Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glasstad Classic Car Rally

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Glasstad Classic Car Rally

Op de 3e zaterdag van september, de 20e september 2008, zal er wederom een "Glasstad Classic Car Rally" (GCCR) verreden worden. Ook dan zal de organisatie weer in handen zijn van de Lions Club Leerdam. De rally (tourrit) staat open voor equipes met auto’s van 25 jaar en ouder. Er kunnen maximaal 100 equipes worden ingeschreven. De route zal ongeveer 150 km lang zijn en ongeveer 3,5 uur in beslag nemen.

De opbrengst van deze 5e rally zal, zoals de voorgaande jaren, geheel ten goede komen aan de diverse projecten die door de Lions Leerdam worden ondersteund.

Lijkt mij ook wel leuk !
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Deze rit is vergelijkbaar met de Midzomer RotaRally uit het andere draadje.

Twee jaar geleden gereden in de sportklasse met mijn vrouw (tourklasse is ook echt toeren, een beetje te tam voor ons).

Enige verandering dit jaar (en ik weet niet of dat een voordeel is):
    Er is maar e1n klasse meer, de tourklasse.

Wilde dit jaar weer gaan, want was leuk twee jaar geleden, maar nu weet ik het even nog niet.
    (vorig jaar was de Belgian Westhoek Classic op dezelfde datum en hebben we die gereden)

Comment

GCCR Leerdam heeft dit jaar weer een Sportklasse!

De Glasstad Classic Car Rally wordt dit jaar voor de 7e keer georganiseerd en wel op 18 september. Dit jaar hebben we ook weer een Sportklasse dus ook voor de fanatici zeker de moeite waard.

Meer info op www.gccr.nl

Misschien tot ziens op de 18e

Comment

Working...
      X