Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Limburgia Trophaeum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Limburgia Trophaeum

Zijn er nog Gummers die deelnemen aan de Limburgia, volgend weekend?
    Startend vanaf Kasteel Elsloo, bij ons in het dorp.

www.limburgia-troph.org/

edit; Fred zie ik....
    Last edited by axirally; 23-10-09, 07:30.

We hadden het op de planning maar gezien de gezondheids situatie van mezelf en de auto maar er vanaf gezien.

Comment

Na het drama van vorig jaar, waar met name de zaterdag bestond uit ontwijken van fietsers, wandelaars en boze aanwonenden heb ik besloten hier niet meer aan mee te doen. Ik begrijp dat Smeets ook niet tevreden was met de gang van zaken en daarom de route nu anders is. Ik ben dan ook benieuwd hoe het nu verloopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door axirally Bekijk bericht
        Zijn er nog Gummers die deelnemen aan de Limburgia, volgend weekend?
        Startend vanaf Kasteel Elsloo, bij ons in het dorp.

www.limburgia-troph.org/

edit; Fred zie ik....
        Inderdaad, en laten we hopen dat we jouw hulp vooraf niet nodig hebben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FredH Bekijk bericht
          Inderdaad, en laten we hopen dat we jouw hulp vooraf niet nodig hebben!
          Ik hoop dat niemand mijn hulp vooraf nodig heeft, anders komen ze wel heel slecht voorbereid aan start. Maar er kan natuurlijk altijd iets mis gaan.

Comment

Wij niet, want de centjes kunnen maar een keer uitgegeven worden.
            "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
            BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

You can find some pics from the Limburgia Trophaeum 2009 at:

www.STO-Motorsportfotos.de

Have fun
              Oliver

Comment

Mooie eerste plaats voor Hans Schouten-Wilco Bijer in de junior klasse.
                Opsteker ook als voorzitter van de SLS en een goede move van Hans om de fraaie maar ook zo kwetsbare Ferrari te verruilen voor een burgermans auto.

Met drie witte BMW's 2002 in startnummer na elkaar in de CDR ( http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=01789F4EDDE12611) heeft Schouten stilletjes gekeken naar de auto van Parohl en de striping aangepast.http://www.sto-motorsportfotos.de/pr..._number-5.html

[email protected] De eerste plaats voor het beste mixed team uit handen laten glippen na een perfecte eerste dag ?
                Co-Pilot

Comment

[email protected] De eerste plaats voor het beste mixed team uit handen laten glippen na een perfecte eerste dag ?[/QUOTE]

Ja, dat was balen! We waren heel tevreden met een 9e plek in de Masterklasse na dag 1. Die was best zwaar, met een ochtendtraject van 150 km, en een middag/avondtraject van 275 km! Rijden tot half 10 's avonds, dus zo'n 4 uur in het donker. Mooie weggetjes trouwens!

Op zondag hebben we twee regularities verklooid, en dan zak je een aantal plekken...

Neemt niet weg dat het een gave rally was. En de mixed-prijs is uiteindelijk ook goed terechtgekomen, al hadden we hem nog liever zelf gehad...

Comment

Toen ik zondagochtend bij de uitslagen keek, dacht ik Fred gaat goed!
                    Helaas zondag iets terug gevallen, maar dan toch een aardige prestatie.
                    16e algemeen. Proficiat!

Comment

Dank je, Leon. En leuk je even gesproken te hebben vrijdagavond voor de start!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FredH Bekijk bericht
                        Dank je, Leon. En leuk je even gesproken te hebben vrijdagavond voor de start!

Zondagmiddag stond ik bij de start van het laatste testje (PAC ovalcircuit Posterholt). Ik heb je maar niet gestoord, zodat je feilloos de target van 49 km/h gemiddeld kon halen :) Ging trouwens goed daar, zag er goed uit.

Comment

Working...
                        X