Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klassieker Beurs Antwerpen 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Klassieker Beurs Antwerpen 2010

Nog Gummers die a.s. weekend gaan?

Ik ga zaterdag, foto's na het weekend

Ik ga heel misschien zondag die kant op. Het belooft een mooie beurs te worden. Het Jensen Genootschap staat er - net als vorig jaar - ook, ditmaal met een vernieuwde stand.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Zit te denken om vrijdag iets vroeger van het werk weg te gaan en tot een uur of 2000h daar rond te lopen. Camera gaat mee natuurlijk. Mocht ik toch zaterdag gaan, laat ik hier alvast iets weten, kunnen we afspreken.
      Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
        Ik ga heel misschien zondag die kant op. Het belooft een mooie beurs te worden. Het Jensen Genootschap staat er - net als vorig jaar - ook, ditmaal met een vernieuwde stand.
        De stand van vorig jaar heeft toch een prijs behaald?
        Maar wat wil je met een standbouwer tussen je leden|?:-)
        Met één van de bestuursleden ben ik een paar maanden geleden naar Noorwegen geweest en van hem begreep ik dat het genootschap de lijn wilde doorzetten.

Comment

Je bent goed op de hoogte. :-)
          Maar de uitdaging zit 'm voor de standbouwer en het bestuur erin om dit jaar met een gewijzigde stand wederom iets moois neer te zetten. Niet volledig anders, een paar elementen keren terug, maar al met al toch een andere opzet.
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ga er zaterdagmiddag eens kijken.
            Kan het combineren met een avondrit vanuit Deerlijk.
            Is er fatsoenlijk te parkeren in de omgeving ?
            Co-Pilot

Comment

Ik kon de wagen toen prima kwijt. Wat ik me herinner is het een doorgaande weg waarbij je langs de kanten maar ook tussen de rijbanen kunt parkeren.

Gr Jeroen
              Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baur Bekijk bericht
                Ik kon de wagen toen prima kwijt. Wat ik me herinner is het een doorgaande weg waarbij je langs de kanten maar ook tussen de rijbanen kunt parkeren.

Gr Jeroen
                Klopt, zo herinner ik het me ook, die ene keer dat ik er geweest ben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TinoJee Bekijk bericht
                  Ga er zaterdagmiddag eens kijken.
                  Kan het combineren met een avondrit vanuit Deerlijk.
                  Is er fatsoenlijk te parkeren in de omgeving ?
                  Tino

Dan zie ik je waarschijnlijk nog. Eerst in Brussel bij een E30 cabrio kijken als vervanger van de Golf, daarna een Porsche ophalen in Berchem en als er tijd over is nog even naar de beurs. Het weekend is toch om uit te rusten? :-)

Comment

Ivm met afspraken moest ik eerder weg en heb biet alles gezien, maar mijn indruk is dat de kwaliteit van het getoonde materiaal stukken minder was dan vorige jaren.

Stonden trouwens 2 Alpine's A110 te koop in vergelijkbare conditie. Prijsverschil was echter een 40k aan euro's..........

Foto's volgen

Comment

Was er al jaren niet geweest, maar vond de beurs weer een verademing tov de reguliere NL beurzen. Het aanbod is toch net even wat gevarieerder. Er stonden merkenclubs die je in NL niet of nauwelijks ziet en het aanbod is breder dan enkel de gedoodverfde Mercedessen. En, daar hou ik zelf wel van, die wat minder geordende, Belgische sfeer. De hallen zelf vind ik trouwens niet veel bijzonders.

Comment

En, daar hou ik zelf wel van, die wat minder geordende, Belgische sfeer. De hallen zelf vind ik trouwens niet veel bijzonders.
                        De ene keer dat ik er geweest ben een paar jaar geleden, waren juist die twee argumenten waarom ik het niet waard vond nog een keer te gaan kijken. :-)

Comment

Moet je even 'doorheen' kijken. :-)
                          Maar het aanbod was goed en gevarieerd. Voor Harry, er stond een Alfa SZ (30.900 euro), heel veel Engelse spul, variërend van een Bently 4.5 litre van ca. 1930 en Rollsen tot Hillmans, Sunbeams en (natuurlijk) Jensens. Gaaf was dat op de Jensen-stand een S-V8 stond van een lid. Dat is een moderne Jensen uit 1999/2000, waar er slechts 32 van zijn gemaakt.

Comment

Moet je even 'doorheen' kijken. :-)
                            Ik had ook geen spijt dat ik gegaan was, maar wel zoiets van "niet de moeite waard om nog een keer bijna 2 uur enkele reis voor in de auto te zitten".

Maar misschien had ik gewoon pech dat jaar.

Comment

Working...
                            X