Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toen Le Dakar nog naar Dakar ging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Toen Le Dakar nog naar Dakar ging

Vroeger was alles beter, toch? Daarom heb ik even wat Dakar foto's van vroeger bij elkaar gezet voor de liefhebbers: http://www.youngtimerassociation.net...ing/#more-1505

Ohhh, wel met DF samenwerken en niet met Gummen? Gaat dat zo?

Ts, ts, ts.........
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Oh en Luuk van Kaathoven mag wel eens een origineler logo bedenken.
      Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Zo, kan verder niets te zeiken bedenken. Leuke plaatjes.
        Nico

Comment

Cool! Die Roll ook; heerlijk.

<MiereNeukModus>wellicht de tekst ff (laten) redigeren...</MNM>
          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Hopelijk leest het nu beter.

@Nico: leuke vent. Het is gewoon een hobby-project waar ik graag vrijwillig aan meewerk, doe niet zo zuur.
            Last edited by Dennis Cavallino; 03-01-10, 20:07.

Comment

Eerste was gewoon een lolletje, dat van dat logo blijft staan.
              Nico

Comment

Wat een gave foto's!! De Peugeots staan in mijn gedachten, maar heb eigenlijk geen foto's. Is er al een boek over gemaakt?? Iemand attendeerde me laatst op de wielen van de T16's. Die zijn inmens! Om dan twee weken geleden de technisch directeur van Peugeot motorsport over de vloer te hebben die koeletjes beaamde dat die 'erg groot' waren inderdaad....... Maar zie ze nu pas voor het eerst.

Comment

Working...
                X