Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

http://www.rallyhistorie.nl/

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• http://www.rallyhistorie.nl/

Kwam dit tegen op rallysport : http://www.rallyhistorie.nl/
    Vreemd dat het hier nog niet gepost is, lijkt me een gaaf weekend te worden.
    Zag Peter er al bij staan.
    Zouden ze interesse in mijn 2002 hebben? En Ruud zijn Manta?
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Gewoon aanmelden, Hans.
    Wij van Slowly hebben dit evenement officieel op onze kalender staan. Hoe en wat weten we nog niet, we hebben van de organisatie nog niks gehoord.
    Ik ga komende week mijn "wedstrijdplanning" incl. Rosmalen doorgeven bij Klein.

Comment

Heb ik inmiddels gedaan Léon.
      Lijkt me echt gaaf, een paar afgesleten koreaanse meuk rubbers erop en dwars ermee :-)

Comment

Ja, leuk evenement denk ik! :)

Comment

Ik weet niet zo goed wat het voorstelt.
          Zal het straks wel even beter bekijken.

Comment

Ik had er via rallysport.nl van gehoord en direct contact gezocht. Bob de Jong zit er achter en ik hoop dat het allemaal gaat lukken. Dit soort events zijn in de UK al jaren aan de gang (bijv rallyday.com). Het zou waanzinnig zijn als het hier jaarlijks zou terugkeren.

Ik geloof zeker dat je 2002, Pa, daar van harte welkom zal zijn. Het is een getrouwe replica van een in een WK gereden rallyauto. Ik geloof dat mijn navi Han ook met onze Fulvia HF gaat proberen te komen. Valt in dezelfde categorie.

Verder zal ik de safari Celica klaar proberen te krijgen. Leuk om een rondje mee te doen. En vooral leuk om daarna keurig ter display te zetten en NIET mee te rijden. Is te kostbaar voor me.

Comment

Antwoord gehad van Bob persoonlijk.
              Vroeg en paar dingen en heb schaamteloos de namen van Peter en Léon genoemd.
              Ook 2 foto's gestuurd van de 2002 in drift zoals in mijn avator en een voorbeeld zoals de San Remo 2002 Tii van Achim Warmbold er uit ziet. Zo moet de mijne worden.

Deze:
              Attached Files

Comment

dus iets meer werk dan alleen wat roestplekjes aanpakken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ruud Bekijk bericht
                  dus iets meer werk dan alleen wat roestplekjes aanpakken...
                  Inderdaad Ruud........en in de DHRC scene kan ik het wel schudden :-)

Comment

Vind als 02 liefhebber het een mooi plaatje, helaas is de mijne ooit door een voorganger donkerblauw gespoten (hij was oorspronkelijk wit), maar wat die rare zwarte flapjes voor functie hebben is onduidelijk, dat kan beter!
                    Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Comment

Klasse PA!!

Even zoon van Klein mailen (rws webshop) voor een paar foto's die bewuste auto destijds. Dan kan je de details goed zien en ze ook 1 op 1 na (laten) maken. Ik wil je graag helpen. In mijn optiek zijn replica's waanzinnig interessant om aan het publiek te tonen, maar dan moeten ze wel 100% correct zijn. Ik leg zelf de lat wat dat betreft erg hoog. En als je straks in Duitsland met een replica van een Duitse auto gereden door hun Duitse held staat moet het wel verdomd goed zijn. Geen enkel probleem. Kost alleen meer voorbereiding. Maar dat is alleen maar mooi!

En ik weet niet of het uiteindelijk in de FEHAC regels staat, maar ik geloof dat works livery auto's WEL mogen. Hoop het teminste, want de Fulvia is bijna klaar...

Als ik kan helpen doe ik het graag. En tot mei in Rosmalen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ed02 Bekijk bericht
                        Vind als 02 liefhebber het een mooi plaatje, helaas is de mijne ooit door een voorganger donkerblauw gespoten (hij was oorspronkelijk wit), maar wat die rare zwarte flapjes voor functie hebben is onduidelijk, dat kan beter!
                        Deze rare zwarte flappen zijn "spatlappen". Als je door een plas water rijdt komt het water omhoog, over je motorkap en voorruit. Deze flappen verminderen deze overlast. Werd veel toegepast, destijds.

Comment

Gisteravond Klein een mail gestuurd met een voorbeeld van de Warmbold 2002.
                          Vanmiddag ga ik Axirally bezoeken........dan kunnen we de plannen gaan uitwerken.
                          Oh ja en schermen weet ik al te vinden.

Comment

En? Ben je eruit gekomen met Axirally.
                            Chev's of the 50's.

