Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ROZ Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ROZ Classic 2010

De inschrijving voor de ROZ classic 2010 ( 11 september a.s.) is open en de eerste deelnemers hebben zich al weer aangemeld. In tegenstelling tot voorgaande jaren kunnen nu niet alleen classic cars maar ook youngtimers deelnemen aan dit langste 1 dags autosportevenement van Nederland.
    Het inschrijgeld ,bij voorinschrijving tot 15 july, is tevens substantieel verlaagd tot Euro 195,00.

Bovendien wordt de mogelijkheid geboden aan deelnemers met een auto welke
    voorzien is van "historic livory"" in te schrijven en is de leeftijdgrens voor classic cars verhoogd naar 1985.

Vele noviteiten zullen woren ingebracht in deze 2010 editie zoals b.v
    een nog niet eerder vertoonde rijtijdensystemen en het vrij mogen gebruiken
    van allehande trip en navigatieapparatuur zijn slechts enkele voorbeelden
    van deze noviteiten.

Kijk voor meer details en inschrijfvoorwaarden www.rozclassic.nl
    gr
    Peter

na het lezen van de "flyer" toch maar besloten om 'n jaartje over te slaan...ben niet zo van het digitale....
    buurman, laat je hond effe ergens anders schijten

Comment

na het lezen van de flyer besloten ZEKER weer mee te gaan doen.....

Dit klinkt wel heel spannend. Hoe wordt uiteindelijk een klassement gemaakt als je zelfs met GPS app mag rijden?

Comment

Ook genoten van een heftige ,loodzware, maar bovenal fantastische Tulpenrally 2010 ?
        Wij in ieder geval wel en er komen zeker nog meer leuke ritten en rallie in de komende maanden aan,
        zoals de ROZ Classic ,
        Achter dit evement zitten eveneens het voltalige team van uitzetters en routemanagers van de Tulpenrallye
        en dat staat zeker garant staat voor een topevenement op zaterdag 11 september.
        Voor meer informatie en inschrijvingen zie www.rozclassic.nl en wij hopen velen van U aan de
        start te verwelkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pevedel Bekijk bericht
          Ook genoten van een heftige ,loodzware, maar bovenal fantastische Tulpenrally 2010 ?
          Wij in ieder geval wel en er komen zeker nog meer leuke ritten en rallie in de komende maanden aan,
          zoals de ROZ Classic ,
          Achter dit evement zitten eveneens het voltalige team van uitzetters en routemanagers van de Tulpenrallye
          en dat staat zeker garant staat voor een topevenement op zaterdag 11 september.
          Voor meer informatie en inschrijvingen zie www.rozclassic.nl en wij hopen velen van U aan de
          start te verwelkomen.
          Ik voel mij niet thuis tussen youngtimers en te 'moderne' klassiekers en die toegestane digitale rommel wil ik al helemaal niet in een klassieker zien. Organiseer eerst maar weer eens een ouderwetse ROZ dus om de Zuiderzee en met 'echte' klassiekers, dan doen we misschien weer mee.
          Drive like hell and you'll get there!!

Comment

Hallo Vroemvroem
            Respect voor je mening en het feit dat je deze ook ventileert.
            Ik heb echter een paar kleine kanttekeningen:
            Het samen voegen van classic/young en modern is geen nieuw gegeven (er zijn diverse andere evenementen waar dit ook mogelijk is o.a de NOL) en hoewel het slechts een beperkt aantal ,zeer enthousiaste ,deelnemers
            trekt voorziet het blijkbaar toch in een behoefte.'
            Het fenomeen "digitaal" is een probleem waar alle organisatoren mee worstelen over het hoe hier mee om te gaan.
            De Fehac laat per 2011 ook digitale trips toe .
            Wij denken dat het beter is deze techniek niet te bevechten maar er je voordeel mee te doen , en dat is
            wat wij in de ROZ 2010 ook gaan doen . Een kaartlees constructie zal niet met een Navi systeem worden
            opgelost maar het biedt ons wel leuke opties voor ondersteuning in het verloop van het evenement.
            Binnen enkele weken is het ROZ reglement op de site en dan zal veel duidelijk worden
            gr Peter

Comment

Ik zie er juist enorm naar uit! Al moet ik zeggen dat de vergelijking met de NOL me wat verontrust. De NOL ligt (voor mij, excuus) op het grensvlak tussen rittensport en een klassiekerrallye. Ik zou denken dat gezien de history van de NOL er meer een rally van gemaakt wordt. Al geloof ik niet dat een lekkere rijrallye in Nederland te organiseren is. Net weer wat Tulp verhalen gehoord.....

Comment

tipje van de sluier !!!

