Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Mans Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Le Mans Classic 2010

Hij kwam al even aan de orde in de Mille Miglia-draad:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk bericht
    In 2008 ben ik bij Classic Le Mans geweest. Onze stek was de Engelse campsite op het Prostkartcircuit. De organisatie van de Fransen is zwak. Je moet heeeel lang wachten tussen de races. Zeker naar mate het evenement vordert.

De camping was echt crap. 3 wc's en 2 douches voor 300 man. Eten op het circuit was in no time op dus we zijn naar een lokale supermarkt gereden. Wij vonden de prijs/kwaliteit matig.
    Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
    Als ik zo die beschrijving lees van de LMC-camping, laat ik die beker graag aan mij voorbijgaan. Brrr.

Toch is de LMC een van de grote evenementen die je moet hebben bezocht, ook al omdat Monaco een grote nadruk op monoposto's legt. Voor sportwagens moet je toch echt naar de LMC. Ik ben 'm eerder steeds misgelopen, eerst vanwege de clash met de FoS en in 2008 omdat we net daarvoor ook al naar het (prijzige) Monaco waren geweest. In 2010 wil ik er toch zeker heen. Maar dan ga ik wel gewoon in een hotelletje in de buurt zitten...
    Maar nu zijn ook de eerste details over de editie 2010 bekend:

http://www.endurance-info.com/versio...ance-3179.html

En de eerste voorlopige liste des engagés evenzeer:

http://v2009.lemansclassic.com/fr/im...ngages_no1.pdf
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Gaaf dat Hugenholtz met een GT40 gaat rijden. Die dendert altijd wel door achter 't stuur van z'n bolides, dus die gaat gewoon voor de winst in zijn klasse. Ik denk dat ik dan op zomervakantie ben, maar we komen er op de heenweg wel langs... kwestie van even goed plannen dan.

Comment

Waar zijn er kaarten te koop?
      Camping faciliteiten zijn wel vaker klote op dit soort evenementen, maar 2 dagen belgisch douchen* overleef ik nog wel.

De timing is denk ik een groter probleem bedenk ik me nu :-(. Maar misschien lukt het toch..

*deo-roller

Comment

Working...
      X