Comment

Yep Knutsel.
                              Waarschijnlijk vrijdagochtend naar de schermen kijken en maar gelijk meenemen, want het zijn de goede.
                              Jij een beetje doorwerken, kooi erin, gordels erin en Webers erop en gaan.....OK wellicht wat te simpel, we komen er wel. Op naar slowly sideways.
                              Inmiddels al contact gehad met de organisator en die leek enthousiast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                en in de DHRC scene kan ik het wel schudden :-)
                                Dat is nu dus definitief?

Comment

Definitief is de beslissing dat ik SS ga rijden.
                                  Of Petra wil navigeren weten we nog niet.
                                  Of ik dan nog in Nederland kan rijden hangt af van de betrokken rally organisatie. Guus deed ook wel mee in sommige rally's.
                                  Ik denk dat de reclame met name het sruikelblok zou kunnen zijn.
                                  Pirelli, Castrol en Bilstein staan er op en moeten er van SS ook op.
                                  Mogelijk zou afplakken misschien volstaan.

Comment

Rallyhistorie 2010 gaat dus NIET door, lees ik op een ander forum. Misschien in 2011, zegt iemand.
                                    Tsja, dan maar gewoon naar de kermis in 't dorp dat weekend :)

Comment

Ik las het ook net op een ander forum.

Echter op de eigen website staat nog niets.

Comment

Zo..gaat dat niet door.
                                        Er gaan wel meer dingen niet door...........Ik in de slowly sideways bijvoorbeeld :-)

Comment

Hans, mail me eens....

Comment

Lijkt me dat je dat nog moet overwegen NADAT je een keer de eifel hebt gereden, Hans. Is zo ontzettend mooi!!

Dat Autotron niet doorgaat vind ik echt superjammer. Ik heb veel contact gehad met Bob toen hij het net aankondigde en zijn plannen waren groots. Misschien wel iets te groots. Ik verwacht echter niet dat het volgend jaar dan door gaat. Dit was het moment: 100jaar rallysport. Je gaat geen 101jaar vieren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 240rs Bekijk bericht
                                              Lijkt me dat je dat nog moet overwegen NADAT je een keer de eifel hebt gereden, Hans. Is zo ontzettend mooi!!

Dat Autotron niet doorgaat vind ik echt superjammer. Ik heb veel contact gehad met Bob toen hij het net aankondigde en zijn plannen waren groots. Misschien wel iets te groots. Ik verwacht echter niet dat het volgend jaar dan door gaat. Dit was het moment: 100jaar rallysport. Je gaat geen 101jaar vieren.
                                              Eifel; +1 Gewoon dat spaarvarken kapot slaan, Hans. Er zijn gegarandeerd nog andere 02 uitvoeringen geweest in het WK.

De 100 jaar rallysport is uitgesteld inderdaad. Is nu te lezen op hun site. Heel jammer.
                                              Ik denk dat er veel te weinig feedback was voor de potentiële deelnemers, het aantal echte rallywagens met historie of replica's daarvan is natuurlijk niet groot, en het gros van Slowly groep was terughoudend. Mede door de weinig info die je kreeg. De meeste waren terecht voorzichtig, gezien het aantal km's op de kp's die voor de sprint uitgezet waren. Bij Slowly willen ze rijden, en niet parkeren of ter show staan. Ik zag me daar al 2 dagen aanwezig zijn, om per dag ca. 20 km kp te mogen rijden.
                                              Met alle respect voor diegene die het goed bedoelden en hun auto ter beschikking wilden stellen.
                                              En als ik de inschrijvingen voor de sprint zag, kan ik me voorstellen, dat dit niet kosten dekkend was.

Comment

Leon en Peter, was vandaag uit de lucht door klantenbezoeken en lees jullie commentaren nu pas.
                                                Begrijpelijk zijn jullie reacties en in het volle besef begrijp ik dat de Eifel mooier is dan welke willekeurige rit in Nederland. Probleem blijft dat ik alles moet laten doen, wat daarom veel geld kost.
                                                Maar blijf benieuwd naar jullie suggesties hoe het anders kan.
                                                Last edited by Parohl; 22-04-10, 19:09.

Comment

Pa, niet mooier dan een nederlandse rit. Mooier dan een heel seizoen nederlandse ritten.... En dat zeg ik als NIET rallyrijder. Jij zou het helemaal fantastisch vinden.

Wat moet je nog aan je auto doen om hem klaar te krijgen? De inschrijving is nog niet open, maar als ie open gaat is het altijd snel vol.

Op technisch gebied zou ik de remmen in orde maken. Kijk ook even naar deze proef: Een van mijn favorieten. De eerste paar km is alleen maar naar beneden:
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=yBcnbd3vfyY

Comment

Working...
                                                  X