Kijk voor een verslag van een van de uitzetters naar www.rozclassic.nl
                gr. Peter

Comment

Bij de ROZ Classic is er volop beweging in de voorbereiding.
                  Klik voor laatste informatie naar www.rozclassic.nl (laatste nieuws)
                  en nu ook op Twitter
                  gr
                  Peter

Comment

tja, waar je in voorgaande jaren best wel haast moest maken om in te schrijven voor de ROZ.....
                    en als je al verschillende uitnodigingen ontvangen hebt over de mail....
                    zal wel aan het weer liggen....toch?
                    buurman, laat je hond effe ergens anders schijten

Comment

Is het eigenlijk al te laat om nog in te schrijven? De ROZ was vorig jaar de eerste echte rally die we reden, dus we hebben er wel een speciaal gevoel bij, maar mijn vrouw/navigator is erg blijven aanhikken tegen het idee dat er allemaal onbekende dingen gaan gebeuren. Het reglement ziet eruit alsof er niets vreemds aan de hand is, trouwens. Het zijn vooral de aankondigingsteksten geweest.
                      Maar ik lees van 'pevedel' hierboven dingen als: 'Een kaartlees constructie zal niet met een Navi systeem worden opgelost maar het biedt ons wel leuke opties voor ondersteuning in het verloop van het evenement.' Dan denk ik: moeten we dan speciaal voor de ROZ een navigatiesysteem gaan kopen, dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Comment

Hallo Shoestring
                        Inschrijven voor de ROZ kan nog altijd en graag zelfs
                        Aanschaf van een TomTOm is zeker niet noodzakelijk . De rally zal moeten worden geconstrueerd op de
                        bekende handwerk methode. Alleen hebben wij ter ondersteuning diverse coordinaren in de
                        routeboeken aangemerkt. Er worden GEEN Constructies gemaakt met digitale apparatuur
                        Daarmee kunnen deelnemers zichzelf terugrijden naar de juiste route en ingeval van moeten
                        afsteken van de route ,op een aantal door ons bepaalde plaatsen weer correct opnemen en
                        met een goed gevoel verder rijden.
                        Het is dus puur een hulp middel,zeg maar vangnet
                        Hoop dat ik je hiermee over de"(start)streep heb getrokken
                        gr
                        Peter

Comment

Han en ik hebben afgelopen zaterdag een DHRC KLIP gereden om voor te bereiden voor deze ROZ. Generale repetie was slecht, dus we moeten flink aan de bak volgende zaterdag.

Comment

Tijdens het oprollen van hun trajecten in de ROZ Classic zijn mede-uitzetters Bertus Raats en Paul van Os
                            betrokken geweest bij een ernstig auto-ongeval.
                            Bertus heeft het helaas niet overleefd en is op weg naar het ziekenhuis overleden.
                            Paul is met ernstige verwondingen opgenomen in het ziekenhuis en toestand is stabiel.

Wij zijn diep,diep verslagen

Peter van der Lans
                            Algemene Leiding ROZ Classic
                            Stichting Autiosportief

Comment

Dat is zeer spijtig nieuws Peter. Gecondoleerd!
                              M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                              Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                              Rally organisatie: Rally-Events
                              Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Dat is slecht nieuws, ik ben er stil van.

Condoleances en sterkte aan een ieder erbij betrokken!

Comment

Wat een verschrikkelijk bericht.
                                  Mijn deelneming met alle betrokkenen.

Comment

Wat een verschrikkelijk nieuws. Mijn oprechte deelnemen en heel veel sterkte voor alle betrokkenen

Comment

sjemig wat vreselijk zeg..........
                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Mijn deelneming aan familie en vrienden

Comment

Hoorde het bij de finish!. Heel heel erg!, domper op een verder leuke dag.

Comment

Poeh, dat is heftig. Sterkte aan alle betrokkenen.

Comment

Vind het vreselijk! Kon er gelukkig met Jan Hogendoorn kort over praten bij de finish, want dit is wel heel onwerkelijk. Iedereen heel veel sterkte.

Han en ik waren overtuigd al halverwege overtuigd dat dit onze mooiste rally in NL was. Wat een schitterend gebied (achterhoek), ongekend goede locaties voor start en maaltijden, geen enkele verbindingsroute en super uitgezet en lekker moeilijk. Wil dit niet voor de organisatie achterhouden.

Comment

Gummers
                                                Onze dank voor jullie medeleven en goede woorden. Het zal wel even duren voordat wij weer op onze
                                                benen staan.

Peter/240 RS Dank voor je lovende woorden over de ROZ.

Comment

Wens iedereen sterkte met de verwerking van deze tegenslag. Een dodelijk ongeluk heb ik gelukkig in al mijn rallyjaren nog niet meegemaakt. En dan mensen die zich in hun vrije tijd inzetten voor de organisatie, dat maakt het misschien nog beroerder, Als deelnemrs ken je de risico's maar als oproller een dergelijk ongeluk krijgen.....

Nogmaals sterkte hiermee.
                                                  Nothing beats the smell of hot motor oil and burning rubber

Comment

Working...
                                                  X