekijk bericht
Welkom terug Ton!
Hoe kwam het dat jullie laatste werden? Te makkelijk? :)
Dennis,
Geen idee waarom. We zijn na de uitslag ook gelijk verdwenen, zo baalden we. Voor ons gevoel ging alles goed. Eén keer mis gereden, maar dat had ik vlot door. Weinig tijd verloren, dus we moeten haast wel een aantal controles gemist hebben. Later wel gehoord dat er veel scherprijders in zaten, waar meer mensen op sneuvelden.
Wellicht spelen mijn ogen ook op. Ik zit in de molen voor een staaroperatie. Maar eens kijken wat het na de operatie voor perspectief biedt :-)
Des- & vakkundige tent, Renntech, naar ik heb begrepen. Een 2.2 met een knap setje Webers levert dan ook vast wel wat meer power dan de standaard 110 peekaas van de 914/6.
Volgens "bartjens"zouden het er een stuk of 160/165 moeten zijn, maar dat zal de rollenbank moeten bewijzen.
Wat hebben de historische rally en ritten rijdende Gummers dit jaar al gedaan en gaan ze nog doen?
Zoals eerder in dit topic gezegd, in mei hebben we de Smokkelrit gedaan en in oktober staan we ingeschreven voor de 6 uren van de Noorderkempen. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. Mijn zicht moet dan in ieder geval optimaal zijn :-) Deze maand wordt ik aan mijn linker oog geopereerd ivm staar en in september volgt het rechter oog
Wat hebben de historische rally en ritten rijdende Gummers dit jaar al gedaan en gaan ze nog doen?
Zoals eerder in dit topic gezegd, in mei hebben we de Smokkelrit gedaan en in oktober staan we ingeschreven voor de 6 uren van de Noorderkempen. Ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden. Mijn zicht moet dan in ieder geval optimaal zijn :-) Deze maand wordt ik aan mijn linker oog geopereerd ivm staar en in september volgt het rechter oog
Ohh, was jij die stand-in voor de Pearl rally reclame???
Komende week de Deutschland rally :-)
"Colourful fearsome cars were roaring in the woods again. The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"
Wat gaan we doen Ton:
De SLS laatste weekend van Augustus met Tino.
7september met Lars aan het roer en ik in de hotseat de Oosterschelderit.
21 september met Rob Sanders de Mirabelleclassic.
In october de Dutch Historic, nog niet ingeschreven omdat ik geen ervaren kaartlezer kan vinden voor de superklasse. Dan wordt het de Sportklasse met Petra.
In november de Star, weet nog niet met wie.
Veel succes met de operatie!
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
In october de Dutch Historic, nog niet ingeschreven omdat ik geen ervaren kaartlezer kan vinden voor de superklasse. Dan wordt het de Sportklasse met Petra.
Heb je wat aan een Belgische navigator:-) Ik kan eens informeren bij Ivo.
Succes en sterkte Ton met de operaties!
Wat hebben we gedaan:
Midzomerrotarally (Dennis en ik)
Wat gaan we nog doen:
SLS (Carina en ik)
Verder nog nergens voor ingeschreven.
De Rallyhappening van de DHRC in december lijkt weer iets bijzonders te worden, dus dat houden we in de gaten.
6 uren van de Noorderkempen is in overweging
Glasstadrally ook.
En ergens vaag kriebelt het idee van de Starrally.
Ik zou de Staepelaere ook nog wel willen doen, maar dan niet met een 914 van Ivo. Die heeft het niet op de paden in die regio in die tijd van het jaar. Zat hem teveel bagger onder de auto.
Mogelijk dat ik de Golf pak en Ivo gaat kaartlezen
Voor zowel de Oosterschelderit als de CDR heb ik al wat vragen om hulp gekregen. Jammer genoeg zit ik met beide evenementen thuis vast ivm verjaardagen. Voor de CDR werd me door Toontje Buitenom wel geadviseerd om de avonden naar Hotel Goes te komen. Had iets met plezier te maken. Ruud en Parohl snappen na de Jumbo City Racing wel wat dat betekend :-)
Oh ja Ivo, vragen staat vrij, maar dan moeten we niet te lang wachten en meebetalen is een must, gratis toppers zijn er zat :-)
Hans
Waar ik nooit op heb gelet is het feit dat zowel de CDR als de 6 uren van de Noorderkempen in hetzelfde weekend wordt verreden. Ivo heeft voor de 6 uren al ingeschreven, waarbij ik als navigator sta vermeldt. Thuis nog even zien te regelen dat we de verjaardag van onze oudste het weekend ervoor gaan vieren.
Waar ik nooit op heb gelet is het feit dat zowel de CDR als de 6 uren van de Noorderkempen in hetzelfde weekend wordt verreden. Ivo heeft voor de 6 uren al ingeschreven, waarbij ik als navigator sta vermeldt. Thuis nog even zien te regelen dat we de verjaardag van onze oudste het weekend ervoor gaan vieren.
Hoop dat het lukt met die verjaardagen Ton :-) vrouwen kunnen veeleisend zijn!
Inmiddels staat het wel vast dat we de CDR gaan rijden met..................Petra, ze navigeerde me in de sportcarspringrally tenslotte ook naar een 2e plaats.
"Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004
Comment